פרישה מניהול הפורום

פרישה מניהול הפורום ../images/Emo41.gif

לאחר כשנתיים וחצי בניהול הפורום gadgad0 ואנוכי פורשים מהניהול. עד חודש יולי 2007 עדיין השתייכנו לפורום של ערוץ יס פלוס ועם סגירת הערוץ עברנו לנישה של חדשות המדיה. עד לאחרונה גדי פינק אותנו על בסיס יומי עם החדשות הכי מעודכנות על המתרחש בתעשיית הבידור בארץ ובחו"ל,ברוב המקרים הרבה לפני הפרסום באתרים הישראליים. לצערנו גדי לא יכול להמשיך באותו הקצב בגלל עבודה חדשה שגוזלת ממנו המון זמן ובלי האדמו"ר הפורום לא יראה אותו הדבר ולכן גם אני פורש איתו. אנחנו מקווים שהפורום היה מעניין עבור מי שביקר בו ומאחלים בהצלחה למנהלים החדשים. להתראות!
 

gadgad0

New member
אוסיף ואומר רק שהיה עונג רב

... אהההה, למה לשקר?! ביזבזתי פה הרבה זמן יקר. זמן שהייתי יכול לנצל הרבה יותר טוב כדי לעזור לאנושות: להמציא משחה לאקזמה בכף הרגל, לגדל צנוניות ושעועית בגינה, להעביר זקנות את הכביש, ללמד יתומים קרוא-וכתוב, לעשות מיליונים ולתרום אותם לנזקקים, להתנדב לחלק אוכל בבתי-תמחוי ולאמץ כלבים, חתולים והומלסים משוטטים. במקום כל זאת הסתובבתי ארבע-חמש שנים בפורום הזה (ובפורום יס פלוס שקדם לו) וחירטטתי עשרות הודעות על אלף ואחד נושאים שבהם, כרגיל, אינני מבין דבר וחצי דבר. ובינתיים החיים זרמו סביבי בשנים הללו: התחתנתי, נולדה לי ילדה, אבא שלי מת, נולד לי עוד ילד, אשתי מתה. אתם יודעים, כמו שאמר פעם ג'ון לנון: "החיים זה מה שקורה בזמן שאתה כותב הודעות בפורום בתפוז", או משהו כזה.
 
חייב להיות ציני הא? ../images/Emo69.gif

אני אהבתי מאוד לקרוא פה
וכמובן שאני אתגעגע לשניכם והלוואי שהפורום ישמור על הרמה הזו כשאתם לא תהיו פה
 
פרישת מנהל הפורום

אנו מודים לShow me the money 7 על ניהול הפורום וכן לgadgad0 על ההשקעה הרבה בו לאורך תקופה ארוכה, בה עשו עבודה מרשימה בפיתוח הפורום.
גולשים הרואים עצמם מתאימים לניהול הפורום והינם מעל לגיל 16 מוזמנים למלא את הטופס הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp תשובות יינתנו בטווח של עד כ-10 ימי עבודה. בהצלחה!
 

מנדי24

New member
אחרי יס פלוס הפורום איבד כיווון

אולי כדאי להגדיר מחדש ולהיות ספציפים יותר-על מה הפורום
 

matan4848

New member
בהצלחה בהמשך../images/Emo140.gif

Show me the money 7 ו-gadgad0, בהצלחה בהמשך! נהניתי מאוד לקרוא פה על בסיס יומיומי. תודה ענקית על ההשקעה ושנה טובה
 
למעלה