פרופיל סטודנט מסתיים באוקטוברפרופיל סטודנט ברב קו..
האם פרופיל הסטודנט נופל בסוף סמסטר אביב...? מה עושים סטודנטים שלומדים גם סמסטר קיץ?
ולמי שיש כרטיסית נסיעות?פרופיל סטודנט מסתיים באוקטובר
חופשי סמסטריאלי לסמסטר אביב מסתיים בסוף יולי.
חופשי סמסטריאלי שנתי תקף עד אוקטובר.
למי שיש חופשי סמסטריאלי לסמסטר אביב - פרופיל הסטודנט המורחב יסתיים בסוף יולי ובין אוגוסט לאוקטובר יהיה לו פרופיל סטודנט רגיל.
אם זו כרטיסיה שקיבלה הנחה של פרופיל מורחבולמי שיש כרטיסית נסיעות?
פשוט על הקבלה של הכרטסיה כתוב שהתוקף מסתיים ביולי... וזה לא נשמע לי הגיוני.
מה זה פרופיל מורחב?אם זו כרטיסיה שקיבלה הנחה של פרופיל מורחב
התוקף שלה זהה לתוקף של הפרופיל המורחב.
האם יש לך חופשי סמסטריאלי באזור מסויים?מה זה פרופיל מורחב?
אני לא זוכר ששאלו אותי משהו לגבי זה.
פשוט קניתי כרטיסיה
אין לי.האם יש לך חופשי סמסטריאלי באזור מסויים?
פרופיל מורחב מוגדר לסטודנט שרכש חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי.
לסטודנט כזה יש הנחה של 50% על כל כרטיס נסיעה (למעט כרטיסי חופשי חודשי וחופשי שבועי) כולל על כרטיסיות.
לסטודנט שלא רכש חופשי סמסטריאלי או שנתי מוגדר פרופיל סטודנט רגיל והוא זכאי להנחה של 30-33% על כרטיסיות ועל כרטיסי הלוך ושוב.
תבדוק מתי נגמר התוקף של פרופיל הסטודנט שלךאין לי.
כל מה שעשיתי זה לקנות כרטיסיית נסיעות למטרונית בהנחת סטודנט.
על הקבלה של הרכישה כתוב שהתוקף נגמר ביולי ואני לא מבין למה.
יש לי למשל כרטיסיה נוספת ברכבתתבדוק מתי נגמר התוקף של פרופיל הסטודנט שלך
התוקף של הכרטיסיה צריך להיות זהה.
באיזו חברה הנפקת את הרב-קו?
אתה יכול לראות את התוקף במכשיר הטעינה ברכבתיש לי למשל כרטיסיה נוספת ברכבת
ובקבלה של הרכישה שם בכלל לא הופיע תאריך של תוקף...
איך אני מברר את התוקף של הפרופיל?
אם הבעיה היא בתוקף הפרופילאתה יכול לראות את התוקף במכשיר הטעינה ברכבת
ואני מניח שגם במכשיר הטעינה של המטרונית.
או בעמדת שירות רב-קו של החברה המנפיקה.
אם התוקף של הכרטיסיה קצר מהתוקף של הפרופיל - זו בעיה של המטרונית.
אם התוקף של הפרופיל מסתיים ביולי ולא באוקטובר זו בעיה של מנפיק הרב-קו שהוא גם מגדיר פרופיל הסטודנט ברב-קו.
חייב ללכת לחברה שהנפיקה את הכרטיס כי רק היאאם הבעיה היא בתוקף הפרופיל
האם אפשר להביא אישור מתאים ולתקן את זה בכל חברה או שחייבים ללכת למנפיק?
כלומר לצורך העניין..חייב ללכת לחברה שהנפיקה את הכרטיס כי רק היא
יכולה להגדיר / לשנות / לתקן פרופיל.
טפשי - אבל זה המצב.
ואם אתה הולך תלך עם אישור סטודנט ותעודת סטודנט בתוקף.
זה כבר שיקול שלך, אבל למה לבקש זיכוי? תנצל אתכלומר לצורך העניין..
אם יש לי בעיה להגיע למקום בו נמצאת עמדת המנפיק אז עדיף לי ללכת לעמדת החברה האחרת לבקש שיזכו אותי על היתרה שלא נוצלה, ולהנפיק רב קו אצלם ולהטעין בו מחדש פרופיל סטודנט
אני לא אספיק לנצל את כל הנסיעות שבה.זה כבר שיקול שלך, אבל למה לבקש זיכוי? תנצל את
הכרטיסיה כל עוד היא בתוקף ועד סוף יולי יש עוד חודש ושליש.
אבל לא בטוח שיסכימו לזכות אותך על כרטיסיהאני לא אספיק לנצל את כל הנסיעות שבה.
אין לי בעיה לחכות עד גמר התוקף...אבל לא בטוח שיסכימו לזכות אותך על כרטיסיה
שעדיין בתוקף.
יזכו אותך על הנסיעות שנשארו בכרטיסיה לפיאין לי בעיה לחכות עד גמר התוקף...
השאלה היא איך מתבצע זיכוי כזה.. בפועל הרי לכשיתוקן הפרופיל בכרטיס אני גם מן הסתם ארכוש כרטיסה חדשה... אבל לגבי הקודמת הם יתקנו את המחיר ויגבו ממני מחיר מלא על הנסיעות שעשיתי?!
גאונות.. איך אני אגיע לעמדת שירותיזכו אותך על הנסיעות שנשארו בכרטיסיה לפי
ההנחה שקיבלת בעת שרכשת אותה.
אני מציע שתברר את הכל במקומות המתאימים אצל החברה המנפיקה ו/או בעמדת שירות של המטרונית.
אגב, מדוע דורשים תעודת סטודנט?חייב ללכת לחברה שהנפיקה את הכרטיס כי רק היא
יכולה להגדיר / לשנות / לתקן פרופיל.
טפשי - אבל זה המצב.
ואם אתה הולך תלך עם אישור סטודנט ותעודת סטודנט בתוקף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.