rebeldechika
New member
פעם 3 גלידה: עזרה בזיהוי שיר של גאר
של גארבג'. אני יודעת הלהקה הזאת התפרקה חחח.. אבל נזכרתי שפעם היה לה איזה קליפ שהם כזה מטיסים מסוקים ויורים בכל מיני דברים. אני זוכרת שיש כזה כל הזמן במהלך השיר שהם עושים כה: אהההה.... מישו יודע על מה אני מדברת? תודה שוב לכל העונים. סוריייי שאני מציקה היום!
של גארבג'. אני יודעת הלהקה הזאת התפרקה חחח.. אבל נזכרתי שפעם היה לה איזה קליפ שהם כזה מטיסים מסוקים ויורים בכל מיני דברים. אני זוכרת שיש כזה כל הזמן במהלך השיר שהם עושים כה: אהההה.... מישו יודע על מה אני מדברת? תודה שוב לכל העונים. סוריייי שאני מציקה היום!