פרדי וזכויות אדם

MichalEe

New member
פרדי וזכויות אדם

ראיתי קודם את הסרט שנעשה לפני שנתיים על הארווי מילק. יש לי הרבה מחשבות אחריו, וחלק מהן על הקשר של פרדי לזכויות ההומוסקסואלים. אני יודעת שהוא היה עמוק בתוך הארון והכחיש כמעט עד יומו האחרון את היותו ביסקסואל, אבל האם היו דברים שאמר או שעשה כדי לתמוך בזכויות הקהילה? קשה לי לנסח את דבריי, רציתי לנסח אותם בצורה פחות פשטנית, אבל כרגע זו השאלה שעולה לי. מעבר לזה - בואו נפתח את הנושא, לא יודעת, - מה יש לכם להגיד על פרדי בנושא? אתם כועסים עליו שלא היה פעיל בנושא? שלא העלה את המודעות לאיידס?
 

7INBAR7

New member
האמת...

יצא לי לחשוב פעם על הנושא, ונראלי שפרדי פשוט לא רצה להיות סמל למאבק כלשהו. הוא לא רצה שאנשים יסתכלו עליו ויחשבו על זכויות הומוסקסואלים או על מודעות לאיידס. הוא רצה רק שיסתכלו עליו ויחשבו- פרדי מרקיורי- כוכב על. זה ידוע שהוא שמר מאד על הפרטיות שלו ואני חושבת שהוא לא רצה שהעולם ידע יותר מדי על פרדי האמיתי, הוא בנה לעצמו דמות- מהשם הגרנדיוזי ועד התלבושות וההופעות. מעבר לזה, העניין עם ההכחשה לא ברור לי, אני יודעת שהוא לא הוציא הודעה רשמית שהוא יוצא מהארון, אבל אני לא חושבת שהוא הכחיש את העובדה שהוא היה ביסקסואל. אולי בעניין של הפתיחות לגבי המיניות שלו הוא יכל לתרום לקהילה הגאה אם היה יותר פתוח בנושא, אבל בעניין של האיידס אני לא חושבת שאפשר לשפוט אדם על ההתמודדות שלו עם דבר כזה.
 
בצד אחר....

לדעתי, פרדי מרקיורי היה ביסקסואל. הוא אהב את מרי אוסטין יותר מכל גבר היה לו בחיים. יש דוקומונטרי שעשו על האהבות שלו. יש גם ציטוט בויקיפדיה שבו מוכיח שהוא אהב אותה. צריך לזכור שבאותם הימים שבו הוא היה חיי הומוסקסואליות וביסקסואליות לא היו מקובלים באותה תקופה. אמנם הוא מת מאיידס, זה לא אומר שהוא היה רק הומוסקסואל.
 

Teo Toriatt

New member
../images/Emo4.gif ../images/Emo46.gif ../images/Emo67.gif ../images/Emo186.gif

מאיפה להתחיל לענות לבורות שבהודעה שלך... "לדעתי, פרדי מרקיורי היה ביסקסואל" איך אתה מגדיר ביסקסואל? מישהו ששכבר עם 100 נשים וגבר אחד הוא ביסקסואל? מישהו ששכב עם 100 גברים ואישה אחת הוא ביסקסואל? מישהו ששכב עם 50-50? מאפה אתה בונה ושואב את דעתך? הגדרה כזו היא אישית וככזו לעולם לא נדע איך פרדי תפס את עצמו.- כולנו מסכימים שפרדי שכב עם גברים... לגבי נשים זה בסימן שאלה. (ולא הסרט על אהבותיו של פרדי הוא לא מקור מהימן... יותר צהוב מהסרט הזה אין) כנראה שפרדי בהגדרתו וסגנון חייו היה הומו, אך לעולם לא נדע מה עבר בראשו. בוא ננסה שלא להגדיר. "הוא אהב את מרי אוסטין יותר מכל גבר (ש)היה לו בחיים" - שוב איך אתה יודע? אין ספק שהייתה אהבה עזה למרי אוסטין אבל יש האומרים שהיתה אפלטונית. לגבי גבר...מממ אני מבין שג'ים הוטון לא נחשב... סה"כ חי איתו איזה 10 שנים...אבל לא הוא לא באמת אהב אותו,נכון? "ש גם ציטוט בויקיפדיה שבו מוכיח שהוא אהב אותה" כי מה שכתוב בוויקפדיה זו הוכחה! כי ויקיפדיה היא מקור מהימן ויכול להוכיח....(רמז: לא!) אבל גם אם יש שם ציטוט, זה שהוא אהב אותה לא אומר שלא אהב אחרים - יש כמה פנים לאהבה ונראה לי שאתה מבלבל בין הסוגים. "הומוסקסואליות לא מקובלת באותה תקופה".... אתה יודע שאתה מדבר על שנות ה70,80,90 ולא של המאה ה14 כן? אתה מודע לזה ששם הלהקה הוא בעצם משחק על כינוי להומוסקסואל ב"בריטית" כמובן. זה אנגליה של המאה ה20 לא איראן... לפרטים פנה בבקשה לבוי ג'ורג', אלטון ג'ון ואחרים שהיו זמרים אנגלים באותן שנים בלי להיות יותר מדי בארון. "אמנם הוא מת מאיידס, זה לא אומר שהוא היה רק הומוסקסואל." זה הציטוט שהקפיץ אותי לכתוב את ההודעה הנזעמת הזו שכבר שנים לא כתבתי כמוה. במקום לענות כמה אתה טועה בחשיבה המעוותת הזו ש"הוא מת מאיידס אז הוא צריך להיות הומוסקסואל" ... במקום לענות לך אני אתן אצטט לך מישהו אחר: " The conservative estimate for the year 2000 is that 40 million people on this planet will be inflected by HIV, and if you think that those are all going to be gay people or drug addicts, then you are pretty well lining up to be one of those numbers. " ג'ורג מייקל, במופעה לזכר פרדי, אפריל 1992. ברוך הבא לפורום, אבל אני מציע לך לשקול שוב את מה שאתה אומר לפני שאתה מפיץ שטויות מופרכות במסווה של ידע על הלהקה, ההסטוריה או האנשים שפעלו בה. _______________ יש לי תחושה שההודעה שלי ושל בנו של מרקיורי תעיר סופסוף את הפורום משנת החורף שלו. אם זה לא יעזור - שום דבר כבר לא יועיל.
 
