פצצת מרגמה נפלה בנצרים. אין נפגעים

פצצת מרגמה נפלה בנצרים. אין נפגעים

(8:10 חדשות.קום) פצצת מרגמה נורתה הבוקר אל נצרים, שברצועת עזה. איש לא נפגע. הפלסטינים גם ירו אל מוצבי צה``ל באזור התעשייה נווה דקלים. איש לא נפגע. ליד חלחול ירו פלסטינים אל כלי רכב צבאי. אין נפגעים. החיילים לא השיבו אש.
 

אריסטו

New member
איזה יופי-כוחנו בהבלגתנו

והעולם אולי ימחל לנו כי אנו נקבור את מתינו
 

hreuven2

New member
ואנחנו עדיין מבליגים

ובסוף העולם ימחה לנו כף בעליבותנו
 
למעלה