פרוייקט גג

nony11

New member
פרוייקט גג

גג ברמת גן שבנוי בצורה מענינת. הגברת כבר פירקה את הגינה שלה בגלל נזילות, ולכן כל ההקמה היא בסימן היסטריית נזילות. מעבר לאיטום עצבני שנעשה שם, כל הגג שלה יהיה מורכב מכלים מפח מגולוון שמנוקזים בצינורות לביובים, כך ששום טיפת מים לא נוזלת לה בלי רשות.
 

nony11

New member
בלגן אטומי

כיף לעבוד, כל הזמן נתקלים אחד בשני, מפילים את הדלי עם המחברים, ונופלים לתוך הפחונדות
 

nony11

New member
כלים

כל אדנית בנויה נמדדה ונבנו כלי פח לפי מידה מדויקת, שלוקחת בחשבון חופש תנועה, חופש לעבודה וחופש מין.
 

nony11

New member
הניקוז

כל הקטע פה הוא הניקוזים. העבודה האמיתית היא לפלס את האדנית, להצליח להשחיל את צינור הניקוז בצ'ופצ'יק של הקומקום, ולשמור על מורל גבוה ועור פנים קורן
 

baz69

New member
צודק! כל הקטע הוא הניקוז...

הניקוז שהתקנת נראה לא מתאים. (צינור גן ירוק-אדניות כאלה נזקקות לניקוז בקוטר של 32 מ"מ לפחות.) חור הנקז צר מדי ואין שרוול(גליל נקז) לטפל בסתימות כאשר יגיעו. אגב,לא הבנתי למה הפרלייט,האם הוא מעורבב יחד עם תערובת הקרקע?(אם כן- זו שטות גמורה) סתם עצה,לפעם הבאה...,יש יריעות רב שכבתיות מרותכות ע"פ מידות שאתה מבקש,מחירן זול לאין שיעור מהפחים,אורך חייהם כמעט אינו מוגבל,אינן מתבלות. מצטער על הביקורת,מקווה שתקבל אותה בהבנה.
 

nony11

New member
אדרבה

מה לעשות איתכם......נו שויין. ידידי, ראשית, תודה על הביקורת. אני צמא לביקורת מקצועית (עד כאן ללא ציניות, מכאן חזרה לסרקזם). לתשומת ליבך: בכל הגגות שהקמתי והחזקתי קוטר הניקוז הוא 20 מ"מ. קוטר הצינור מעולם לא היווה בעיה. דווקא יש שרוול (גליל הנקז) בכל אדנית ואדנית. הפרלייט איננו מעורב עם התערובת (וגם לו היה מעורב לא הייתה זו שטות) לכל מי שדואג לאדניות או לי או לשנינו: הכל בסדר. האדנית הראשונה שיישמתי מהיצרן הזה, הונחה לפני 10 שנים, ונכון להיום היא איננה נוזלת ולא מחלידה. רב תודות על הביקורות הענינייות.
 

baz69

New member
מה לעשות עם עובדות?

לו היית מתייעץ ושואל כל "מומחה" גם ללא מרכאות היה האחרון פוסל מיד את הרעיון לשתול בתוך פחים. העובדות הינן כאלה: לאחר פרק זמן לא ארוך במיוחד יש לפרק את כל המערכת ולהתקינה מחדש,בצורה נכונה. בחיי שקטונטי מלהבין אותך,כתבו כאן כמה "מומחים" שאין זה נכון,אתה בשלך? זה בסדר!!! יתכן ואתה גנן בחסד עליון ומקצוען אמיתי אבל דחילא'ק תקשיב גם לאחרים! בימים אלה ממש דחינו עבודה מאוד מאוד יוקרתית רק בשל עקשנותו של הבעלים לעבוד עם חומרים לא נכוניםןאנו לא הסכמנו לכך אפילו שניסו "לשכנע" אותנו שזה לא "אחריותנו". ייתכן כי שגינו בכך,אולי היינו מרגישים יותר נוח עם משקל ה-זוזים בכיסים,אבל..., יש לנו בשפע דבר אחד שאי אפשר לקנות אותו בכסף מקצועיות.
 

nony11

New member
מוותר

רבי ומורי, הריני מקבל בהכנעה את דברי התוכחה, ופונה בקריאה נרגשת לכל חברי הפורום, לא להתקרב לפח מגולוון, ואדניות להכין אך ורק מנירוסטה או כל חומר אחר שאינו הפח המגולוון הנ"ל. יתרה מזו, אני מזהיר כל אחד אשר לא ינהג כאמור, שהוא עומד למצוא את עצמו תוך פרק זמן קצר, מביט באדניות מחוררות, לקוח זועם, ובכלל עם עור פנים מכורכם. (אני באופן אישי, בגלל בעיות אישיות (מאובחנות דרך אגב), ואופי מחורבן באופן כללי, מתעתד להמשיך בשלי) בכבוד רב.
 

טסונמי1

New member
אל תישכח להביא תצלומים

לאחר השתילה ובאביב- אני מסוקרנת מה תישתול שם
 

nony11

New member
או!! (פחות או יותר)

מה הבעיה? קח ת'אדנית ותשחיל אותה למקום....
 

nony11

New member
ולאחר המילוי

עד כאן שלב א. המשך הפרוייקט בשתילות. הגברת אמרה שהיא רוצה פוקסיות. יש כזה צמח? הוא רב שנתי?
 

liatsh01

New member
אני אוהבת את השירשורים שלך. מצפה להמשך.

מקווה שאתה מסתלבט בעיניין הפוקסיות..
 

shelico

New member
ערן . החתימה שלך הורסת

זמנית או רב שנתית
 

r o i 1 9

New member
וואי ,איזו השקעה ! אחלה דף פתחת להן

אז תזכיר לי שוב,מתי אתה מתחיל לגדל סחלבים בצורה ממוסדת? וסטפליות? (חסר מידע בעברית ברשת)
 

m o e

New member
יש בעיה בטווח הרחוק

אני מבטיח לך ולגברת נזילות תוך פחות מ 5 שנים . האדמה חומצית ולחה, הגילוון יאכל מהר מאוד (באופן יחסי למרזב רגיל) והופ! חזרתם להתחלה. שיהיה בהצלחה!
 
למעלה