פרסום ראשוני משבועון "שבע"

פרסום ראשוני משבועון "שבע"

המודעה נלקחה מע' 18 שבועון "שבע" הכתב יעקב סיטרוק-דהן מומלץ לקרוא
 

fireman

New member
בושה וחרפה לעיתון שבע

זה פשוט ביזיון שהם משתמשים בנתונים של 2003.... שיחפשו את החברים שלהם, הם והנתונים שלהם....הם שכחו שאנחנו אוטוטו ב2006....בשנתיים האחרונות הייתה הגירה חיובית של כמעט 10 אלף תושבים לעיר.... אל תטריחו את עצמכם לקרוא בכלל, חבל על הזמן.
 
כן, אני לא ממש טורח לבדוק

עד כמה העיתונאות המקומית היא אמינה, למרות שכבר אני מכיר מישהו שעשו לו עוול בעיתון
 

fireman

New member
רצון לעשות מהומה מאומה....

את האמת, אין לי שמץ של מושג....כנראה אין להם מה לכתוב אז הם ממחזרים כתבות.... 2003?! שימצאו חיים.
 

בליסטרא

New member
האמת היא ש..

בד"כ נתונים כאלו מתפרסמים כמה שנים אחרי.. בד"כ שנה עד שנה וחצי אחרי.. אני חושב שנתוני 2004 כבר פורסמו ככה שהם באמת יצאו קצת מאפנים. ד.א אני נכנס לסטטיסטיקה הזו, בעוד שבועיים אני עובר לת"א..
 

fireman

New member
נתונים סטטיסטיים

מתפרסמים תמיד בסוף תקופת הסקר.... נתוני 2003 מתפרסמים בתחילת 2004 נתוני 2004 מתפרסמים בתחילת 2005 ונתוני 2005 מתפרסמים בתחילת 2006.... הם מפגרים ב3 שנים.
 

geshkin

New member
על מה הויכוח?!

מה רע לך? 1. סוף סוף יש משהו מעניין בעיתון שבע..(וזאת לא מחמאה..) 2. גם אם זה הגזמה וניצול ציני של נתונים ישנים.. המצב של העיר הזאת.. עם כל הכבוד.. הוא על הקרשים.. אז הזעקה פה שהכתבה מעלה היא במקום בכל מקרה.
 

fireman

New member
היא לא במקום ושגויה לחלוטין

כי בשנת 2004 הייתה הגירה חיובית לעיר ואוכלוסיית העיר גדלה בכ7000 תושבים....אז תחסוך ממני את הסיפורים והשטויות שאתה כותב בלי לבדוק את העובדות
 

geshkin

New member
../images/Emo97.gif הגירה שמהגירה ../images/Emo97.gif

אז היתה הגירה של 7000 או עזיבה של 5000... מה זה משנה?! ב"ש היא עדיין ב"ש.. עם המון זקנים, שכירים שמקבלים שכר ששואף למינימום והמון עצמאיים מתוסכלים... וההגירה שהגיע לא הגיע מת"א זה בטוח.. אולי מירוחם, וגם אם כן זה לא העלה את הרמה של העיר מי יודע מה.. ולא פלא שכל סטודנט שמגיע לכאן וחי כאן בין 3 ל-4 שנים בורח מכאן כל עוד נפשו בו.. (במקום שיקשר למקום וימצא את עצמו בעיר) וכמעט כל שכבת הצעירים הבאר שבעים מחפשת ורואה את עצמה במקום אחר. הנתונים הסטטים האלה לא באמת משפיעים על משהו וזה פשוט פופליזם זול... וההגירה הזאת לא משפיעה תכל'ס על שום דבר.. בגדול הרוח נושבת לאותו הכיוון ושום דבר לא השתנה.. באר שבע היא עדיין באר שבע. (וזה מה שהכתבה מנסה להראות מאחורי כל המספרים האלה..) הלוואי והיינו יכולים להאשים בפירסום שלילי את תחזית מזג האויר של ערוץ 10 (על התמונה שדפקו לב"ש במפה) או את חדשות ערוץ 2 שלא נותנים לעיר מספיק חשיפה.. אבל עם כל הכאב שבעניין, כבאר שבעי לבאר שבעי, במצבה הנוכחי אני לא בטוח שמגיע לה.. אבל, אם אתה מעדיף להאחז במספרים יבשים ולחשוב שהעולם ורוד.. זו זכותך.. אני חושב ש"השטויות" שלי משקפות את המציאות טוב יותר... שוב, לצערי..
 

