פרחים סגולים אחרי הגשם צולם במצלמה דיגיטלית fuji finepix a201 2M מה דעתכם? ישעיהו
Y ybe1 New member 18/1/03 #1 פרחים סגולים אחרי הגשם צולם במצלמה דיגיטלית fuji finepix a201 2M מה דעתכם? ישעיהו
מ מומיק New member 18/1/03 #2 אתה ממש צריך..... לשלוח תמונות יותר קטנות. 600*800 זה אידאלי. בקשר לצילום הזה, אז ככה, הוא גדול מידי, והחיתוך לא מחמיא לשתיל....
אתה ממש צריך..... לשלוח תמונות יותר קטנות. 600*800 זה אידאלי. בקשר לצילום הזה, אז ככה, הוא גדול מידי, והחיתוך לא מחמיא לשתיל....
א ארזS New member 18/1/03 #5 איך מקטינים : איך הורדת את הרזולוציה של התמונות ? הרי ברור שבגודלן המקורי הן לא היו עולות לפורום, אז בטח השתמשת באיזו תוכנה גראפית...אם כך, באותה התוכנה קיימת קרוב לוודאי פונקציה של RESIZE . אה...שכחתי...התמונות יפות.
איך מקטינים : איך הורדת את הרזולוציה של התמונות ? הרי ברור שבגודלן המקורי הן לא היו עולות לפורום, אז בטח השתמשת באיזו תוכנה גראפית...אם כך, באותה התוכנה קיימת קרוב לוודאי פונקציה של RESIZE . אה...שכחתי...התמונות יפות.
E einat-z New member 18/1/03 #6 כולה בגוניה.... אבל איזו פוזה הוצאת הוצאת ממנה. תמונה מאוד מיוחדת, מכיוון שבודדת את הפרח. זה פרח כל כך ביתי ו"לא מזיק" ופה הוא כמעט נראה טורף, בשל הזוית הלא שגרתית. מעניין!
כולה בגוניה.... אבל איזו פוזה הוצאת הוצאת ממנה. תמונה מאוד מיוחדת, מכיוון שבודדת את הפרח. זה פרח כל כך ביתי ו"לא מזיק" ופה הוא כמעט נראה טורף, בשל הזוית הלא שגרתית. מעניין!