תגובה

טוב, נשחפתי. אל תגיד שאני בא לפורום כמוסווה. אני מעריץ גדול של להקת קווין, נושם אותה, יש לי את כל השירים שלהם באייפון מכל האלבומים. בוא עכשיו נדבר על מה שאתה חושב שאני שאמרתי שטויות. נכון, אני יודע שמרקיורי היה לו מאהב בשם ג'ים הורטון ז"ל. נכון הוא היה חי איתו 10 שנים. בנוגע למרי אוסטין, יש לי משהו להגיד. הוא תמיד ראה בה יותר מאישתו. חברת חיים. מה ששמעת שהייתה אהבה אלפטונית, שטויות במיץ עגבניות. לפי הדוקומונטרי של הסיפור שלא נאמר, בריאן מאי בעצמו אמר שפרדי מרקיורי התאהב במרי אוסטין והם חיו ביחד(!) במשך שנים רבות. כנס ליוטיוב, תכתוב: freddie mercury the untold story ותראה את הדוקומטרי. נפגעתי מאוד שאמרת לי שאני ''מפיץ שטויות מופרכות במסווה של ידע על הלהקה, ההסטוריה או האנשים שפעלו בה''. עשיתי עבודה באנגלית על זה לשיעור באנגלית. אתה לא מבין כמה אני מעריץ את הלהקה. אל תקבע מה נכון ומה לא נכון. ברור שאי אפשר להיכנס למוחו של אדם. בנוגע למיניותו של פרדי מרקיורי, אנחנו מעולם לא נידע מה הוא חשב שהוא. אני רוצה שתאמין שאני באמת מעריץ שרוף שלהם. אני מצטער עם עשיתי בושות גדולות לך. דרך אגב, השיר שאתה ''נקרא'' הוא אחלה שיר.
 

khammel

New member
../images/Emo40.gifבואו ניקח כולנו נשימה עמוקה

כמו שכולנו יודעים, הנושא של מיניותו של פרדי הוא נושא מעט
וככזה, שווה לקרוא מה שכותבים כמה פעמים לפני שלוחצים על שלח. נסו להימנע מלרדת לפסים אישיים ומכתיבה שיש בה בכדי לפגוע ברגשות אחרים.
שאני לא אצטרך למחוק הודעות, כן? בכל מקרה, אנחנו מקבלים פה את כל המעריצים של הלהקה בלי הבדלי דת, מין, גזע והעדפות מוזיקליות אחרות (כן, כן, מעריצים של הנסון גם יתקבלו פה בהבנה
). ברוך הבא והשתלבות נעימה בפורום.
 
רעיון!

אם, בעזרת השם, ייצא הסרט על קווין ואליל שלנו, פרדי מרקיורי ז"ל, אולי נעשה מפגש לזכרו?
 

khammel

New member
אם תגלול קצת למטה יש שרשור ../images/Emo45.gif בנושא

שים שמה
אם אתה בא לראות את הסרט לכשיצא
 

7INBAR7

New member
לגבי פרדי ומרי

הייתה ביניהם מערכת יחסים זוגית וגם בהמשך החיים היו לו מערכות יחסים עם נשים [לפחות אחת שאני יודעת עליה, ברברה ולנטיין או משו... רואים אותה בקליפ של its a hard life] ברור שהיו לו יותר קשרים עם גברים. בכל מקרה אני לא חושבת שצריך להתרגז כלכך על ההודעה, נראה שבסה"כ הייתה קצת אי הבנה לגבי מה שנכתב
 
למעלה