פרצופו האמיתי של FASZ

פרצופו האמיתי של FASZ

fasz ה עורך דין המעולל רב התארים שעל פי טענתו הוא קצין מודיעין והוא בעל תואר בספרות ובעל תואר בעריכת דין וכו' וכו' הוא לא יותר מאשר ילד משועממם אפשר לראות את החתימות שלו בסוף ההודעות בשני פורומים שונים שעוסקים במשחק מפקד צבאות בפורום תפוז -נתראה בעוד כמה שנים כשתקראו לי "בוס". Fasz
 
הקפצה

 
fasz מנסה להסתיר ולכן הוא

כותב פתאום בשרשורים ארוכים כדאי להקפיץ שרשור אחר ולהסתיר את מעלליו בפורום מפקד צבאות
 

Fasz

New member
קפצתי לרגע לחדר העבודה, והנה אני

נכנס לפה, ומה אני רואה? את קול הרעם, בפורום היחיד שהוא עדיין לא פרסם את השרשור המדובר: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=291&msgid=86654616 שם סתרתי כל אחת מטענותיו והסברתי היטב את מקור שם המשתמש שלי. אך קןל הרעם, שהינו סוציאליסט המתעלק על קצבאות העבודה מהביטוח הלאומי (שאותן אנו משלמים מכספינו), החליט לרדוף אחרי הכל הפורומים הפוליטיים הקיימים? אך מה קרה? בפורום שינוי נמחקו הודעותיו, כך גם בפורום קדימה, ובפורום הליכוד? פרט לכמה אנשי שמאל קיצוני המשמשים לי כנמסיס, תמכו בו ואף אמרו כי "משקיף25" הוא למעשה אני
הייתם מאמינים לאיזה סוג של אנשים שייך קןל הרעם? ראו בשרשור כיצד הוא מתחזה ללבורנטית בשם "מעיין 140", באקט קוקסינלי משהו, הוא מאבד את אשתונותיו וממשיך להפיץ הודעות, גם כאשר איש אינו מתייחס. שכן האמת היא שלי. והאמת היא שכבר בעת בה נכנסתי לפורום הליכוד, הבהרתי לכולם, ששם השמשתמש שלי נוצל לפני כשנה, או כמה חודשים בעת בה עזבתי את בית האינטרנט-קפה "רקפת", כששער הפורטל 'תפוז' היה עודנו פתוח. ראו בני כמה ההודעות שהעלה 'קןל הרעם, עד כמה המשלב הלשוני שונה בין הודעה אחת לאחרת. כמבול הקסאמים היורד על שדרות הוא כאין וכאפס אל מול מבול ההשמצות המטיח בי קןל הרעם, כשהוא רודףא חרי פורום פוליטי אחר פורום פוליטי עם הודעותיו המטומטמות. ראו את עומק בעיותיו הנפשיות כשאפילו כינויו השני - מעיין140, הלבורנטית, אינו מגיב לו בחזרה על הודעותיו.
וכעת אני חושש? לא נואל, אני מנסה לחפות על בושתך, שכן איש לא התייחס להודעות הקודמות ששירשר הנאציונל כהניסט באותו הנושא (גלה לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה?), אז אתה באמת סבור שבפורום הזה, לאחר שקיבלת סתירות לחי רבות כל כך בפורומים האחרים, אדם כלשהו יתייחס ברצינות תהומית לבליל השטויות אשר אתה מקשקש? מה תכתוב עכשיו, נואל? עוד הודעה מתגרה? בסך הכל כתבתי הודעת תשובה, על מנת שאיש לא יוטעה מטיפשותך.
 
אז אולי סוף סוף תסביר ...

את זה נתראה בעוד כמה שנים כשתקראו לי "בוס". Fasz
 

sharonhaimov16

New member
הפסיכולוגיה יכולה בהחלט יכולה

להסביר את התופעה שלך, מכיוון שאינך מסוגל להתמודד עם הפסדיך וחוסר היכולות שלך להתמודד אינטלקטואלית אל מול פאסז, אז במקום לעבור תהליך של דיסוננס קוגנטיבי, אתה מעדיף להוריד את ערכו של פאסז כתור מתמודד ואדם, וכך תוכל להתמודד ביתר קלות עם הפסדיך, ולהמשיך לחשוב על עצמך בצורה חיובית ותמשיך ב"האדרה עצמית" ו"הגנה על העצמי". אין זהו ניסיון לשכנע אחרים שפאסז הוא אדם "רע", אלא ניסיון לשכנע את עצמך, ולאחר ששכנעת את עצמך וכבר תיארת לעצמך את הפידבק החיובי שתקבל על "גילוי" מזהיר זה, הצלחת לשכנע את עצמך לחלוטין שפאסז הוא אכן "רע" ואין אתה מבין כרגע, מדוע שמישהו יתנגד לטענות שלך כלפי פאסז. אין מה לדאוג, אין זה אומר שאתה סובל מפסיכולוגיות כלשהן, אלא זוהו תהליך שקורה פעמים רבות לבני אדם, אך כמובן אין זה אומר שאפשר לקבל את הטענות שלך, כי אותן אנו צריכים לבדוק באופן אובייקטיבי, וראינו בהחלט שהטענות שלך טיפשיות לחלוטין.
 
