פרויקט חאן - מלחה

מצב
הנושא נעול.

wantok

New member
מפגש רעים על המסילה

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
מפגש רעים על המסילה
במבט לאחור. גם לי היה להם מה להגיד - ובעיקר לשאול ולחקור.
 

wantok

New member
אחרי הכפר המסילה מתעקלת ימינה

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
אחרי הכפר המסילה מתעקלת ימינה
ועוברת מתחת לכביש דב יוסף. ברקע גוננים ח' ו- ט'.
 

wantok

New member
על מה את חושבת ילדה?

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
על מה את חושבת ילדה?
בנין דירות בפת מצפון למסילה.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
../images/Emo6.gif

"איפה אני אתלה את שאר הכביסה?"
 

wantok

New member
דה פיינל קאט

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
דה פיינל קאט
מעט אחרי הגשר של דב יוסף נמצא החיץ שבין המסילה הישנה למחודשת. השער, אגב, אינו נעול.
 

ה ו מ ר

New member
מונה צירים

דה פיינל קאט
מעט אחרי הגשר של דב יוסף נמצא החיץ שבין המסילה הישנה למחודשת. השער, אגב, אינו נעול.
מונה צירים
באזור הזה קיים מונה צירים נוסף, דומה לזה שבין בית-צפאפה לתלפיות.
 

wantok

New member
וממעוף הציפור

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
וממעוף הציפור
המסילה מתעקלת שמאלה בסמוך לטדי ועוברת מתחת לדרך דוד בנבנישתי.
 

wantok

New member
בהמשך מתחת לבנבנישתי

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
בהמשך מתחת לבנבנישתי
כאן נגמר לי הפילם. מחסרונות הצילום האנלוגי. מאחורי הגשר המסילה מתעקלת ימינה מאחורי מוסך אגד ומגיעה לתחנת מלחה.
 

אורי404

New member
יפה מאוד וכל זה בפילם ולא בדיגטלית?

בהמשך מתחת לבנבנישתי
כאן נגמר לי הפילם. מחסרונות הצילום האנלוגי. מאחורי הגשר המסילה מתעקלת ימינה מאחורי מוסך אגד ומגיעה לתחנת מלחה.
יפה מאוד וכל זה בפילם ולא בדיגטלית?
יופי של שרשור. נהנתי מאוד.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif אין מילים!

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
אין מילים!
בעצם יש: כל הכבוד!
 

wantok

New member
לסיכום

פרויקט חאן - מלחה
לא להתלהב! ר"י לא החליטה על חידוש מקטע זה (עדיין). בבוקר ה- 22/1 החלטתי לצאת לשטח ולסייר לאורך תואי הקו הנטוש, ע"מ: 1. להבין טוב יותר את משמעות חידוש המקטע. 2. לבדוק מה עומד מאחורי השמועות על פלישות לשטח המסילה. 3. לבדוק התכנות של רעיון שהתחלתי לגלגל לאחרונה להקמת ציר ירוק ובו שביל אופניים לאורך תואי המסילה. 4. סתם ליהנות מטיול בוקר חורף שמשי לאורך מסלול שמסקרן אותי זה מכבר. צרפתי מפה והוספתי ידנית את מיקומה המשוער של תחנת מלחה. להלן צילומים ורשמים...
לסיכום
המפה מתארת את איך אני רואה את חידוש הקו בעיני רוחי. מקרא: - חום - תחנת מלחה הקיימת. - כחול - תחנות עתידיות. - ורוד - cut&cover. - אדום - רכבל מתחנת החאל לאזור הכותל. על החיבור ל- A1 אין מה להרחיב שכן כבר דובר בו רבות בפורום. ולהלן עיקרי ממצאי הסקירה: 1. לא נתקלתי בפלישות משמעותיות או מכשולים אחרים שעלולים להקשות על חידוש המסילה בקטע זה. 2. המקום בו רצועת הרכבת צרה ביותר היא בכפר בית ספאפא, וגם שם לדעתי יש מקום למסילה כפולה. 3. מפגשי כביש # 1 ו- 2 סמוכים למקום בו המסילה עוברת קרוב לבתי מגורים בין בקעה למושבה הגרמנית וניתן לתת פתרון משולב כדוגמת cut&cover לאורך כ- 1.5 ק"מ. 4. מפגש כביש # 3 סמוך למקום בו המסילה עוברת קרוב לבתי מגורים של בית ספאפא וניתן לתת פתרון משולב כדוגמת cut&cover לאורך כחצי ק"מ. 5. ציר הרכבת יכול לשמש כרצועה ירוקה עם זרועות לעבר מתחמים ירוקים אחרים, ובה בין השאר שביל אופניים. על כך ארחיב בתגובה נפרדת. 6. לדעתי תחנת גוננים-תלפיות היא אטרקטיבית למדי מבחינת ביקושים ופשוטה יחסית מבחינה טכנית.
 

