פרופורציות

פרופורציות

מאז שנכנסתי לפורום זה רק הוקל לי. אני חושבת שכל אחת מאיתנו למדה שיש צורות חיים אחרות, חמות מסוג אחר, בעלים מסוג אחר (גם נשים, לגברים שבפורום...) ילדים עם בעיות שונות טובות יותר, טובות פחות בקיצור, הדשא של השכן... כל אחת למדה להעריך את הדברים הטובים שיש לה בחיים ולמדה שאולי יש לשפר וללמוד מאחרות בדברים שיותר מציקים לנו בחיים. בין אם זה חינוך ילדים או אפילו הבעל /החמות / האמא בקיצור, אני החכמתי ומתכוונת להמשיך להחכים ולמדתי להעריך עוד יותר את בעלי, הילדים, חמותי המקסימה וגיסותי. בקיצור, קצת לחדד את הדברים החשובים בחיים. ובנות, ובנים, אנחנו לא נמצאים פה לעוד 100 שנה, עוד 70-80 שנה אנחנו כבר לא פה אז תנסו למצות כל רגע ובאמת להשתדל לעשות מה שטוב לכן ולילדים שלכן ולמשפחה שלכן כי אף אחד לא צריך להכתיב לנו את החיים וזה לא משנה אם על המצבה שלנו יכתבו: בישלה, אפתה וגידלה את הילדים כל זאת תחת מעטה לחץ של המשפחה וכו וכו´ בקיצור, להפסיק לחשבן יותר מדי מה אחרים יגידו, כי הם יגידו בכל מקרה. קחו אחריות ושליטה על החיים ווואווו, איזה נאום אבל התכוונתי לכל מילה יום טוב גלי
 
גלי../images/Emo24.gif

את הנואמת הרשמית, כל מילה "פנינה".
חוץ מזה, מה שלומך?
 

חני ב

New member
וכמו שחברתי הרווקה והלא צעירה

אומרת: "צרות של עשירים". נכון או לא? שאלה יהו צרותנו...
 

popo11

New member
זה לא רק צרות של עשירים

לפעמים זה יכול ממש לאמלל. יש לנו חבר שבימים טרופים אלה התפטר מהעבודה ואפילו "שמזל שיש עבודה לקטר עליה" הוא לא עמד בזה יותר ועזב. אנחנו מדברים על איש מרובע ויציב למדי שלחצו לו מספיק פעמים על הכפתורים הלא נכונים והוא נשבר. אותו דבר ביחסים בין אישיים, ועם משפחה הנושא יכול להיות עוד יותר רגיש. אני לא מסכימה איתך.
 

חני ב

New member
את לא צריכה להסכים איתי

כתבתי את המשפט מנקודת ראות של חברה שמתה להתחתן כבר. כל פעם שאני מקטרת לה על זה ועל זה...היא לא מבינה כי היא חיה בעולם אחר... היא מתה שיהיו לה צרות כאלה.
 
קצת ../images/Emo32.gif , אבל חשבתי שהכתבה...

יכולה לעניין הורים, מצטערת על ההתפרצות, אך העדפתי לשרשר מאשר לפתוח הודעה חדשה.
הכתבה: "חיות מחמד משפרות את בריאות הילדים" יש קובץ מצורף...
 
למעלה