פריצת מנהרות הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
בתקשורת הארצית בינתיים - יוק

פריצת מנהרת גילון - הודעה לעיתונות
מצ"ב הודעה לעיתונות מאת "נתיבי ישראל".
בתקשורת הארצית בינתיים - יוק
משום מה, תמיד הייתה תחושה שלא רוצים לפרסם את הפרוייקט הזה יותר מדי... ואולי טוב שכך, כל עוד העבודה מתבצעת בזמן או אפילו לפני הזמן. העובדות בשטח ידברו בעד עצמן בבוא העת.
 

alantan

New member
"שוב פשלה ברכבת: העריכה לוחות זמנים לפי

בתקשורת הארצית בינתיים - יוק
משום מה, תמיד הייתה תחושה שלא רוצים לפרסם את הפרוייקט הזה יותר מדי... ואולי טוב שכך, כל עוד העבודה מתבצעת בזמן או אפילו לפני הזמן. העובדות בשטח ידברו בעד עצמן בבוא העת.
"שוב פשלה ברכבת: העריכה לוחות זמנים לפי
עובדים ישראלים ולא לפי עובדים סינים וגרמה לעיכוב מיותר במועד המתוכנן לפתיחת הקו"...
 

easylivin

New member
לא ברור למה בכלל הזכירו את הזמן הזה

שעה וחמישים דקות? זה המון
לא ברור למה בכלל הזכירו את הזמן הזה
הפרוייקט נועד קודם כל לשפר את הקישור לקריות ולחיפה, ובשלב יותר מאוחר - לחבר את הגליל כולו לרשת מסילות הברזל, ובראש וראשונה למטרופולין הצפוני. זמן הנסיעה לת"א לא הכי רלוונטי/פחות חשוב/יתקצר עם הזמן כשכל מסילת החוף תחושמל.

נ.ב. הכל הסתדר לך עם הכניסה למערכת 'תפוז' בסוף?..
 
20 ד' למוצקין, 40 לחוף הכרמל ו-80 לאונ' ת"א

לא ברור למה בכלל הזכירו את הזמן הזה
הפרוייקט נועד קודם כל לשפר את הקישור לקריות ולחיפה, ובשלב יותר מאוחר - לחבר את הגליל כולו לרשת מסילות הברזל, ובראש וראשונה למטרופולין הצפוני. זמן הנסיעה לת"א לא הכי רלוונטי/פחות חשוב/יתקצר עם הזמן כשכל מסילת החוף תחושמל.

נ.ב. הכל הסתדר לך עם הכניסה למערכת 'תפוז' בסוף?..
20 ד' למוצקין, 40 לחוף הכרמל ו-80 לאונ' ת"א
נראים לי זמן הגיוני בהחלט לרכבת ישירה נוסח זו שנוסעת היום בין ת"א לנהריה (עם עצירה בלב המפרץ אך ללא עצירה בבת גלים) אפילו במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש ועל אחת כמה וכמה ב-160 קמ"ש. חשמול מסילת החוף לא אמור לקצר משמעותית את הרכבות הישירות. לכל היותר הנסיעה מחוף הכרמל לאוניברסיטה תתקצר ל-35 דקות.
 

easylivin

New member
צודק, אם כבר, אז החשמול יקצר דווקא את

20 ד' למוצקין, 40 לחוף הכרמל ו-80 לאונ' ת"א
נראים לי זמן הגיוני בהחלט לרכבת ישירה נוסח זו שנוסעת היום בין ת"א לנהריה (עם עצירה בלב המפרץ אך ללא עצירה בבת גלים) אפילו במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש ועל אחת כמה וכמה ב-160 קמ"ש. חשמול מסילת החוף לא אמור לקצר משמעותית את הרכבות הישירות. לכל היותר הנסיעה מחוף הכרמל לאוניברסיטה תתקצר ל-35 דקות.
צודק, אם כבר, אז החשמול יקצר דווקא את
זמן הנסיעה לחוף הכרמל עם עצירות ביניים.
 

Rubim88

New member
לי זה נראה עדיין פסימי

20 ד' למוצקין, 40 לחוף הכרמל ו-80 לאונ' ת"א
נראים לי זמן הגיוני בהחלט לרכבת ישירה נוסח זו שנוסעת היום בין ת"א לנהריה (עם עצירה בלב המפרץ אך ללא עצירה בבת גלים) אפילו במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש ועל אחת כמה וכמה ב-160 קמ"ש. חשמול מסילת החוף לא אמור לקצר משמעותית את הרכבות הישירות. לכל היותר הנסיעה מחוף הכרמל לאוניברסיטה תתקצר ל-35 דקות.
לי זה נראה עדיין פסימי
יחסית למרחקים בין התחנות(בקטע כרמיאל-חוף הכרמל) והמסילה החדשה, אך לא אתפלא אם המספרים האלו יחסית לאגף תפעול אופטימים לגמרי.
 
התחברתי והמחשב חיבר אותי לפרופיל הקודם

לא ברור למה בכלל הזכירו את הזמן הזה
הפרוייקט נועד קודם כל לשפר את הקישור לקריות ולחיפה, ובשלב יותר מאוחר - לחבר את הגליל כולו לרשת מסילות הברזל, ובראש וראשונה למטרופולין הצפוני. זמן הנסיעה לת"א לא הכי רלוונטי/פחות חשוב/יתקצר עם הזמן כשכל מסילת החוף תחושמל.

נ.ב. הכל הסתדר לך עם הכניסה למערכת 'תפוז' בסוף?..
התחברתי והמחשב חיבר אותי לפרופיל הקודם
בלי לבקש החלפת סיסמה...
 

olli3

New member
מנהל
אז תנצל את זה לשינוי פרטי המייל שלך.

התחברתי והמחשב חיבר אותי לפרופיל הקודם
בלי לבקש החלפת סיסמה...
אז תנצל את זה לשינוי פרטי המייל שלך.
תכנס להגדרות ותשה את כתובת המייל לכתובת פעילה. כך ברגע שתתנתק ותתחבר שוב, תקבל את הודעת הגישה למייל החדש שלך.
 
זה בדיוק מה שעשיתי

אז תנצל את זה לשינוי פרטי המייל שלך.
תכנס להגדרות ותשה את כתובת המייל לכתובת פעילה. כך ברגע שתתנתק ותתחבר שוב, תקבל את הודעת הגישה למייל החדש שלך.
זה בדיוק מה שעשיתי
עדכנתי את המייל, אח״כ תפוז דרש ממני לעדכן סיסמה אבל כבר יכולתי לקבל מייל והכל עבר בשלום.
 

mishmish

New member
תחנת כרמיאל תבנה בצורה שתאפשר המשך של הקו

האם תחנת כרמיאל תהיה תחנת קצה או שתבנה..
בצורה שתאפשר המשך של הקו?
תחנת כרמיאל תבנה בצורה שתאפשר המשך של הקו
לפי ההדמיה באתר של נתיבי ישראל נראה שהיא לא תבנה כתחנת קצה וכך בקלות יהיה אפשר להמשיך את המסילה
לקריית שמונה. התחנה תהייה עם 2 רציפי צד כמו שאפשר לראות בתמונה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה