פריז - עיר האורות,

perryamir

New member
סליחה על השאלה אבל

רציתי לדעת איך מצלמים תמונות כאלה נמרחות מבחינה טכנית אני שואל כמובן אני חדש בתחום תודה מראש אמיר
 

shromeo

New member
שלום perryamir

זו אכן שאלה די בסיסית והנה הסבר קצר: מריחת תנועה מתבצעת ע"י חשיפה ארוכה, כאשר המצלמה על משטח יציב או חצובה. אפקט מריחת תנועה כזה מתקבל כאשר תריס המצלמה נפתח לפחות למשך כמה שניות (בצילום הנ"ל הפתיחה היתה למשך 8 שניות בצמצם F16) באופן כזה תנועת אורות המכוניות (אורות האדומים מאחור) נקלטים כרצועות אור מרוחות, כמובן שכל מה שלא לא זז, לא נמרח.
שלמה.
 

gilad33

New member
שלמה! המריחה כמו הקומפוזיציה

פשוט נפלא. חיתוך מצוין שמשדרג את התמונה.
 

מ י כ ל ש

New member
שלמה התמונה הראשונה נהדרת

לא עוד חשיפה ארוכה "רגילה" אלא קומפוזיציה מפתיעה ומקורית מובילה את התמונה לגבול האבסטרקט והגרפיקה ובקיצור- ממש אהבתי!
 

old

New member
השניה הצבעים על הסיין יפים

תנועת לילה טובה
 

גיורא ש

New member
פריז, האורות והרגע המכריע

אתחיל בתשבחות. יפה השתמשת בממד הזמן כדי להאדיר את האור ותחושת התנועה.אבל, בימים אלו שפריז כולה מתקשטת לקראת קריסמס ורחובותיה מוצפים באור, יש לשקול גם את האפשרות האחרת, צילום חטף המקפיא את הרגע או כפי שהטיב לנסח ענק הצילום הצרפתי - אנרי קרטייה ברסון, הרגע המכריע.ברסון חגג לא מזמן את יום הולדתו ה- 95. בפריז נפתחה קרן על שמו המציגה את עבודותיו ואת עבודות צלמים אחרים. קרןהתומכת בצילום ואשר תשמר את ארכיונו של ברסון. המעוניינים להצטרף אלי לנסיעה לפריז, בנסיון ללכת בעקבותיו של ברסון, מוזמנים ליצור אתי קשר.
 

shromeo

New member
גיורא ש - ../images/Emo51.gif על תגובתך המפורטת

אכן בנושא תפיסת הרגע המכריע, קרטייה ברסון הוא הגדול מכולם, מידי פעם מתנסה בכך, הרבה עניין של צירוף מקרים, זריזות ומזל... עדיין,גישה צילומית זו (של הרגע המכריע) היא רק אחת משפע הגישות/כיוונים הגלומים כיום בצילום. מעלה עבורך צילום שכבר העליתי, פחות או יותר בסגנון, כמובן רחוק מאד מהמאסטרו. ותודה על ההזמנה להצטרף לצילומים בפריז - רק לפני כחודש חזרתי משם...
שלמה.
 

גיורא ש

New member
דיאלוג עם אמנות

למאסטרו - קרטייה ברסון, יש סדרה של צילומים הדנים בצלמים ובסצינות הקשורות לצילום.ובנוסף, הצילום שהפך לאחד הסמלים של ברסון- האיש המדלג מעל השלולית שליד תחנת הרכבת, שניהם באים לידי ביטוי בתמונה שהעלתה. יפה עשית. לזה קוראים דיאלוג עם אמנות. ובכל זאת, ההזמנה להצטרף לפריז פתוחה לכל והפרטים בדף המצורף.
 

kobiav1

New member
אכן עיר האורות .אני אוהב שהצבעים ..

נמרחים לך הצילומים . צילומים איכותיים ...
 

shromeo

New member
trois - קיטש שמיטש - איך אפשר

בלעדיו... מואר בתחילת כל שעה, למשך כעשר דקות, במאות אורות מרצדים כמו מטח של זיקוקי דינור, ואז כבמטה קסם מגיעים אוטובוסים עמוסי יפנים שמנציחים עצמם בשעת המחזה...
 
שלמה אין כבר מה להוסיף

חברינו לפורום כבר אמרו הכל סדרה מאוד טובה אהבתי את הראשונה ואת האחרונה "trois" לא פיספסתה שם רגע אחד
 
למעלה