פענוח בדיקות

פענוח בדיקות../images/Emo32.gif

אולי יש פה מישהי שיש לה מושג בפענוח בדיקות אלו. (ואם יש גם אתר כזה -יותר מאשמח לדעת עליו) אז ככה: CHOLESTEROL ערכי הנורמה 240- 100 תוצאה שלי: mg/dl 98 (מסומן ליד הנורמה מינוס) CHOLESTEROL- HDL תוצאה : 31 ערכי הנורמה: 55-90 גם פה סימנו מינוס (אני קצת בלחץ כי זו פעם ראשונה שאני נכנסת לנט לבדוק בדיקות, השעה מאוחרת ועד שיהיה רופא אין כמו הידע פה..) ועוד משהו קטן על CMV בשנת 2003 (הם שומרים נתונים באתר שלהם מאז) 14:13 13/08/2003 הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה 0.7- 0.01 IU/ml 7.2 CMV IgG - NEGATIVE CMV IgM - NEGATIVE HERPES HSV 1+2 IgM הלוואי ויש פה מישהי שתוכל לשפוך מידע. קצת בלחץ כמה אופייני לי.
 

TulyNY

New member
יו מיכלי חצופה...אני כבר שנים

מחפשת אותך,אני מתגעגעת אלייך מאוד... טוב נו אני אשלח לך מסר... נשקיות אהובתי
 

ronylew

New member
לגבי הכולסטרול

HDL זהו הכולסטרול הטוב והוא נמוך אצל אשה הוא צריך להיות מעל 50 (הסבר שניתן לאמא שלי) לפי מיטב הבנתי הכולסטרול הטוב כאשר הוא נמוך הוא מהווה סיכון למחלות לב וכלי דם. יש לשנות את התזונה ולצורך כך רצוי מאוד להתייעץ עם הרופא וכן תזונאי/ת.
 

גולדין1

New member
הנה אתר לפיענוח בדיקות

מעבר לזה לא יכולה לסייע, רפואה שלמה כמובן..
 
הי

אם אני מבינה נכון את מחוסנת לCMV, כיף לך, אני לא... וכמובן שאת לא חולה בזה (לפי הIGM)....ואם אני מבינה את הסיבה שאת בודקת אז גם כן כיף לך...בקשר לכולסטרול כדאי להתיעץ עם רופא אבל אני יודעת שכשהוא גבוה זה בעיה.
 
ירדן אני איתך ../images/Emo24.gif

(ולפי הכולסטרול את בטח מאוד רזה...) בבדיקות דם האחרונות שלי הכולסטרול היה ברצפה בערך... ניגשתי לנטורפטית והתחלתי דיאטה כזאת: חצי אבוקדו עד אבוקדו ביום. לפחות כף שמן זית אחת ביום אם לא יותר. ביצה רכה או ביצת עין - אחת או שתים ביום - חשוב שהחלמון והחלבון לא יתערבבו כי ככה הכולסטרול נספג יותר טוב. הרבה שומשום בכל הצורות - בגלל שאני לא אוהבת טחינה - אז אוכלת הרבה חלבה והרבה חטיפי סומסום. והשאר לאכול כרגיל (ואצלי זה גם לאכול המון). לפי הנטורפטית שלי זה בא הרבה פעמים עם חוסרים גם בברזל, עשית גם בדיקות לכל ה B למיניהם?
 
אוי כמה מחמאאות

הלוואי עליי יקירתי אני רחוקה מאוד ממידותייך.. ממש ממש לא רוצה. ברזל גבוה בד"כ 14.7 כולסטרול נמוך בלי קשר כנראה (מהפחד מכולסטרול התרחקתי מכל מרכיביו)
 
../images/Emo26.gifמנצל"ש

עשינו לנועם בת 3 חודשיים ספירת דם ויצאו כמה תוצאות חריגות- מישהי יודעת האם זה רציני?
 

POOH*

New member
הנה אתר שניתן לבדוק בו...

כאן. רק לשים לב שזה בכל זאת אתר באינטרנט וכדאי כמובן תמיד להתייעץ עם רופא. אבל אני הרבה פעמים מצאתי שם תשובות וזה הספיק לי.. ועדו משהו - הנורמה שם היא מדא כללית - כלומר בהריון זה אחרת וגם אצל ילדים [כי שם הילדים מגיל לידה עד לא ברור כמה באותה קטגוריה] לפעמים, אז אם יש משהו מאד חורג לא להיבהל להתייעץ עם הרופא ולבדוק ואז אולי אם יש סיבה להיבהל.. ומאחלת הרבה בריאות לכולם... POOH
 

galizoe

New member
cmv טוב ששלילי

זו מחלה שהנוגדנים שלה, אם יש בגוף, מסוכנים מאוד לעובר. (לא בהריון זה לא משנה). אם מישהי חיובית היא צריכה מעקב הריון מיוחד וגם שמים מדבקה בגליון רפואי שרופאות ואחיות שבהריון לא יטפלו בה...
 
למעלה