פרס למשלח יהודים לאושוויץ???

פרס למשלח יהודים לאושוויץ???

"האם פאפון ייקבר עם האות? זעם בקרב יהודי צרפת אחרי שפרקליטו של פושע המלחמה, מוריס פאפון, הודיע כי פאפון, שמת אתמול, ייקבר כשהוא עונד לגופו את אור אביר לגיון הכבוד הצרפתי. "אני באופן אישי דואג לכך שצלב הקומנדר של לגיון הכבוד הצרפתי שהוענק לו בידי שארל דה גול לעולמים ייקבר איתו בארונו", אמר פרקליטו של פאפון, עו"ד פראנסיס ווימין. האות הוענק לפאפון בנובמבר 1962 על ידי הנשיא צרפת דאז דה גול על שירותו כמפקד משטרת פריז. "פאפון יכול וצריך לשאת את אות הכבוד מאותה סיבה בדיוק שבגללה ענק הגנרל דה גול את האות על חזהו", אמר הפרקליט. בנובמבר 1999 נשלל אות לגיון הכבוד הצרפתי, אחד מאותות הכבוד הבכירים שמעניקה צרפת למי שהיא חפצה ביקרו, אחרי שהוא הורשע בפשעים נגד האנושות ונידון לעשר שנות מאסר על שליחת 1,560 יהודים צרפתים, ובהם נשים וילדים, למחנה ההשמדה אושוויץ. למרות החלטת בית המשפט לשלול מפאפון את אות לגיון הכבוד הוא סירב להיפרד ממנו. באוקטובר 2004 גזר בית משפט על פאפון קנס של 2,500 יורו אחרי שתמונה שלו עונד את אות הכבוד התפרסמה בשבועון צרפתי, והוא אולץ לשלם קנס סמלי של יורו אחד ללגיון הכבוד. משפחות הקורבנות מקרב יהודי צרפת החליטו לפתוח במאבק משפטי לשלילת אות לגיון הכבוד מפאפון כדי שלא ייקבר איתו. "הוא היה אדם שמעולם לא הכיר בפשעים שלו ומעולם לא הביע סליחה או חרטה", אמרה ז'ולייט בנזזון בת ה-77 שאיבדה 12 מחברי משפחתה תחת פקודות הגירוש של פאפון. יהודי צרפת זועמים על החלטת בית המשפט מ-2002 לשחרר את פאפון בשל סיבות בריאותיות בשל טענתו כי הוא גוסס, אולם הוא חי עוד ארבע שנים, ומת בשיבה טובה בגיל 96".
 
"היהודים בנו לעצמם גטאות"../images/Emo46.gif

"חבר הפרלמנט האירופי: "היהודים בנו לעצמם גטאות" יום ראשון, 18 בפברואר 2007, 18:56 מאת: רויטרס היהודים בנו את הגטאות בעצמם (אילוסטרציה: רויטרס) ראש ממשלת פולין, ירוסלב קצ'ינסקי. הימין הקיצוני שותף בקואליציה שלו (ארכיון: רויטרס)מצ'ייז' גיירטיץ', נציג פולני לפרלמנט פרסם את הדברים בחוברת עם הלוגו של האיחוד האירופי. הדברים עוררו זעם בקרב ארגונים יהודים".
 
