"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!
"פקק חניה",ברציף ההורדה בבאר-שבע
שמתי לב קודם,לפני הצהרים,בתחנה המרכזית של באר-שבע,שנוצר עומס של אוטובוסים שהורידו נוסעים ברציף ההורדה(אם החישוב שלי נכון,ואני לא בטוח בזה,רציף זה יכול להכיל לא יותר מ-5 אוטובוסים בצפיפות זה לזה),מה שגרם לאוטובוסים נוספים שהגיעו מלאים לשם,להוריד נוסעים באמצע הרחבה שבין הרציפים לבין חניית האוטובוסים,שמשמשת למעבר רכבים אל רציפי העלאת נוסעים.הבעיה אמנם נוצרה לזמן קצר,אבל נראה שקיימת בעיה בטיחותית בנושא זה,כי אולי מתישהו עד שנת 3000(???!!!),יחשוב מישהו שכדאי יהיה לשדרג ולשפץ תחנה זו,כפי שנעשה בירושלים,שבעבר היתה לה תחנה די דומה לזו של באר-שבע,ואף קטנה ממנה,אמן כן יהי רצון!