פריז בקור הכלבים של ינואר ?

shaiby

New member
פריז בקור הכלבים של ינואר ?

כשכל הפעילות "בחוצ" די בלתי אפשרית, מה אפשר לעשות בפריז "בפנים" ?? תודה מראש
שי
 

lady_anne

New member
ברוך הבא לפורום, שי ../images/Emo140.gif

מה לגבי מוזיאונים? בפריז יש המון, ומהטובים בעולם (רק בלובר אפשר לבלות יום שלם בלי להשתעמם). אם תתן כיוונים לגבי תחומי התעניינות שלך יהיה קל יותר למצוא פעילויות "בפנים".
 

shaiby

New member
תודה רבה... ../images/Emo9.gif

הלובר וד´אורסיי נכנסו בלי היסוס לרשימת ה- "בהחלט נבקר". עוד מוזיאונים מומלצים
?? בד"כ חופש עירוני של כמה ימים בחו"ל מתמצה עבורנו ב "שוטטות" ובאירוע תרבות אחד או שניים (מוסיקה, מחול... אוכל לא ממש עושה לנו את זה, ולכן מסעדות הן לא אטרקצייה...) כבר המליצו לי לקנות את ה-"טיים אאוט" המקומי, שיעדכן לגבי אירועים שבועיים, ומה שלדעתי חסר לי הן ההמלצות "על-זמניות". אני מקווה שלא הייתי מעורפל מדי... ושוב, תודה
!
 

lady_anne

New member
איך שאני מקנאה בך...

פריז כל כך מקסימה שפשוט אי אפשר לשבוע ממנה. בנוסף ללובר ולד´אורסיי כדאי לבקר במוזיאון רודן (77 Rue de Varenne, Paris 75007), מוזיאון דאלי (Espace Montmartre Salvador Dali 11Rue Poulbot)ומוזיאון פיקאסו (Hotel Sale, 5 Rue de Thorigny) ובכנסיות נוטרה-דאם וסאקרה-קר (אחרי שתעלו את המדרגות לא יהיה לכם קר בכלל
). במרכז לה-האל (Les Halles) תמיד מעניין ואפשר למצוא שם תערוכות, מופעים וכד´, וכדאי גם לבקר בבית האופרה ולו רק בגלל הסיכוי לפגוש שם את הפאנטום... יש מקום שנקרא "ארמון טוקיו לאמנות מודרנית" שנשמע שווה ביקור - רצ"ב לינק לאתר הבית. אם במקרה יתפוס אתכם מזג אויר יפה תמיד אפשר ללכת לטייל בגני טווילרי או לוכנבורג, או פשוט לשבת בבית קפה בשאנז אליזה, לשתות משקה שוקולד חם ולצפות בעוברים ושבים. טיול נעים ומהנה מאד,
 

adidushim

New member
לגבי פריס

הייתי לפני שנה בדיוק בתאריך זה בפריס כשבוע ועליי לציין שמזג האויר הוא סביר למדי. מתלבשים טוב ומבקרים בכל האתרים שיש. (גם לא מקומות סגורים) תהנה הרבה!
 
למעלה