27,000 ש"ח ליין של היטלר../images/Emo31.gif

"אלף שקל ליין יום ההולדת של היטלר מאת: שלומית70ו 18/02/07 | 20:55 3,400 לירות שטרלינג - זה הסכום ששילם בסוף השבוע אספן בריטי אלמוני עבור בקבוק יין בודד שיוצר לרגל יום הולדתו של אדולף היטלר . מדובר בבקבוק נדיר של "פיהררויין" משנת 1943 - יין שיוצר במיוחד לרגל יום ההולדת ה-54 של היטלר, שעל התוית שלו מתנוסס דיוקנו של הפיהרר. היין ניתן במתנה לקצינים הבכירים בצבא הגרמני במהלך מלחמת העולם השניה, אולם קצת כמו חלום רייך אלף השנים של הנאצים, גם היין הזה לא עמד במבחן הזמן והמומחים קובעים כי ככל הנראה אינו ראוי עוד לשתיה. אך בכל מקרה, מנהלי בית המכירות הפומביות "פילמות'" בלונדון סיפרו לעיתון "אינדיפנדנט" כי היין עמד במרכזה של מכירה קדחתנית וסוערת, שכלל פרט לנוכחים בחדר גם שישה אספנים שהעבירו הצעות בטלפון. בתחילת המכירה הוצע הבקבוק במחיר של 500 לירות שטרלינג - כ-3,500 שקל, אולם עד מהרה התרבו ההצעות והמחיר האמיר. "ב-20 שנותי בעסקי המכירות מעולם לא ראיתי דבר כזה", סיפר מנהל בית המכירות. עם תוספת הפרמיה של הקונה, שילשל בית המכירות לקופתו סכום של כ-4,000 ליש"ט - כמעט 32 אלף ש"ח".
 
על הפולנים הנכם מתפלאים?

אם יצחק שמיר אמר שהם יונקים את שנאת היהודים עם חלב אמם, - ידע היטב את אשר אמר. ואין צורך להכביר מלים.
 

skito

New member
דברי יו"ר ישראל זינגר מה דעתכם?

יו"ר המועצה המדינית בקונגרס היהודי העולמי: "אסור שנהפוך את האנטישמיות לעיסוק העיקרי של העם היהודי" "ישראל זינגר, יו"ר המועצה המדינית בקונגרס היהודי העולמי, אמר את הדברים בכנס ה"גלובל-פורום" למאבק באנטישמיות שנערך לפני כשבועיים במשרד החוץ בירושלים. " כתבה איזה עיסוק עיקרי על מה הוא מדבר? אני לא מסכים, שכן התעלמות מבעיית האנטישמיות בעולם תביא לעליה בגילוי השנאה, לדעתי יש לפעול גם במישור של שמירת הקשר עם המנהיגות האחרת ולא לחדול לתקוף את מי שתוקף אותנו.
 
יש לנו השפעה מעשית

על רמת האנטישמיות בעולם? מסופקני. אנו מתבשלים עם עצמנו, מזכירים לעצמנו, מתייסרים ועולם כמנהגו נוהג.לנצח ילמדו את הנוצרים שרצחנו את אלהים שלהם. וההטפות נגד ה- "יהוד". אנו קטנים, הולכים וקטנים עקב ההתבוללות ומאבדים פרופורציות. לא נעים, אך זהו זה.
 

אבירן171

New member
אתה טועה

בתור אחד שלמד בחלק משנותיו בארצות הברית, אני יכול להגיד לך שלא מלמדים את זה בכלל! אל תאשים שמלמדים ככה כי זה בכלל לא נכון! ואם אתה רוצה לדעת ליהודים יש השפעה מעשית על רמת האנטישמיות בעולם. דוגמאות: ואנדליזם - תראה איך הנוער שיוצא לבלות מפרק ברזים מבתי מלון והורס את החדר. בכל מקום בעולם: אתה רואה איזה ישראלי מצוי צועק לאישתו בעוצמה: "תקווה ת'רוצה ת'שעון הזה??!?" - הם לא מתחשבים וצועקים שכל העולם ישמע אותם. ויש עוד. ואני מבין את אלה שמתבוללים, נמאס להם להיות שנואים והם רוצים לחיות בלי קשר לדתם, ולדעתי? הם צודקים ב100%. אבירן..
 
