פרופ' אלמוג - מישהי מכירה? בבקשה?:)

פרופ' אלמוג - מישהי מכירה? בבקשה?:)

האם למישהי יש היכרות איתו? באופן כללי ובפרט בהקשר של הקפאת ביציות או IVF?
הוא עושה רושם *מקסים* ברמה האישית! אבל אני לא מצליחה למצוא עליו מספיק הדים מבחינת איך הוא מקצועית -
מנוסה בתחום ההקפאה?
ידיים עדינות?
סטטיסטיקה טובה של הצלחות?

מלחיץ אותי ששמו אינו ידוע.. למרות שזה בהחלט לא חייב להעיד על כלום, אולי להיפך (שאינו מגלומני כמו רופאים אחרים?:) שפחות מרצה/מתראיין ומהדהד את שמו ברבים)

אני צריכה לקבל עד מחר החלטה אם ללכת איתו או עם "שם מוכר".. בבקשה תרגיעו אותי...
תודה!!
 
מטופלת שלו כבר למעלה משנה

הי אני מטופלת שלו למעלה משנה גם בבית החולים ולפני כן דרך קופת החולים. הוא רופא
מקסים ואנושי ואיכפתי אממההה אני למעלה משנה מטופלת אצלו ואין שום הצלחה.
נכון שזה הכל מלמעלה ולא בידיים שלו אבלל אפשר להגיד שהיום אני מרגישה אכזבה גדולה ממנו דוקא בגלל שהוא עשה עלי רושם מדהים והוא פרופסור בבית חולים ציפיתי כביכול להצלחה די מידיית וזה נמשך כמו סחבת אצלו מבדיקות להזרעות ובסוף ל IVF פעמים שלא צלחו . מאחלת לך הצלחה איתו ובעיקר הרבה הצלחה מהקב"ה!!
 
תודה, כבשה חומה! שאלה קטנה,

היי,
דבר ראשון אני ממש מצטערת לשמוע, זה נשמע כמו שנה לא קלה ואני מחזיקה אצבעות שהדרך תתקצר עבורך ותזכי להגשים את החלום במהרה...!

דבר שני, יהיה אכפת לך אם אשאל איך הוא היה ספציפית בשאיבות?
מ2 בחינות: גם מבחינת תחושה של מקצועיות/מקצוענות, ידע נרחב, מעודכן?
וגם מבחינת עדינות (מבהילים אותי שחוסר זהירות/חוסר ריכוז/חוסר עדינות וכו' בזמן השאיבות יכול לגרום לפגיעה בשחלות).

וקצת פחות חשוב אבל עדיין חשוב לי גם כן,- מבחינת כמה הוא היה שם בשבילך לקראת השאיבות? כמה ההוראות שלו היו ברורות?

המון המון תודה על התגובה שלך, מעריכה..!
 
עשינו את השאיבות באיכילוב

שאיבה ראשונה עשה לי רופא אחר ולא הוא זה היה תחת הרדמה לא הרגשתי כלום ודי היה נחמד להיות בתרדמת קלה חח בשאיבה השניה עשה לי פרופסור עמית מנהל מחלקת IVF באיכילוב גם כאן לא הרגשתי כלום הם היו עדינים מאוד . לגבי ההוראות מי שנתן לי את ההוראות הן בעצם כמעט אך ורק האחיות שזה גם משהו תמוה באיכילוב הן העצם אמרו לי כמה תמיכה לקחת ומתי לבוא לבדיקות לרופא את נכנסת רק אם את מדברת עם המזכירה שאת רוצה במיוחד לראות רופא. פרופסור אלמוג כמו שאמרתי מאוד אמפתי וחביב כזה ודי נכבשתי באדיבות שלו אבל תכלס בפועל עדיין לא ראיתי ממנו תוצאות כלשהן .אלא סחבת שנמשכת ונמשכת ואני כן שוקלת לעבור רופא למרות שהכל בידי הקב"ה.. מאחלת לך שתשאי בקרוב ברחמך תינוקות בריאים ושלמים בקלות אמן
 
שכחתי לציין שבהחזרה השניה

החזירה לי רופאה באיכילוב שהייתה ממש סופר נחמדה ומתוקה אבל אחרי יום מההחזרה קיבלתי כאבי תופת איומים שלא יכולתי לזוז מהמיטה והיו לי הקאות וסחרחורות ואופזתי ל 24 שעות בבית החולים כי כנראה קיבלתי זיהום.......
אבל זה כל עניין לגופו כי זה יכול לקרות בכל מקום ובכל זמן אבל ציינתי על כל מקרה.
 
