פריצה לבית ע"י הוצלפ כשהבעלים לא נו

demultiplexer

New member
פריצה לבית ע"י הוצלפ כשהבעלים לא נו

1. האם מותר לחברת גבייה בלויית שוטר לפרוץ לבית מצויידים בצו עיקול ופריצה כשהבעלים לא נוכח בבית ? 2. האם מותר להם להמשיך בפריצה למרות שהצהרתי בפניהם שיש לי הסדר תשלומים לחוב בעתיו הוצא הצו ? תודה מראש
 

דוד מל

New member
לצערי כן..

כל עוד אין החלטה מפורשת של ראש ההוצל"פ לעכב הליכים מותר לקבלן הוצל"פ מורשה (לא חברת גביה) לבצע פריצה לאחר שניתנה אזהרה קודם לפריצה.
 
למעלה