אבירן, ספר קצת עליך ומשפחתך

כל תגובה שלך מוזרה מקודמתה. האם הנך קורא את מה שכתבת? הרי כמה דוגמאות: 1 "אתה טועה". למי הכוונה ? 2 "לא מלמדים את זה בכלל". את מה אין מלמדים? 3 "אל תאשים שמלמדים ככה". מי מאשים? על מה הנך מדבר? נמאס לך להיות יהודי? חוששני שזה לא יעזור לך. אתה יהודי ותשאר כזה לנצח. חסרונות ואנשים שאינם מתנהגים כהלכה ניתן למצוא בכל עם, גם אצל האמריקאים [מה זה?] שכל כך חביבים עליך. ואנא זכור, הנך נמצא בפורום על השואה.
 

אבירן171

New member
אתה טועה(גרשון) בכך שאמרת

שמלמדים(לפחות בארצות הברית אני יודע), שהיהודים צלבו את ישו או הלשינו על כך או גרמו לתפיסתו. ארצות הברית, לעומת ישראל, הולכת לפי הוחכות היסטוריות(אם תרצו אני מוכן גם להגיד למה זה תואם את מערכת המשפט המוצלחת שלה), כך שאם אין הוחכה היסטורית לזה שהיהודים גרמו למותו של ישו, זה לא ילומד. חוץ מזה, כדי להשיג את הדיפלומה(שווה ערך לבגרות מלאה) לא צריך להיבחן על מה שקוראים לו בישראל "תנ"ך". אתה האשמת שמלמדים ככה, אז זה עיצבן אותי שהאשמת כי בתור אמריקאי גאה אני לא אוהב שמדברים ככה אל ארצי ומכפישים את שמה ככה. אל תשכח שאם מדברים על השואה, לבסוף רוב העולם יודע בזה, שהאמריקאים הם היו הגורים המכריע לסיום מלחמת העולם השנייה, ולועמת זאת, הרוסים היו הגורם המכריע שכמעט הרס את כל האנושות במלחמה הקרה. אם אתה רוצה לקרוא סיפור על משפחתי עשה חיפוש בפורום ותמצא. במקרה ולא מצאת הנה הלינק(תצטרך לעשות העתק הדבק כי רק הוספת תגובה מהירה עובדת במחשב הזה.. פאדיחות): http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=1355&firstmsg=60 זה הסיפור(נראה לי שכבר קראת אותו). אבירן..
 
ענת שלום לך בדקתי בעיתון LE MONDE

שלום לך ענת בדקתי במספר עיתונים צרפתיים אין ולא יודעים הם כן או לא הוא נקבר עם האות LA LEGION D HONEUR סבה אריה
 
כמו שחשבתי: קברו את הפושע עם עיטור

"מוריס פאפון נקבר בפריז עם עיטור "ליגיון הכבוד" פורסם: 21.02.07, 19:57 פושע המלחמה הצרפתי, מוריס פאפון, נקבר היום בפריז יחד עם עיטור "ליגיון הכבוד" שאותו קיבל מידי נשיא צרפת לשעבר, שארל דה-גול. פאפון, שמת ביום שבת האחרון, היה האישיות הצרפתית הבכירה ביותר שהורשעה בשיתוף פעולה עם הנאצים במלחמת העולם השניה".
 
כן כעת קראתי ב LE FIGARO

ענת שלום כן כעת קראתי בעיתון צרפתי LE FIGARO שהוא נקבר עם המדלית "לגיון הכבוד" כתם שחור למסדר הזה . סבא אריה הגב ניסיתי להוריד התמונה מהעיתון של הלויה כנירה שזה מוגן סבא אריה
 
הפעם הצלחתי ,תמונה לויה של פאפון

כנירה שהעיתון LE MONDE הוא יותר הדיב סבא אריה ענת אם את חושבת למחוק התמונה אין לי ביעה עם זה סבא אריה
 
תודה לך סבא אריה../images/Emo51.gif

כשפושע נקבר עם עיטור כבוד, אנחנו צריכים להגיד תודה שהוא לא קיבל פרס נובל..........
 
למעלה