פרוזק/פלוטין או ציפרלקס?
שלום לכולם ושנה טובה (לצערי חג שמח כבר לא יהיה לי...) חשדתי כבר כמה שנים שאני סובלת מסוג של OCD ומחשבות טורדניות חרדתיות ודי התמודדתי עם זה בעצמי, אבל בשבועיים האחרונים אני מרגישה שאני פשוט יוצאת מדעתי, אני בחרדה שלא נגמרת וזה ממש מפריע לי לחיות. רציתי לשאול האם במקרה כזה כדאי לשקול טיפול תרופתי לכמה חודשים בתור "SOS" כדי לחזור למצב נורמלי ואז לטפל בנושא באמצעות שיחות או CBT או משהו בסגנון??? ובמידה וכן, מה ההבדל בין פרוזק/פלוטין לציפרלקס? האם הם עושים את אותה פעולה??? לפי מה שקראתי פרוזק יותר נוגד דיכאון ופחות חרדות, האם זה נכון? כמובן שאני מבינה שבכל מקרה יש לפנות לאיש מקצוע אבל אני רוצה לקבל מידע כללי ודיעות של אנשים בעלי ניסיון... תודה רבה לכל מי שיכול לעזור מי יתן והכל יהיה בסדר לכולנו ולכל משפחתנו...
שלום לכולם ושנה טובה (לצערי חג שמח כבר לא יהיה לי...) חשדתי כבר כמה שנים שאני סובלת מסוג של OCD ומחשבות טורדניות חרדתיות ודי התמודדתי עם זה בעצמי, אבל בשבועיים האחרונים אני מרגישה שאני פשוט יוצאת מדעתי, אני בחרדה שלא נגמרת וזה ממש מפריע לי לחיות. רציתי לשאול האם במקרה כזה כדאי לשקול טיפול תרופתי לכמה חודשים בתור "SOS" כדי לחזור למצב נורמלי ואז לטפל בנושא באמצעות שיחות או CBT או משהו בסגנון??? ובמידה וכן, מה ההבדל בין פרוזק/פלוטין לציפרלקס? האם הם עושים את אותה פעולה??? לפי מה שקראתי פרוזק יותר נוגד דיכאון ופחות חרדות, האם זה נכון? כמובן שאני מבינה שבכל מקרה יש לפנות לאיש מקצוע אבל אני רוצה לקבל מידע כללי ודיעות של אנשים בעלי ניסיון... תודה רבה לכל מי שיכול לעזור מי יתן והכל יהיה בסדר לכולנו ולכל משפחתנו...