פריצה לרשת .

  • פותח הנושא Mrs G
  • פורסם בתאריך

Mrs G

New member
פריצה לרשת .

כבר עשרה ימים בערך יש לי בעיה במחשב - לדעתי מישהו פרץ אליו. אימיילים שלי שאני יודעת שאמורים להכנס ונשלחו אלי בוודאות - לא מגיעים, לאמיתו של דבר גם אלה ששמרתי - אינם עוד. המסנג'ר מתחבר ומתנתק כראות עיניו. אני כותבת ואנשים לא מקבלים את הדברים ( בהתחלה חשבתי שזה מפני ששידרגתי לביתא - אבל אני לא חושבת כך יותר מאחר והביתא כבר לא קיימת). אתמול למשל אמא שלי התקשרה מבוהלת כי לא הבינה למה קראתי לה בת זונה. אנשים שהיו לי ברשימת קשר חסומים ואני עצמי זמינה אצל הרבה שאין לי מושג מי ומה הם. הייתי צריכה לעשות פעמיים Recovery למחשב מפני שזה פשוט בחר לקרוס. אני עובדת ברשת של שני מחשבים - W (זה לא אמור לקרות בסוג רשת כזה,לא?) אנא - עזרה.
 

מר שמגר

New member
שאלות כלליות

האם ה WIFI שלכם בבית מקודד או פתוח? ז"א: האם כל אחד יכול לזהות את הרשת שלכם ולהתחבר או שצריך קוד? אם איזו תוכנת EMAIL את עובדת? OUTLOOK EXPRESS? בתור דבר ראשון הייתי ממליץ לעשות בדיקת אנטי וירוס אצל MCAFEE. אפשר לעשות את זה בחינם (בדיקה, לא ניקוי אבל לפחות תדעי). דבר שני: את יכולה להוריד תוכנת אנטי SPYWARE ממיקרוסופט או אחרות כמו של ADAWARE ולהריץ בדיקה. שווה להתחיל עם זה. תחזרי אלינו עם תוצאות...
 

Mrs G

New member
והרי תגובתי המקוצרת

אני עם אאוטלוק. ברגע שאני מדליקה את הלאפטופ - הוא מזהה אותה לבד ומזהה את הרשת - איך אני יוצרת קידוד ? אני לא אוהבת את Adaware - תוכנה אחרת יש לך להמציץ ? מה לעזאזל ההבדל בין תגובה רגילה לתגובה מקוצרת ?
 

galgal0ne

New member
some more tips

depending on the type of router you're using, you should log into it, and put on some security features, i find Mad identification to be the easiest one to set up, though definatly not the most secure one.... I use Spybot on all of the computers for spyware MSN messenger has had some serious problems lately, as far as connectivity is concerned, so personally i wouldn't be alerted by that... first thing i'd do is to run spybot and secure the network.
 

מר שמגר

New member
תגובה מקוצרת

לא אוהבת את ADAWARE? למה? זו תוכנה מעולה והיא עובדת יופי. מה הסיבה שלך "לא לאהוב" אותה? תכונות הסרה על SPYWARE ועדכונים להורדה מכפרים על הממשק המזעזע שלה. בכל אופן: MICROSOFT יצאו לאחרונה עם כלי SPYWARE חדש (חברה שנרכשה כמובן). אפשר להוריד מאתר MICROSOFT.COM/DOWNLOADS. שילוב של הכלי הזה עם ADAWARE נותן מטריית הגנה לא רעה. אני לא יודע איזה ROUTER יש לך, אבל בכל אופן עם רשתות WIFI אפשר לעבוד בשתי דרכים עיקריות: מקודד: כשאת יוצרת את החיבור לרשת האלחוטית את מקלידה קוד מסויים שבלעדיו אי אפשר להתחבר ל ROUTER שלך. לא מקודד: ה ROUTER פתוח לכל אחד שיכול ליצור איתו קשר עם כרטיס/מחשב אלחוטי. את צריכה להיכנס ל CONFIGURATION של ה ROUTER שלך ולהחליט על שיטת קידוד. לאחר מכן את צריכה "לקנפרג" את המחשבים שלך לקוד של ה ROUTER כדי שיוכלו לעבוד איתו. בצורה זו הרשת הביתית שלך תהיה סגורה לאורחים מחוץ לקיר. תגובה מקוצרת היא תגובה קצרה מ- 500 בתים.
 

shiraharrison

New member
כמה עיצות:

1. www.antivirus.com יש שם סריקה לוירוסים טובה Online. 2. ממליצה על Spybot 3. יש הבדל עצום בין Outlook וOutlook Express מבחינת האבטחה! צייני איזה את משתמשת. 4. אם אין לך Firewall אולי שווה לשים משהו? 5. כשwindows עולה יש לך הרבה תוכנות שנפתחות בStartup? לפעמים וירוסים/תוכנות SPY נטענות שם... שירה.
 

shiraharrison

New member
../images/Emo45.gif וZone Alarm גם מאפשרת שמירת

LOG של IP Adresses שניסו/הצליחו להכנס לך למחשב, ואז אולי תוכלי לדעת יותר על הפורץ/ת....
 

uribor

New member
קרה גם אצלי - טופל.

קרה לי אתמול בבוקר האם יש לך SPAM KILLER כי זו הסיבה עבדתי מול DELL והתברר שבשבוע שעבר התקנתי אנטי וירוס וSPAM KILLER והמחשב על דעתו מוחק כל הודעה שנכנסת לקטגוריה הזו. אורי
 

az ma

New member
מציע שתריצי סריקת וירוסים אונליין

האתר החביב עלי הוא www.trendmicro.com... ללחוץ על Personal ואז על House Call בנוסף, סביר שהתיישב אצלך ים של spyware (רוגלות)... עבדי על פי המדריך הזה... אגב, אם קראו לאימך בת זונה אז כנראה מדובר או במישהו שמכיר את המשפחה (
) או בפורץ ישראלי-כשר...
 

az ma

New member
ו... לא לשכוח לשנות את כל ה

passwords לאחר ניקוי המחשב/ים...
 

Mrs G

New member
תודה לבני האנוש ולסוס שעזרו

ייבדקו כל האופציות. מהנפגעים במסנג'ר - עימכם הסליחה.
 
למעלה