פרוייקט סידור החדר של לאקי.

ל א ק י

New member
טוב אז ככה.

בסוף [אחרי שנים של שכנועים מצד כלמיני אנשים <אחי.>] הם נכנסו אלי לחדר. בהתחלה רק הבנות.. [אחת בת 7.. יודעת לקרוא, אבל לאט. אחת בת 5.. לאיודעת לקרוא. אחת בת 4.. לא יודעת לקרוא.] אחד בן 12 וחצי, שיודע לקרוא.. ועד לפני חצי דקה לא ידעתי שהוא בחדר שלי בכלל. אממ טוב במשך כחצי שעה הם היו בחדר, ואז יצאנו לטייל.. ובגלל שהוא פה אני אכתוב אחרי זה מה היה.
 

ל א ק י

New member
אמ טוב..:\

הלכנו לטייל [?] הם העדיפו את שוקי על פני כדור.. טוב, לקחנו את שוקי.. אממ דיברתי עם הילדה הבת 4.. סתם התחלתי לתת כאפות לידיד שלי בזמן שהוא הנדנד, ואז הוא ניסה להחזיר לי וזה, ואמרתי לו שלא יפה להרביז [די בצחוק] אז דיברתי עם הילדה בת ה4 על מכות וקללות וזה.. היא אמרה שהיא לא אוהבת ללכת לגן, כי הרבה ילדים רבים שם ומקללים ["הם לא מדברים יפה ואומרים מילים גסות", לפי דבריה.] לעזעזל
ילדה בת 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בגן של ילדים בגיל 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והם רבים ומקללים..
בע. |: אממ טוב אחרי זה סתם הם התנדנדו שם [זה היה נראה כאילו זאתי שבת 4 עומדת ליפול מהנדנדה.. אז כל שניה צרחתי עליה להחזיר חזק ועמדתי לידה?
] אחרי איזה חצי שעה בחוץ התחיל להיות לה קר [תודה לאל.] אז החלטנו [החלטתי] ללכת הביתה. הגענו הביתה.. לא היה אינטרנט
והבן 12 וחצי [אגב, כשכתוב ידיד שלי, הכוונה אליו
אין פה עוד אנשים :|] שוב היה אצלי בחדר.. הסתכל טלוויזיה
פסדר.. הסתכלתי איתו. אממ אחרי זה סבלתי כחצי שעה צרחות של ה3 בנות..
עד עכשיו כואב לי הראש
עכשיו הכל די נרגע.. אבל בע
יום ראשון מבחן בהיסטוריה. יותר מ20, אני לא אוציא בו.
 

Taste of a Kiss

New member
ואוו אתם ממש מתקדמים... ../images/Emo2.gif

אנחנו רק בשאלה ה-3 מהמאגר השני
וכבר עשינו את המבחן של הרבע
 
למעלה