תודה רבה על כל הפרטים

תודה רבה על כל המידע!
ולגבי מה שסיפרת על עצמך,
אכן, על אף שאני מסכימה איתך שהחיים נסתרים ואף אחד מאיתנו לא נביא, עדיין שווה לנסות רופא/ים אחר/ים, אני מכירה סיפורים כאלה מכל עבר.. אגב זה לא בהכרח אומר שהוא לא מוצלח או טעה - פשוט זה כ"כ הרבה ניסוי ותהייה בתחום הזה והימורים שלפעמים זווית אחרת יכולה לשנות.

(ולגביי - אלא אם תקני אותי אם אני טועה - הבנתי שעניין השאיבה עצמו וזהו, הוא פחות עניין של סופר-יצירתיות ולהיות הרופא הכי טוב וכו, אלא יותר עניין של הקפדה על פרטים, של עדינות ושל ידיים מיומנות)

וסתם שאלה קטנטנה של סקרנות - איך מרדימים? יש לי הרגשה כאילו אני בערך היחידה כאן שנלחצת מזה:)) אבל בחיים לא הייתי מאושפזת, ובחיים לא הייתי בהרדמה מלאה, ואני מודה שהעניין הזה ממש מלחיץ אותי..
 
אני מכירה אותי מ -IVF של איכילוב

נחשב לרופא מקסים ומקצועי. עשה לי את ההחזרה שהצליחה עם הילדה שלי. וגם אולי איזו שאביה אחת בדרך.
&nbsp
לא מכירה איך הוא בפרטי.
&nbsp
רק לציין שאם את עושה הקפאת ביציות, עדיף להקפיא עוברים או לפחות חלק ביציות וחלק עוברים.
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 
תודה! וממה שאני חקרתי,

איזה יופי!! שמחה לשמוע

ממה שכתבת ("ההחזרה שהצליחה") אני מבינה שהיו החזרות קודם לכן עם רופאים אחרים, שלא הצליחו? וכשעברת אליו זה כן? או שהבנתי אותך לא נכון?

לגבי מה שציינת קראתי על זה באינטרנט המון ואני מבינה שזה אכן היה מאוד נכון עד לפני שנים בודדים, וכיום בטכנולוגיה של 2016 הצליחו ליישר קו לחלוטין והסיכויים זהים בין אם הן מופרות ובין אם לא! פשוט מדהים למה הרפואה מגיעה...

אני יכולה לשאול במילה איך מרדימים, כשעושים את ההרדמה המלאה בשאיבה?.. סתם להרגיע את עצמי, התחלתי לחלום על זה חלומות מוזרים כבר מעכשיו.. :)
 
תשובות

למעשה זו היתה ההחזרה הרקאשונה שלי בטיפול השני, בטיפול הראשון לא היתה החזרה.
&nbsp
אבל אני מאמינה שזה לא רק תלוי ברופא אם נקלטים או לא, יש כל כך הרבה גורמים וסיבות..
&nbsp
אין באיכילוב רופא אחד שאת מטופלת אצלו או "עוברת אליו". זה ענין של הרופא התורן במחלקה ביום שאת מגיעה. אז יצא שהוא היה בפעמיים שהיתי שם מתוך מי סופר כבר כמה פעמים שהייתי שם.
&nbsp
לגבי ההרדמה - החלק הכי כיפי בשאיבה. פשוט את מקבלת אינפוזיה עם חומר מרדים וזהו, ישנה שינה חזקה וטובה ומתעוררת אחרי איזה 20 דקות עם השאלה "כמה ביציות נשאבו".
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 
שיט..

מתי מה שסיפרת לי קרה? לפני כמה שנים בערך? את יודעת האם הוא עדיין עובד בבי"ח ציבורי?

אוי לא, זה עם אינפוזיה??... כ"כ קיוויתי ופיללתי שזו רק מסיכה.. פפפ יש לי רק פוביה אחת ויחידה בחיים והיא מזרקים; וההתמודדות המאסיבית איתם בתהליך כאן קשה לי ברמות שקשה לי לבטא במילים....... :((
 
למעלה