פרוייקט מבשלים עם אבא ....

Master Stav

New member
פרוייקט מבשלים עם אבא ....

אני מתכוון לערוםך סידרה של כתבות וידאו קצרות משהו כמו 10-15 דקות כל אחת ורוצה אבות שיבשלו עם הילד/ה שלהם מול המצלמה .... בלי הנחיה בלי הכוונה .... הקבצים יפורסמו בבלוג שלי במדור חדש ....שאני מכין בימים אלו אמשח לעזרתכם .
 

elotan

Member
ושוב ../images/Emo31.gif

פרוייקט מבשלים עם ההורים אני מתכוון לערוך סידרה של כתבות וידאו קצרות משהו כמו 10-15 דקות כל אחת ורוצה הורים שיבשלו עם הילד/ה שלהם מול המצלמה .... בלי הנחיה בלי הכוונה .... הקבצים יפורסמו בבלוג שלי במדור חדש ....שאני מכין בימים אלו אמשח לעזרתכם . |כוכב| אז תקראו לי קטנוני ...אבל זה מה שאני מרגיש .
 

Master Stav

New member
אתה באמת קטנוני ....

קוראיםל זה לחפש מתחת בכדי למצאו ואל משנה מה הסיבה .... בניגוד לתפוז אני אדם פרטי , כחבר פעיל בפורום להיות אבא אני יכול לעשות פרויקט שהינו פרטי שלי אין בו משום התחרות או הצהרה מלבד ....קידום לפורום הזה שאני רואה בו חשיבות מסויימת .... לידיעתך כבר צולמו 8 ימי צילום של בישולים ...עם אנשים אחרים...6 מתוך ה8 נשים .... אבל הן לא קשורות לפרוייקט הזה אלא לפרוייקט אחר .... ושוב ...כן אתה קטנוני ....
 

elotan

Member
בפעם האחרונה שבדקתי (אני מודה שזה היה מזמן)

גם תפוז הינו אתר פרטי. למעשה אחד הייחודים שלו הוא שהוא מנוהל ע"י נשים בלבד (קרא את התקנון ותבין למה אני מתכוון). הן רוצות לעשות כתבה על נשים. מה, אסור להן?
 

Master Stav

New member
לבדוק ....

תפוז הוא אתר פרטי מסחרי שפונה לקהל וככזה חלות עליו השגות וכללים שלא חלים על אדם פרטי תפוז אינו מנוהל עלידי נשים בלבד ...מנהל הבלוגיה כלש ידוע לי הינו גבר מנכ"ל תפםוז הינו גבר יוני מצוות הפורומים ועוד ועוד ....אבל אלו לא העובדות העובדה היא שאתה מחפשת את השקל מתחת למנורה במקום איפה שאיבדת אותו או במילים אחרות ...קטנוני ....
 

elotan

Member
למה על אתר פרטי חלות השגות וכללים שלא חלים

על אדם פרטי? הרי בסופו של דבר מאחורי האתר הפרטי עומד אדם פרטי, לא?
 

elotan

Member
אפשר להמשיך

כי הרי יכול להיות שלכתבה דרושים שלושה אבות וארבע אמהות, רק ששלושה אבות יש כבר ועכשיו מחפשים רק אמהות; יכול להיות שהכתבה נעשית במסגרת יום האישה הבינלאומי או משהוא כזה, ולכן דרושות נשים; יכול להיות שהכתבה היא לעיתון "לאישה" או "את" (אני מקווה שזה בסדר מבחינתך שיש עיתונים כאלה ולא תרצה לשנות את שמם ל "להורים" או "אתם") ולכן צריכים נשים; אבל זה נכון שהרבה יותר קל לחפש כל פרסום והודעה שמופיעים בפורום (או פרסומת בטלויזיה), להגיב מתחת ולרשום מה שרוצים, ולהתרגז כשמישהוא אחר שם לך מראה מול הפנים. היות שאתה לא מתכוון להמשיך הרי שגם אני מיציתי (ולהבדיל אני חושב שכן יש טעם להסביר לך).
 

gils33

New member
מה בדיוק פה לא מסתדר לך?

במה אתה מתקטנן? האם הנושא של הבלוג הפרטי? האם הנושא של הצילום? לא כ"כ הבנתי את ההודעה שלך לצערי....
 
למעלה