פרויקט חאן - מלחה

מצב
הנושא נעול.

אמנון אלבז

New member
מנהל
לא נשאר הרבה

אני לא חושב שהגיל מתאים
אני יליד 70'. ולא למדתי בכרמלי, אלא יותר קרוב לשם.
לא נשאר הרבה
בית הילד בעומריה? אתה יליד המושבה הגרמנית?
 

FLEDR

New member
לדעתי יש פער גילים בינכם

מה הגם אתה?
למדת בכרמלי? הכרת את אלגריה? הילדה עם הצמות הספרדיות? על איזו שנה אתה מדבר? אני מבין את רצונך לשמור על סודיות אך יש מצב שהלכנו מכות פעם?
לדעתי יש פער גילים בינכם
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מנהל התחנה

מקום מעניין לגור בו
יש למישהו מושג אם מבנה זה חוקי או אולי פלישה? הוא נמצא בקצה הצפוני של מתחם התחנה ממש בפינת עמק רפאים ודרך בית לחם.
מנהל התחנה
בשנות השישים חייקה ומשפחתו גרו שם. היו עוד שתי משפחות שגרו בחצי אי זה
 

wantok

New member
כך מסתיימת המסילה

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
כך מסתיימת המסילה
לא כל כך אלגנטי אולם סימבולי בהחלט. אבל רגע - מה זה הכוך האפל שנראה ברקע?...
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כאן המקום הזה היתה הקרוסלה,

כך מסתיימת המסילה
לא כל כך אלגנטי אולם סימבולי בהחלט. אבל רגע - מה זה הכוך האפל שנראה ברקע?...
כאן המקום הזה היתה הקרוסלה,
במקרה של צורך בלהפוך קטר או קרון היו מעלים על הקרוסלה את הכלי, ובכוחות ידניים היו מסובבים את הקרוסלה, אגב בסאן פרנסיסקו עד היום זו השיטה לסובב את הקרון לכיוון השני של הקו בכל תחנה סופית, בתחנה הנוסעים הם אלה אשר מסובבים את הקרוסלה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo45.gif

כאן המקום הזה היתה הקרוסלה,
במקרה של צורך בלהפוך קטר או קרון היו מעלים על הקרוסלה את הכלי, ובכוחות ידניים היו מסובבים את הקרוסלה, אגב בסאן פרנסיסקו עד היום זו השיטה לסובב את הקרון לכיוון השני של הקו בכל תחנה סופית, בתחנה הנוסעים הם אלה אשר מסובבים את הקרוסלה.

מסובבים בד"כ רק קטרים. אין שום סיבה לסובב קרונות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
סובבן

כאן המקום הזה היתה הקרוסלה,
במקרה של צורך בלהפוך קטר או קרון היו מעלים על הקרוסלה את הכלי, ובכוחות ידניים היו מסובבים את הקרוסלה, אגב בסאן פרנסיסקו עד היום זו השיטה לסובב את הקרון לכיוון השני של הקו בכל תחנה סופית, בתחנה הנוסעים הם אלה אשר מסובבים את הקרוסלה.
סובבן
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אתה צודק אך ..

אתה צודק אך ..
בקרונות היו מביאים חיטה. כשדלת לא היתה ניפתחת היה צורך לסובב את הקרון. אתה בנת את זה ברוך? השנים הן שנות ה-50.. 60 זה מה שהיה בירושלים. כל הסחורה היתה מגיעה ברכבת אפילו משלוחי הסיגריות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הלוואי היום!

אתה צודק אך ..
בקרונות היו מביאים חיטה. כשדלת לא היתה ניפתחת היה צורך לסובב את הקרון. אתה בנת את זה ברוך? השנים הן שנות ה-50.. 60 זה מה שהיה בירושלים. כל הסחורה היתה מגיעה ברכבת אפילו משלוחי הסיגריות.
הלוואי היום!
הקו כ"כ לא מנוצל! רכבות משא יכולות לעלות בלילה!
 

soloavia

New member
קרוסלה כזו?

כאן המקום הזה היתה הקרוסלה,
במקרה של צורך בלהפוך קטר או קרון היו מעלים על הקרוסלה את הכלי, ובכוחות ידניים היו מסובבים את הקרוסלה, אגב בסאן פרנסיסקו עד היום זו השיטה לסובב את הקרון לכיוון השני של הקו בכל תחנה סופית, בתחנה הנוסעים הם אלה אשר מסובבים את הקרוסלה.
קרוסלה כזו?
כדאי להציץ כאן (מכאן התמונה)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה