פרסומת אחת בשבוע, רכבת מא"י לאירופה

מצב
הנושא נעול.
פרסומת אחת בשבוע, רכבת מא"י לאירופה

פרסומת אחת בשבוע, רכבת מא"י לאירופה
כשהיינו חלק מהעולם הגדול, בשנת 1938, היה קשר עם האוריאנט אקספרס באמצעות קו המשך "טאורוס אקספרס". בשנת 1938 הנוסעים היו מועברים מטריפולי לחיפה באוטובוסים...
 

ישראל ב

New member
בני! אתה יכול להעלות יותר מפרסומת

פרסומת אחת בשבוע, רכבת מא"י לאירופה
כשהיינו חלק מהעולם הגדול, בשנת 1938, היה קשר עם האוריאנט אקספרס באמצעות קו המשך "טאורוס אקספרס". בשנת 1938 הנוסעים היו מועברים מטריפולי לחיפה באוטובוסים...
בני! אתה יכול להעלות יותר מפרסומת
אחת בשבוע! אני מרשה לך!
 

יהוושע

New member
איך זה עבד בדיוק? הרכבת בעצם

פרסומת אחת בשבוע, רכבת מא"י לאירופה
כשהיינו חלק מהעולם הגדול, בשנת 1938, היה קשר עם האוריאנט אקספרס באמצעות קו המשך "טאורוס אקספרס". בשנת 1938 הנוסעים היו מועברים מטריפולי לחיפה באוטובוסים...
איך זה עבד בדיוק? הרכבת בעצם
הגיעה עד הבוספורוס ומשם נסעו במעבורת - נכון? האם היה קשר מסילתי בין איסטנבול ולבנון, או שזה היה דרך סוריה? כמה זמן נמשכה נסיעה מלונדון לחיפה? זה באמת התבצע בפועל?
 
מכל השאלות יש לי תשובה אחת

איך זה עבד בדיוק? הרכבת בעצם
הגיעה עד הבוספורוס ומשם נסעו במעבורת - נכון? האם היה קשר מסילתי בין איסטנבול ולבנון, או שזה היה דרך סוריה? כמה זמן נמשכה נסיעה מלונדון לחיפה? זה באמת התבצע בפועל?
מכל השאלות יש לי תשובה אחת
זה התבצע בפועל. הטאורוס אקספרס היתה המסילה מאיסטמבול לעירק (דרך הרי הטאורוס). למיטב ידיעתי בנה אותה מיודענו מייסנר...
 

יהוושע

New member
אבל איפה היה הקישור לטריפולי וחיפה?

מכל השאלות יש לי תשובה אחת
זה התבצע בפועל. הטאורוס אקספרס היתה המסילה מאיסטמבול לעירק (דרך הרי הטאורוס). למיטב ידיעתי בנה אותה מיודענו מייסנר...
אבל איפה היה הקישור לטריפולי וחיפה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה