פרסום ראשון! טריילר לעונה החמישית!!!

תודה!
בפנים

נראה שהחליטו להסריט שם את הקרב על דרגונסטון (לוראס בסצינת פיקוד). אז יקבלו עוד סצינת קרב אפי (קיט הרינגטון אמר משהו כזה, שהתקציב של ההסרטה עלה מדרגה). וכמובן קוראי הספרים יודעים - הקרב על דרגונסטון יכול בקלות לספק סרטוני תגובה מוצלחים.

אם למישהו בא לנתח עוד סצינות, אתם מוזמנים.
 
לנוחות המנתחים, צילומי מסך

באיכות הטובה ביותר שניתן היה להשיג בהתחשב בכל שהטריילר לא שוחרר לרשת אלא צולם ע"י צופים שצפו בבתי הקולנוע בהקרנת ה-IMAX של שני הפרקים האחרונים.
http://imgur.com/a/BETjA/noscript

יש שם מה שנראה כמו חתונה של טומן ומארגרי. או אולי רק אירוסין? דומני שבספר הם לא התחתנו עדיין.
 

Stark Bannermen

New member
יש גם ביוטיוב ו..ספויילרים לעונה 5

קראתי דיווח שסטאניס מתכוון להשתמש בפראים כדי להילחם בבולטונים (WTF), עוד עדות להעלמת הבתים הצפוניים מהעלילה? אני אחכה לשמוע ולראות עוד אבל התיכנון כ"כ לא מובן..
&nbsp
עוד נאמר שג'אקן חוזר אבל לא באמת, שהוא יהיה הקינדלי מן אבל רק עם הפרצוף של ג'אקן, משהו לא מובן. על סרסיי וג'יימי כבר דובר רבות ונאמר גם שבריאן תמצא את סאנסה רק כדי לקבל סירוב ואלוהים יודע מה אח"כ.
 

הלדיל

New member


גם בספר סטאניס משתמש באנשי השבטים בבלית ברירה לאחר שראשי הבתים הצפוניים לא מכירים בו כמלכם. ולגבי בריאן, אני מניח שהם צריכים קליימקס אחר לעלילה שלה עתה ש-"לב אבן" הוצאה מהעלילה.
 

Stark Bannermen

New member
ספויילרים לעונה חמש

אמת אבל מכיוון שהחתונה האדומה עברה בסדרה כאילו עוד משהו ולא כמשהו משמעותי, לפחות כמו שזה עובר בספרים, אין שום עלילת נקמה, שום דבר שקשור בקשר בין הצפון לבית סטארק...הייתי מצפה, שלפחות יעשו משהו אבל מכיוון שהם מחקו כל זכר לבתי הצפון, לא הכניסו את מאנדרליי והרשו לעצמם לוותר על השאר...שיעשו משהו..
 

Stark Bannermen

New member
מפתיע שלוקח להם הרבה זמן להעלות גירסא רשמית ונורמלית לערוץ

יוטיוב שלהם.
&nbsp
בכל מקרה, הטריילר פחות מוצלח מזה של העונה שעברה (המוצלח עד כה לדעתי בכל אופן), מעט מידי סטאניס ובולטונים (הרבה אפלה בגזרת הצפון), ורמז אחד גדול לקח שאייגון הוא בלאקפייר...
&nbsp
אגב, לדעתי הם הולכים לשנות את העלילה של סאנסה, לפי מה שהיה בטריילר..יש לי תחושה שבייליש ינסה להניע אותה צפונה.
 
למעלה