פפפפפפפףףףףף!!!!

ל א ק י

New member
אני אני אני אניייייייייייייייייייי

למה דחויה?
=\ \= =\ \= =\ \= =\ \= =\ =\ \= =\ \\\\\\\\\= =\\\\\\\\\\\\\\
 
כיייייייי

ני כבר לא כותבת פה הרבה... ועד שאני כותבת, כולם שמים *פיפ* על זה...ולא מתייחסים... ואוףףף אני *שוףףף* מתבכיינת, בע =\ אבל תמיד טוב לדעת שלאקי זוכרת אותי.. לאקו´ששש תודה
 

Ultra Spidey

New member
*תומך*

גם אני הרגשתי ככה... אבל אל תתני לזה לעלות לך לראש
זה יעבור
בינתיים לכי תאכלי מן אמריקאי ותרגעי...
 

InSaNeGiRL

New member
גם אני זוכרת אותך ../images/Emo13.gif

לא נורא גם להודעות שלי לא כל כך מתייחסים אבל לא מפריע לי
 

Snooopy Girl

New member
במבההההההההה../images/Emo107.gif

איך אפשר לשכוח אותך כשאת באיסיקקה שלי?
חמודתי,אפ´חד לא שכח אותך אבל לא יזיק אם תבואי לבקר יותר
 
למעלה