פרוייקט 100 התקליטים הגדולים

alpha80

New member
נכון, והסברתי בעבר ש.......

כשיצא האלבום אקסייטר מאוד התרגשתי, בכל זאת - אלבום חדש לדפשמוד אחרי כמה שנים. את FREELOVE אהבתי משמיעה ראשונה ואני עדיין חושב שהוא בין הטובים שלהם בכלל, אבל (ואבל גדול...) זה עדיין נקודת האור היחידה באלבום!!! עם כל שמיעה של האלבום הבנתי כמה הוא רע. ואם הם יוציאו בעתיד אלבום נוסף, (מה שאני חושב שלא...) כדאי מאוד שיהיה יותר טוב מאקסייטר. כי כלהקת הילדות שלי , בתור מי ש"בזמן אמיתי" קנה את כל מה שהוציאו מ 1981 ועד היום, הייתי רוצה שייזכרו לטובה בזכות "אולטרא" ו"ויולייטור" ולא לרעה עם אלבום כמו אקסייטר.
 
אני חייב לחלוק על דבריכם...

בשבילי אקסייטר בשמיעה ראשונה היה טיפה מאכזב אבל לאחר ששמעתי אותו מס' פעמים התאהבתי בו חזק. יש שם שירים כמו shine & the sweetest condition & when the body speaks. שהם שירים עצומים. ובואו לא נשכח את The Dead Of Night שהליריקה שלו פשוט מדהימה!!!
 

DJ Dawn

New member
אני מוסיפה...

נכון שאקסייטר פחות טוב, אבל שירים כמו Shine, I Am You ו- Goodnight Lovers עושים את כל ההבדל. גם אלבום פחות טוב של דפש מוד יותר טוב מהרבה אלבומים של אומנים אחרים.
 

Charles Darwin

New member
../images/Emo11.gif../images/Emo150.gif../images/Emo12.gif../images/Emo4.gif../images/Emo3.gif../images/Emo9.gif../images/Emo8.gif../images/Emo2.gif../images/Emo153.gif

להזכירכם, ב-31 לדצמבר 1989, ב"מצעד העשור" של שנות השמונים (נדמה לי שזה היה ברשת ג'), שום שיר של הפט שופ (בויז), כמו גם 'טייק און מי' (א-הא), לא הגיע ל-100. הסיבה -- בסוף 89 יורופופ ומה שהוגדר כ"אייטיז" היה out. היו בעיקר כל מיני דייר סטרייטים וכאלה. פעם אחרת, הלמבדה זכה בתואר השיר של כל הזמנים (נחשו מתי?
). ולא מזמן ויל סמית התחרה (באמטיוי) בכבוד על התואר 'הזמר של כל הזמנים' (כן, ויל סמית, הנסיך המדליק..
).*
* כל הפרטים בערבון מוגבל; מזיכרוני העילג...
 

DJ Dawn

New member
"האנשים החדשים" של עברי לידר,

הוא אלבום מצויין!!! משלב בתוכו סגנונות רבים, מיוחד ונוגע. אני דווקא רואה משהו מאוד חיובי בכך שהוא נכנס למקום כל-כך גבוה. עברי לידר נותן הרבה תקווה למוסיקה הישראלית! Violator נכנס למקום 66 ואני גאה להגיד שזה גם בזכותי... ברור שייכנסו הרבה אלבומים שהם לא לטעמי ל"מצעד" הזה. אבל מה שמשמח בו הוא שכולו בחירה של מאזינים ולא של מבקרים מוסיקליים מתיימרים.
 

turrican

New member
נכון הגולשים הם המבקרים אבל..

אבל עדיין יש גולשים פלצניים..לא יודע אם כל הכבוד למאיר אריאל ועברי לידר, להכנס ל-100 הגדולים ביותר זה קצת מוגזם.. לשים את להקת אבבא ואת עברי לידר באותו סקאלה זה יותר מאשר טעות אופטית.
 

DJ Dawn

New member
מבחינתי... עברי לידר יותר מעניין

מאבבא. אז תגיד מה שתגיד- זה הטעם של הגולשים לאתר. ואם זה לא מוצא חן בעיניך- יכולת לשכנע את כל חבריך להכנס ולהצביע כמוך (אם הצבעת). אני הצבעתי, דווקא לא בחרתי בעברי לידר כאן, בעיקר בגלל חוסר במקום.
 

adiville

New member
סתם דיעה שלי על עברי לידר

לא הייתי קוראת לו התלהבות של 5 דקות ולדעתי יש לו מקום של כבוד בתקופה מסוימת בהיסטוריה של המוסיקה הישראלית. בקשר להשוואה בינו לבין אבבא - איפה מתחילים ? זה 2 סיפורים ממש שונים
 

DJ Dawn

New member
באמת שאין מקום להשוואה.

העובדה היא שאני מאוד מאוד אוהבת את עברי לידר. קניתי את כל האלבומים שלו והייתי בהרבה מאוד הופעות. אין לי דיסק אחד מקורי של אבבא.
 

adiville

New member
גם לי לא ../images/Emo8.gif

ועיברי לידר באמת סבבה. עוד חודשיים אני אראה בלונדון את ההופעה של החקיינים של אבבא. לא שאני כזאת גרופי של הלהקה אבל אם אני כבר שם... דווקא צריך להיות די מגניב !
 
למעלה