פרודג`י לא צריך את אליק רון
בחרתם בשרון לתפוס את השלטון אז מי צריך עכשיו אותו אליק רון אל תשכחו מה שהיה בסברה אל תשכחו מה שהיה בשתילא אל תשכחו מי האיש אל תשכחו את לבנון ולערפאת לא צריך להאמין כל עוד יש שייח` יאסין אז אל תתפלא על אוקטובר ועל מה שקרה בסכנין יש לנו מנהיגים דגולים לכל דבר הם מסוגלים אז לא צריך את אליק לטפל בשני הצדדים צריך אותך ואת קלייר צריך היום כיוון אחר צריך אנשים שפויים וכאלה לא חסר כולנו יחד צריכים יהודים וערבים לקום ולומר לא לעצמנו ולאחרים לא להפנות אצבעות ולצד השני להדביק אות שלא יאבד האדם את צלמו ורק יחפש אדמות
בחרתם בשרון לתפוס את השלטון אז מי צריך עכשיו אותו אליק רון אל תשכחו מה שהיה בסברה אל תשכחו מה שהיה בשתילא אל תשכחו מי האיש אל תשכחו את לבנון ולערפאת לא צריך להאמין כל עוד יש שייח` יאסין אז אל תתפלא על אוקטובר ועל מה שקרה בסכנין יש לנו מנהיגים דגולים לכל דבר הם מסוגלים אז לא צריך את אליק לטפל בשני הצדדים צריך אותך ואת קלייר צריך היום כיוון אחר צריך אנשים שפויים וכאלה לא חסר כולנו יחד צריכים יהודים וערבים לקום ולומר לא לעצמנו ולאחרים לא להפנות אצבעות ולצד השני להדביק אות שלא יאבד האדם את צלמו ורק יחפש אדמות