פרוד? או נשוי ? עזרו לי להבין!

פרוד? או נשוי ? עזרו לי להבין!

יש לי ידיד שלפי דבריו הוא פרוד מאישתו . אבל לעומת זאת הוא עדיין גר בבית (הבית מחולק לשתי קומות )הוא גר בקומה והיא גרה בקומה. חוץ מחיי אישות הוא עושה הכל. ופרודתו מתנהלת גם כרגיל מבשלת מכבסת וכל השאר הוא מכלכל את הבית וכן כל מה שקשור לשאר התשלומים כגון: חשמל, ארנונה , טלפון, וכו...' אני טוענת בפניו שהוא מבחינתי עדיין נשוי ולא פרוד ,והוא טוען שהוא פרוד האם זה נכון עיזרו לי בבקשה להבין בכלל אני כבר יוצאת מדעתי על הנחישות שלו בדבריו .(אולי הוא לא מודע למצבו מבחינתי הוא נשוי נקודה.)
 
נו...

מבחינה חוקית הם נשואים... ריגשית ואינטימית הם פרודים. אז... הם נשואים מופרדים. עכשיו את...תחליטי אם מסתכלת מזוית חוקית או ריגשית.
 

my sunshine

New member
כשמישהו אומר

לי שהוא פרוד, השאלה הראשונה שלי אם הוא גר עדיין בבית. זה עונה לך?
 

aviavram

New member
צר לי זה קשקוש ועוד כמה בהמשך

בהליך יש גם פרוד גם עדיין מגורים משותפים גם גירושין מוחלטים ויש כאלה שעקב מצב כלכלי אפילו ממשיכים לגור ביחד מי שסיים עניין עם אישתו וחיי בנפרד גם אם מחוסר ברירה תחת אותה קורת גג הוא גרוש ללא תעודה מה -
תגידי יש מצב וסיכון שיחזור לאישתו נכון כמו הסיכון שיעזוב אותך לטובת מוצלחת מימך או את אותו אם לא תספקו אחד לשני את כל הסחורה אולי הוא משקר ? אולי, ואולי לא ? בקיצור אם הוא בן אדם אם הוא לטעמך אם את חולמת עליו בלילה לכי על זה שלא תפספסי את הזדמנות חייך מי שלא מסתכן בגדול לא זוכה בגדול אז שילמתי בלילה במיטה שלי או שלו נו בגלל זה לא יחרב שוב בית המקדש יללה הפמיניסטיות נשק טען למטרה כוון בום
 

aviavram

New member
אז תקראי מה שכתבתי וצאי מהסטיגמות שלפעמים נכו

נות
 
צר לי...לא מסכימה איתך..

אני דווקא חושבת שהליך הפרידה קורה כבר במהלך הנישואים עצמם...ההתרחקות אחד מהשני המעבר למקום מגורים אחר הוא לדעתי השלמה עם המשך או בעצם סיום התהליך - השלמה עם הגרושים כל עוד גרים ביחד - הצדדים אינם מוכנים לחיתוך חבל הטבור
 
אין בסדר לא בסדר

אבל שלא יעבוד על עצמו ועל אחרים שהוא בסטטוס "פרוד" כי הוא עדיין לא
 
הוא רק ידיד..אם נוח לו

אז מה זה חשוב לך.? ככה טוב לו.. אין סקס אבל יש כובסת..מבשלת...מנקה...אין לו שום דין וחשבון...יש לו שותפה לדירה שעושה הכל בשבילו...והוא בטח מתעסק לו בצד אם נשים אחרות...אוכל את העוגה..ומשאיר אותה שלמה..בהסכמתה של "פרודתו". אולי זה מתאים להם ככה?
 

aviavram

New member
ואללה מה שאת מתארת נראה לי זוגיות אידאלית

ללכת עם ולהרגיש בלי אבל אולי גם היא כך ?
 

aviavram

New member
ולמה מתעסק ? אם זה לא היה עושה לה טוב

היא לא היתה מתמסרת ולוקחת את מה שטוב לה משם
 
חחח, גדול, ענק אפילו. עכשיו תקשיבי:

ראיתי שכתבו לך כאן ש"חוקית" הוא ככה ו"רגשית" הוא אחרת. האיש נשוי. הוא גר עם אשתו. הוא לא גר בשום קומה אחרת ממנה. הוא איש נשוי, שבא לו לזיין מהצד ולכן במסגרת "פינת הסיפור", הוא המשיך את מה שהוא איתך במיטה והמשיך את זה גם מחוץ לה בצורה זיוני מח הפעם. האיש לא פרוד, האיש שוכב עם אשתו כמו גדול, מאוד יכול להיות שהוא גם אוהב אותה. מהסיפור הזה יש לו רק רווחים ולכן אין כל סיבה שיפסיק לספר אותו. ה"פרודיות" שלו מאפשרת לו למכור את היותו "פנוי" ומאידך משפחתו נותרת שלמה ומאושרת. על החלילן מהמלין שמעת ? את הרי אוהבת חליל אני מבין.
 
../images/Emo46.gifמיסטר גורדון

מיסטר גורדון תירגע בבקשה ומיד! נכון הוא שכל מה שכתבת עליו זה ממש אחד על אחד. אבל לטעון שאני אוהבת חליל זה מכאן ורחוק ממני והלאה ברור, אני רק חיזקתי את מה שחשבתי עליו על ידי כמה תגובות מצידכם. ותודה על התגובות .
 
אני חוזר בי

אז לא חליל, במקרה שלו שיהיה פיקולו, אבוב או מצידי אפילו משרוקית. את מפרנסת נפשית בחור שפרנסתו עליך היא מכירת לוקשים. לזכותך יאמר שאת כנראה חשה שמשהו כאן לא בסדר ולכן טרחת להתעניין. ולכן חשוב שתדעי שמשקרים לך. הבחור שוכב עם אשתו בדיוק כמו שאיתך. אם זה בסדר מבחינתך, אני לא רואה כל בעיה. רק כדאי לך גב' אוסי היקרה לחשוב מה לא בסדר בעינייך שם: שהוא שוכב עם אשתו ואיתך במקביל או עצם העובדה שהוא משקר כדי להצליח ולעשות זאת ללא גילויי התנגדות.
 
תגיד!?

על סמך מה אתה קובע שאני שוכבת איתו , אתה קובע עובדות (וזה בכלל לא נכון) התענינתי רק בכדי להבין מעט והבנתי תודה.
 
למעלה