אולי האיש האיטלקטואל ישיב לשאלה

פשוטה בלי להתפלפל ובלי להתחמק בקישקושים יכול להיות ש sharonhaimov16 הוא אותו FASZ? יכול להיות שמישהו שמעיד על עצמו שהוא עו"ד שותף במשרד גדול בעל תואר בספרות ,איש מודיעין ב 8200 ובלה ובלה בלה ישתתף בפורום של ילדים?
 

sharonhaimov16

New member
אתה שוב מנסה לערער אמינות של אחרים

כדי להגן על עצמך מפני הפסדיך. אם הפורום היה עם וידאו, שפת הגוף שלך הייתה צורחת על הניסיון להגן על עצמך (התנהגות קצת יותר אגרסיבית מן הממוצע, תנועות גוף חדות יותר, לחץ יחד עם שידור ביטחון עצמי מסויים).
 

Fasz

New member
אני הייתי ב8200?! אמר מי?!

את שירותי הצבאי המוארך עברתי בכלל באמ"ן. עכשיו אני וsharonhaimov16 הם אותו האחד?
למען השם! כעת כל אדם בעל דעה מנוגדת לשלך, יהיה למעשה Fasz, והנה השלום הגיע! והבעיות נפתרו! אתה מקשיב לעצמך, קןל הרעם?
 
אז אולי האיש שהיה" באמ"ן"

יסביר את זה נתראה בעוד כמה שנים כשתקראו לי "בוס". Fasz
 

Fasz

New member
הסברתי בפורום הליכוד ובפורומים

אחרים לא פעם ולא פעמיים. אתה פשוט מנסה לסגור עמי חשבון ארוך ולא מצליח במשימתך - ועוד כשמדובר בי, כשאיני אלא צלמית חלולה של איזה כינוי שסביר להניח כי לא ידעת מהי משמעותו- תמהני עד כמה אתה ממורמר בחייך האמיתיים כאשר אתה יורד לרמה כזאת גבוהה של נבזות? קוניליימל.
 
נו.. אז אולי סוף סוף תסביר

בלי להתחמק הנה ניתנת לך הבמה להסביר את טיעוניך הלא אתה עו"ד לא?.......
 

Fasz

New member
אמור לי נא, האם השרשור בפורום

הליכוד לא הספיק?ההסברים, מצויים שם. נראה כי אחרים השתכנעו באמת האבסולוטית שלי, אך אתה מארר ומגדף, ולמעשה אתה דולק אחריי מפורום לפורום. ראה את משקיף25 המסכן, אשר נאלץ לברוח מפורום הליכוד, שהוא הוא הואשם בכך שהוא, איש החד"ש(אם איני טועה), הוא למעשה אני.. ראה את אהרון תמוז המסכן וכל השישורים אשר פתח- ראה כיצד הם נדחקו לתחתית הפורום, בעוד שההודעה חסרת הטעם הזאת, עלתה מעלה. כעת, לדידך, אני איני אלא שרון חיימוב. אתה רואה כאן את הריטואל, מר קןל הרעם? אתה הורס שרשורים עניינים בפתיחת הודעות נוספות שלא זכו כך או אחרת לתגובה מיוחדת - כל מי שירצה לראות כיצד העניין יתגלגל, יוזמן להציץ בשרשור ההוא בפורום הליכוד. עד אז- אצפה לשקט תעשייתי ממך, כי נראה שאינך אדם מאושר ממש (הרי אם חייך מאורגנים ומסודרים לפי ראות עיניך, מדוע כי תדלוק בהודעות אחרי במשך 3 ימים ברציפות?), אז אבקשך שלא להגיב יותר להודעותיי, ואני מצידי, לא אגיב להודעותייך, והעניין ייסגר. עד כה, איש לא קנה את הפרופוגנדה שלך, והדבר מהווה עלבון לתרבות הדיון בכל הפורומים של המפלגות הגדולות.
 
למעלה