פרחים סגולים אחרי הגשם

  • פותח הנושא ybe1
  • פורסם בתאריך

ybe1

New member
פרחים סגולים אחרי הגשם

צולם במצלמה דיגיטלית fuji finepix a201 2M מה דעתכם? ישעיהו
 

מומיק

New member
אתה ממש צריך.....

לשלוח תמונות יותר קטנות. 600*800 זה אידאלי. בקשר לצילום הזה, אז ככה, הוא גדול מידי, והחיתוך לא מחמיא לשתיל....
 

ארזS

New member
איך מקטינים :

איך הורדת את הרזולוציה של התמונות ? הרי ברור שבגודלן המקורי הן לא היו עולות לפורום, אז בטח השתמשת באיזו תוכנה גראפית...אם כך, באותה התוכנה קיימת קרוב לוודאי פונקציה של RESIZE . אה...שכחתי...התמונות יפות.
 

ybe1

New member
2 פרחים סגולים

יש עוד אם אתם מעוניינים ישעיהו
 

einat-z

New member
כולה בגוניה.... אבל איזו פוזה הוצאת

הוצאת ממנה. תמונה מאוד מיוחדת, מכיוון שבודדת את הפרח. זה פרח כל כך ביתי ו"לא מזיק" ופה הוא כמעט נראה טורף, בשל הזוית הלא שגרתית. מעניין!
 
למעלה