פצעונים וכתמים על הגב

Shirazs

New member
פצעונים וכתמים על הגב

יש לי פצעונים וכתמים על הגב העליון (באזור הכתפיים) עד לפני כמה זמן זה היה יותר פצעונים. עכשיו זה פחות פצעונים אבל נשארו כל מני כתמים כאלה וסימנים של פיצענים בקיצור סמטוחה שלמה על הכתפיים שלי מאחורה מה עושים?
 

טוטס

New member
רופא עור

לאבחון וטיפול מתאים. הוא יוכל להגיד ממה זה נובע (קיץ, הזעה ולכלוך או אולי בעיה פנימיץ שבכלל מביאה להופעת הפצעונים) ובהתאם לכך לתת תרופה או משחה מתאימה לבעיה! סבצלחה!
 

Shirazs

New member
כבר הלכתי לרופא עור

מזמן, כשזה היה רק בהתחלה הוא אמר לי שזה כנראה מהשרשרת שהייתה לי על הצוואר (שכנראה כשהתליון מסתובב ונוגע לי בעור שם אז זה עושה לי את זה) אז אמרתי לו שכבר הרבה זמן שאני עם השרשרת וזה לא היה קודם ובנוסף גם הורדתי אותה וזה עדיין נמצא והוא אמר שיכול להיות שזה מהכסאות בבצפר (?! אין לי מושג מה הקשר) אקיצר הוא לא עזר לי בכלל אין איזה טיפול שאני יכולה לעשות בבית נגד זה? יכול להיות שזה כתמים שישארו לי לתמיד? כי זה לא נראה כאילו הם הולכים לרת בקרוב
 

טוטס

New member
למה פשוט לא לגשת לרופא אחר?

אין מה לעשות - לא כולם בסדר. לדעתי שוו לך לתת לזה עוד ניסיון - אף אחד פה לא ממש מומחה ואת יכולה להגיע למצב של סתם לבזבז כסף על מלא משחות שבכלל לא יועילו ואולי אף יחמירו את המצב.
 

Shirazs

New member
טוב אני אנסה רופא אחר

נראה לך שיש מצב שזה באמת לא ירד לעולם?
 

טוטס

New member
ממש לא אמרתי את זה ../images/Emo13.gif

אני פםשוט חושבת שצריך לדעת מה הבעיה לפני שאפשר לטפל בה, וזה שאת כותבת פה או רואה שאלה פצעים וכתמים זה לא מספיק ידע כדי לדעת מה המקור של זה. לרופא יש עין מיומנת והוא יצליח הכי טוב לדעת מה המקור לזה ולתת לך טיפול מתאים במקום שתתחילי סתם לקנות כל מיני משחות שלא יטפלו לך כמו שצריך בבעיה או לחלופין יטפלו בזה, נניח באופן שטחי במקום לטפל בבעיה עצמה לעומק
 
בהחלט כדאי ללכת לרופא אחר

לא חסרים רופאים שאין להם הרבה מושג, וגם לי יצא להתקל בכאלה.
 

סיון 1 23

New member
יש לי את זה... בצורה די רעה. משתפר

הלכתי לרופא המליץ לי על שתי משחות... שימוש יומיומי... וגם עכשיו שאני כבר לא נוגעת בזה זה ממש משתפר... אבל אני ממש תקועה עם זה.
 

טיי 1

New member
אם זה כבר לא פצעונים,

אז כדאי פילינגים עדינים לגוף, שיסירו לאט לאט את השכבות העליונות, במקומות "קשים" אלו (קשים=עור שלא נוטה להתחדש), לא לעשות את הפילינג כל הזמן, לתת לעור זמן להתחדש), והכי חשוב מקדם הגנה - במיוחד אם את הולכת עם גב חשוף בקיץ. יש פילינגים לגוף של חברות כמו לוריאל, שהם זולים יחסית ויחסית עדינים - אם את משתמשת במקדם הגנה מהשמש - להזיק זה לא יזיק :) בהצלחה :)
 
למעלה