"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע

"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
 

אלון 58

New member
רציף ההורדה עמוס...

"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
רציף ההורדה עמוס...
 

אלון 58

New member
גם תאי-המטען פתוחים אל הכביש...

"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
גם תאי-המטען פתוחים אל הכביש...
במקרה זה נראה כאן בברור אוטובוס קו 394,רוב הסיכויים שהוא הגיע מאילת,חלק מהנוסעים שנשארו לשבת בו,כנראה ממשיכים לתל-אביב.סביר להניח שאוטובוס מתל-אביב לאילת לא יאסוף נוסעים לבאר-שבע.
 

fireman

New member
מעבר לעומס היום ראיתי

"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
מעבר לעומס היום ראיתי
איזה ירקרק עם 3 סרנים נכנס לתחנה המרכזית באר שבע, בהחלט מחזה נדיר
 

אלון 58

New member
בקו 440 צריך מכונות ממוגנות ירי../images/Emo70.gif

כולם ירושלמיים. בטח קו 440.
בקו 440 צריך מכונות ממוגנות ירי
 

OMER G17

New member
בונים תחנה מרכזית חדשה בב"ש

"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
בונים תחנה מרכזית חדשה בב"ש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה