פרויקט - הכנת פרה מפימו

נירש

New member
פרויקט - הכנת פרה מפימו

אוקיי, אז הנה מתחילים לבנות פרה... הנה התמונה שממנה שאבתי את הרעיון (מוכרים פסלים כאלה בהפנינג).
 

נירש

New member
שלב 1 - גוף וראש

החומר שבו השתמשתי היה לבן עם קצת צהוב, כדי שהפרה לא תהיה לבנה לגמרי. מכינים גוף וראש בגודל שרוצים. כדי שזה יהיה קומי רצוי שהראש יהיה גדול יחסית לגוף (קצת פחות מחצי כמות). גוף: כדור שממנו "מושכים" צוואר, תוך הקפדה על כך שהבטן תשאר שמנה. ראש: כדור שמגלגלים בין האצבעות בצורה כזו שתווצר הצורה שבתמונה (אפשר ללחוץ בתחילת הכדור וכך ליצור את ההפרדה בין אזור הפה לעיניים).
 

נירש

New member
שלב 2 - חיבור הראש לגוף

מניחים את הראש איפה שרוצים וזוכרים את המקום. מזיזים את הראש ותוקעים חצי קיסם לתוך הגוף, כך שיבלוט בדיוק בגודל המתאים לראש ולא יצא ממנו... המטרה היא לחזק את הפסל, כי החיבור של פימו לפימו לא תמיד ממש חזק. אחרי החיבור המחוזק - מסתכלים ורואים אם אנחנו מרוצים מהזוית, כי אחרי החיבור יהיה קשה לחזור. מחליקים את אזור החיבור של הגוף לראש ע"י לחיצות קלות או גלגולים של חפץ עגול (ידית של מכחול), ואחר כך עם האצבעות. להשתדל לא ללכלך...
 

נירש

New member
שלב 3 - נחיריים וידיים

הנחיריים הם שני כדורים שנלחצו בשני הצדדים כדי ליצור מעין "דיסקיות" בעובי הרצוי. מניחים אותם איפה שרוצים, בודקים אם מרוצים... ואם כן - לוקחים ידית של מכחול קטן, או משהו דומה, ולוחצים בתוך הדיסקית כדי ליצור את הנחיר. זה גם מחזק את החיבור לפנים. ידיים: הידיים הן שני נחשים בעובי דק-בינוני שמסתיימים בקצה דק יחסית. הנחתי אותם רק כדי לבדוק אם אני מרוצה מהמיקום.
 

נירש

New member
שלב 4 - אוזניים ורגליים

אוזניים: שני קונוסים שנלחצו משני הצדדים כדי ליצור את הצורה הרצויה של האוזניים. לאחר מכן עשיתי חריץ עם הידית של המכחול. רגליים: משולשים עבים (הסיבה שבחרתי במשולש היא כדי לחבר אח"כ את הפרסות בצורה חלקה).
 

נירש

New member
שלב 5 - קרניים, ידיים,אוזניים,פרסות

הקרניים - נחשים עבים עם קצה מחודד. חברתי את הידיים במקום הרצוי והחלקתי עם ידית המכחול. אוזניים - חיבור האוזניים נעשה שוב אחרי בדיקה שהמיקום מתאים, כדי לא להתחרט כשיהיה מאוחר. החלקתי את החיבור לראש עם הידית של המכחול. פרסות - משולשים עבים (אותו עובי כמו של הרגליים) שמתחברים לרגליים בצורה חלקה באחת הצלעות. לאחר מכן, חתכתי חתך קטן באמצע המשולש כדי ליצור את הפיצול של הפרסה והרחבתי את החתך בעדינות.
 

נירש

New member
שלב 6 - עיניים וידיים

את הידיים עשיתי באותה צורה כמו של הרגליים. העיניים הם שני עיגולים בגדלים לא זהים (כדי ליצור אפקט קומי).
 

נירש

New member
שלב 7 - כתמים (ככה קוראים לזה?)וזנב

את הכתמים של הפרה יצרתי ע"י גליון של פימו שחור שהועבר במכונת פסטה בעובי 6. חתכתי כל מיני צורות ואח"כ העברתי אותן בעובי 9 כדי שיהיו ממש דקות. זנב - נחש שמודבקות אליו שערות (כמה נחשים קטנטנים של פימו שחור).
 

נירש

New member
לא בדיוק קשור

התחלתי להכין פרויקט אחר, מה שרואים בתמונה... אבל אז הבנתי שזה בטח לא יעניין אף אחד.
 

yona48

New member
אולי כדאי שההסבר שלך ישמרבצורה

מסודרת במאמרים?
 

ELA האחת

New member
../images/Emo41.gifמ../images/Emo41.gifק../images/Emo41.gifס../images/Emo41.gifי../images/Emo41.gifם../images/Emo41.gif שיעור כהלכה

 

woodstone

New member
ניר, אין עליך.

ממש מדהים. אתה מדריך מעולה. אולי בזכותך אתחיל להתקשקש עם פימו. עירית
 
למעלה