פרוייקט 100 התקליטים הגדולים

greenzg

New member
פרוייקט 100 התקליטים הגדולים

בוקר טוב ! בלי לקחת את זה רשה/ רציני מידי, הנה פרויקט של YNET לדירוג 100 האלבומים הגדולים של כל הזמנים. מצ"ב מקומות 80 עד 100
 

NoKiA2003

New member
כן, ראיתי את זה אתמול

על פניו פרוייקט מבורך אם כי הבחירות מאד שגרתיות ואף תמוהות (עברי לידר האנשים החדשים? פורטיסחרוף 1900?) מעניין יהיה לראות את המקומות הגבוהים יותר.
 
אני לא אוהב את הקביעות שלהם.

אי אפשר לקבוע איזה אלבום הוא הכי טוב בעולם אם מוסיקה זה עיניין של טעם. הם קובעים אבל, חוצפה!
 

alpha80

New member
אבל הם לא קבעו כלום

זה דירוג של הגולשים, כמוך וכמוני, וזה באמת מעניין לדעת.... נראה לי....
 
לא.

כי אי אפשר לקבוע דבר כזה. כי סה"כ יש המון סגנונות מוסיקליים. וזה נראה לי קצת מוזר שעברי לידר נמצא במקום 82... סה"כ מכבד מאד את האומן ויש לו המון שירים טובים אבל להגיע למקום כל כך מכובד זה נראה לי אבסורד. יש המון להקות ומבצעים שהוציעו אלבומים מדהימים והם לא מופיעים שם. ראה ערך אולטרא של דפש או דיסינטגריישן של קיור ולא חסר עוד דוגמאות.
 

alpha80

New member
חכה, עוד לא ראית את כל הרשימה

וחוץ מזה - ויסלחו לי אוהבי דפשמוד - אקסייטר לא צריך להופיע ברשימת 1000 האלבומים הטובים של כל הזמנים, כי הוא פשוט לא כזה. התרגשתי מאוד כשהוא יצא, ובכל שמיעה נוספת שלו אהבתי אותו פחות. חוץ מזה - זכור לך ודאי מצעד היובל המפוקפק של רשת ג', כשבמקום הראשון נבחר "למבדה" של קאומה כשיר הטוב ביותר 1940-1990. יש מישהו שזוכר היום בכלל איך הוא נשמע? זה מה שמעניין בדירוג של מאזינים/גולשים. הם מושפעים ממה שהם שומעים ברדיו, ולאו דוקא ממה שהם רוכשים בכספם, כי הם לא.
 
על זה בדיוק אני מדבר!!!

ולא התכוונתי לאקסייטר (תקרא טוב) התכוונתי לאולטרא והוא לדעתי כן צריך להכנס למקום מאד גבוה (בטוח מעל עברי לידר). זה מבהיל ומבאס אותי שההבנה של בן אדם במוסיקה נקבעת ע"י הקשבה לשדר רדיו שמכוון אותו למוסיקה שהוא אוהב, ולא משמיע לו דברים חדשים וסגנונות חדשים של מוסיקה. וככה לצערי הרב נקבע המיקום של האלבומים האלה בכתבה זו.
 

NoKiA2003

New member
שדר רדיו לא מכוון למוסיקה שהוא אוהב

אלא עורך מוזיקלי והבעיה המרכזית היא פלייליסט שקובעים עבורו ולא הוא עצמו, וזה קורה בכל המדיות (גלגל"צ, mtv, ערוץ 24) וזה מה שלא מרחיב את אפשרויות ההאזנה. קשה היום למצוא תוכניות כמו הפסקת 10 של מיכל ניב (ואני לא מדבר על "הקצה" הנוראית) או שדרנים כמו עופר נחשון שמכוונים למוזיקה קצת אחרת (שניהם כמובן בשתי נישות אחרות)
 

alpha80

New member
גם העורכים המוסיקליים לא תמיד אשמים

כי הם מקבלים תכתיבים ממנהלי התכניות וממנהלי הרדיו. ה"קו" של התחנה שנקבע דורש מהעורכים המוסיקליים להיצמד אליו.
 

greenzg

New member
גם מנהלי הרדיו לא תמיד אשמים

הם צריכים לעמוד בתנאים של משרד התקשורת שכפוף למשרד ראש הממשלה שכפוף (עד כמה שהוא יכול) לנשיא ארה"ב ... בקיצור בוש אשם בכל ! טמבל !
 

turrican

New member
גם בוש לא אשם

הוא מוכתב ממנהל על עם אוזניים גדולות שנמצא בגלקסיה רחוקה שנקראת הגלקסיה השביעית , לא רחוק ממאדים. אני יודע שמיסטר ספוק פעם היה שם אבל הוא לא סיפר לי איך היה. אז למה להאשים את בוש??
 

Ice machinE

New member
ישלי כמה הסתייגויות בקשר לרשימה

זה לא ייתכן שלהקה כמו portishead עם האלבום המעולה dummy מופיעה במקום כ"כ נמוך ברשימה. אני מנסה לתאר לעצמי איז האנישם דירגו את המצעד (יותר נכון איזה ילדים) ואני לא אתפלא אם אמינם וסאבלימינל יהיו מדורגים במקומות גבוהים יותר. איך זה יכול להיות שפורטיסחרוף נמצאים כ"כ נמוך ברשימה?!!? רק אפשר לקוות שדפש מוד יהיו גבוה יותר (אם בכלל) ברשימה, שלא לדברר על הסמית'ס ר"ל
 

adiville

New member
נו מה, אתם לא יודעים ש......

אנשים ממהרים לשכוח דברים איכותיים וקלאסים וממהרים להתלהב ממה שמגניב ושולט עכשיו ! תעשו לי טובה סאבלימינל והצל...... אח שלי ראה הופעה שלהם בטלוויזיה ואני הייתי בחדר איתו ואחד מהצללים שם אמר משהו בסגנון : "לא חשובה לנו התהילה אלא אנחנו רוצים לשנות משהו, לעשות משהו טוב עם המוסיקה שלנו"...... רוצים לעשות משהו טוב ? אולי תתחילו עם מוסיקה טובה ?
יש הרבה להקות עבר שתמיד יהיו קלאסיקה, גם אם לפעמים יישכחו אותן אבל סתם להקות של 5 דקות ? מי יזכור........ בגלל זה, כמו שאייס וDON אמרו : לא צריך להתייחס לסקרים והדירוגים האלה יותר מדי ברצינות
 

mode girl

New member
סלחתי

ואו אלפא.. תסלח לי אבל לא חשבתי בחיים שאראה אותך רושם את זה. אני זוכרת שהדיסק יצא ערכתי כל הזמן השוואה עם מה שהם כבר הוציאו ולא הבנתי למה דווקא מהאלבום הזה כולם מתלהבים, היו להם הרבה יותר טובים. בקיצור כנראה התלהבו כי זה היה משהו חדש. השירים הישנים שלהם היו עוד חדשים בשבילי, וכשמשהו חדש יצא אחרי שהמעריצים חיכו כ"כ הרבה זמן.. ברור שתהיה התרגשות. בקיצור אני שמחה שלא רק אני חשבתי ככה על האלבום האחרון.. נו.. אז מתי הם יוציאו אלבום חדש כדי להראות למעריצים שהם הרבה יותר מהאלבום האחרון? ..ויש עובדות בשטח...
 
למעלה