fireman

New member
אני עדיין לא מסכים איתך

כי הנתונים ה"יבשים" הללו הם רצון לתפוס כותרת ואולי לקבל איזה 5 דקות בבוקר ברדיו דרום עם דני קושמרו על נתונים ממוחזרים שלא תופסים מים במציאות של 2005 עם נגיעה ל2006.... כל הנתונים שם לא שווים כלום....זה כמו שתפרסם היום שהבורסה בשפל ותפרסם נתונים של לפני חודש כאשר היום הבורסה נמצאת בשערי שיא.... מדובר ברלוונטיות והנתונים הללו אינם רלוונטיים, הם מדברים על הגירה שלילית שאין ועל עליה במספר דורשי האבטלה כאשר היום בפועל יש ירידה במספרם בבאר שבע. אני אוהב את באר שבע אבל שונא את התושבים שלה ואתה יודע למה? כי הם בכיינים: "הכל חרא, הכל על הפנים ואין מה לעשות"....במקום להיות פטריוטים ולהלחם על הכבוד של עצמם ושל העיר הם הולכים ומבקשים רחמים ונדבות, מהתושב הקטן ועד לראש העיר המצ'וקמק שלנו. ואתה יודע מה...כשאתה כתושב באר שבע אומר שהכל חרא פה מה אתה רוצה שיחשבו על באר שבע במרכז....? התושבים הבאר שבעים דופקים את עצמם ויוצרים לעצמם את התדמית. תמשיכו להתבכיין ותגיעו רחוק.
 

geshkin

New member
../images/Emo97.gif לא מבין אותך... ../images/Emo97.gif

איך אפשר להפריד בין ב"ש לתושבים שלה? מה אתה אוהב? את האנדרטה ואת באר אברהם? או את בניין העייריה? באר שבע זה האוירה, האנשים סביב, מזג האויר ומקומות הקניה והבילוי והמוסדות שנותנים לך שירותים.. (גם שם יש באר שבעים אגב..) ולא איכפת לי מהרלווטיות של הנתונים אלא מהרלווטיות של הדבר שעליו הם מנסים להראות.. והוא נכון.. גם אם הנתונים שונים, ישנים או מה שזה לא יהיה, הם לא קשורים לעניין. ואין לי בעיה שעל גב נתונים ישנים ולא רלוונטים יעלה על סדר היום נושא רלוונטי מאין כמוהו. ו.. אגב.. אני מדבר איתך כבאר שבעי לבאר שבעי.. ומדבר איתך על המצב הקיים.. ועל הצורך להכיר בו. כלפי חוץ אני באר שבעי גאה.. בעצם כמו כולנו. ולידיעתך אני עושה משהו בעיר הזאת בשביל להפוך אותה ליותר חיה ומעניינת אבל אני בסה"כ טיפה בים... חוצמזה, לדעתי אם לא יהיה קול זעקה (בכיינות לדבריך) שום דבר לא יקרה ולא יזוז.. ונראה אותך אומר שהיא לא מוצדקת.
 

fireman

New member
הבעיה כאן שאין פה קול זעקה

כי אם בכיינות. כמו השביתה במטרודן (שאוטוטו הולכת לתת שידור חוזר ככל הנראה) במקום שהתושבים של העיר יעשו למטרודן מצור על המשרדים וישברו להם איזה אוטובוס הם מחכים שראש העיר יתעורר אחרי חודש וחצי ויתבכיין לשר התחבורה שיטפטף לכאן כמה אוטובוסים שיסיעו את התושבים (בקושי) באזור המרכז שביתה כזאת לא הייתה מחזיקה 3 שעות.
 
למעלה