mucool2

New member
שכחת את הר ציון?

לסיכום
המפה מתארת את איך אני רואה את חידוש הקו בעיני רוחי. מקרא: - חום - תחנת מלחה הקיימת. - כחול - תחנות עתידיות. - ורוד - cut&cover. - אדום - רכבל מתחנת החאל לאזור הכותל. על החיבור ל- A1 אין מה להרחיב שכן כבר דובר בו רבות בפורום. ולהלן עיקרי ממצאי הסקירה: 1. לא נתקלתי בפלישות משמעותיות או מכשולים אחרים שעלולים להקשות על חידוש המסילה בקטע זה. 2. המקום בו רצועת הרכבת צרה ביותר היא בכפר בית ספאפא, וגם שם לדעתי יש מקום למסילה כפולה. 3. מפגשי כביש # 1 ו- 2 סמוכים למקום בו המסילה עוברת קרוב לבתי מגורים בין בקעה למושבה הגרמנית וניתן לתת פתרון משולב כדוגמת cut&cover לאורך כ- 1.5 ק"מ. 4. מפגש כביש # 3 סמוך למקום בו המסילה עוברת קרוב לבתי מגורים של בית ספאפא וניתן לתת פתרון משולב כדוגמת cut&cover לאורך כחצי ק"מ. 5. ציר הרכבת יכול לשמש כרצועה ירוקה עם זרועות לעבר מתחמים ירוקים אחרים, ובה בין השאר שביל אופניים. על כך ארחיב בתגובה נפרדת. 6. לדעתי תחנת גוננים-תלפיות היא אטרקטיבית למדי מבחינת ביקושים ופשוטה יחסית מבחינה טכנית.
שכחת את הר ציון?
אין אפשרות להעביר רכבל בין התחנה והכותל.
 

mucool2

New member
שכחתי לציין ששאר ה"תוכנית" שלך

שכחת את הר ציון?
אין אפשרות להעביר רכבל בין התחנה והכותל.
שכחתי לציין ששאר ה"תוכנית" שלך
נראית מצוין. תחנת נוסעים ליד הרב מכר זה רעיון טוב.
 

wantok

New member
אתה בטוח?

שכחת את הר ציון?
אין אפשרות להעביר רכבל בין התחנה והכותל.
אתה בטוח?
ברור שזה אזור רגיש ותכנון רכבל חייב לקחת את זה בחשבון, אבל התואי לא חייב להיות קו ישר (ראה לדוגמא רכבל מתוכנן צ'ק פוסט - אוניברסיטת חיפה דרך הטכניון). הפוטנציאל נראה לי גבוה - גם תיירות וגם תושבי העיר העתיקה. אני מכיר את האזור היטב ונראה לי דוקא אפשרי. יכול להיות שבסופו של דבר יסתבר בעייתי מידי, אבל לדעתי לא ניתן לומר זאת לפני בדיקת היתכנות מקצועית ויסודית. ולסיכום (בקריצה) - אם ב- 48 הצליחו אז עכשיו לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה