איך שאני מקנאה בך...
פריז
כל כך מקסימה שפשוט אי אפשר לשבוע ממנה. בנוסף ללובר ולד´אורסיי כדאי לבקר במוזיאון רודן (77 Rue de Varenne, Paris 75007), מוזיאון דאלי (Espace Montmartre Salvador Dali 11Rue Poulbot)ומוזיאון פיקאסו (Hotel Sale, 5 Rue de Thorigny) ובכנסיות נוטרה-דאם וסאקרה-קר (אחרי שתעלו את המדרגות לא יהיה לכם קר בכלל
). במרכז לה-האל (Les Halles) תמיד מעניין ואפשר למצוא שם תערוכות, מופעים וכד´, וכדאי גם לבקר בבית האופרה ולו רק בגלל הסיכוי לפגוש שם את הפאנטום... יש מקום שנקרא "
ארמון טוקיו לאמנות מודרנית" שנשמע שווה ביקור - רצ"ב לינק לאתר הבית. אם במקרה יתפוס אתכם מזג אויר יפה תמיד אפשר ללכת לטייל בגני טווילרי או לוכנבורג, או פשוט לשבת בבית קפה בשאנז אליזה, לשתות משקה שוקולד חם ולצפות בעוברים ושבים. טיול נעים ומהנה מאד,