פעם שניה ... GPS לפאלם ...

פעם שניה ... GPS לפאלם ...

אני מנסה לגבש קבוצה לקניה מרוכזת של GPS של מגילן לפאלם VX צפי המחירים בין 500 ל 700 תלוי במס´ הרוכשים. כל מי שמעוניין שישלח לי אימייל.
The Colonel
 
אהה ... לא צריך כל כך לשמוח ...

אלא אם כן המחירים שראיתי שם הם חריקה קלה של פתיחה ותו לא ... המחירים שם לא זולים ... כמו אופיס דיפו ויותר ... הרשת עדיין זולה יותר ואני מתכוון לקניה רגילה ללא מכרז ומאתרים בארץ ... כדאי לעשות בדק בית מהיר ולתקן כי אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני. ויפה שעה אחת קודם.
The Colonel
 

qwertyx

New member
עזוב, תן להם להפתח בשקט. והעיקר,

תן להם צ´אנס! הם עוד לא נפתחו
 
פתחו כבר ... אמנם לא רישמית ...

פתחו כבר, הייתי שם שבוע שעבר, הסתובבתי, ראיתי את שלטי המחירים, שאלתי על מחירים (דיברתי ארוכות עם בחור בשם דודי), שיחקתי קצת ב ipaq, ביררתי לגבי ציוד היקפי וכו וכו ... לכן אני עומד על שאמרתי לגבי המחירים ולא כדאי שיפתחו ואז יתקנו מחירים למטה (m505 יקר בכ 300 ש"ח מאשר באופיס דיפו 3040 לעומת 2700) ... אני בעדם, אני רוצה חנות כזו, אני ממש מעוניין שתצליח ותהווה מרכז שירכז את כל נושא מחשבי כף יד עם מוכרים שמבינים לשם שינוי מה הם מוכרים... אבל ... רק להמנע מאי נעימות, רושם ראשוני הוא הקובע וכדאי שיציגו את עצמם כאופציה אטרקיבית מלכתחילה ולא בדיעבד ... ויפה שעה אחת קודם.
The Colonel
 

_אלי_

New member
כדי שלגרום לי להגיע לדיזינגוף סנטר

בימים טרופים אלה, המחירים שלהם חייבים להיות מפתים והמבחר חייב להיות גדול. אחרת, יותר פשוט ופחות מסוכן לקנות דרך האינטרנט. חוץ מזה שלכל קניה אצלהם צריך להוסיף את עלות החניה, במקרה של מוצרים קטנים זה יכול להפוך את המחיר ללא כדאי. גם אני כמו הקולונל בעד חנות כזו, ומאחל להם הרבה בהצלחה.
 
המבחר אכן גדול ...

כבר שהייתי שם היה להם בתצוגה עם אפשרות למשחק ולהרגשה עצמית (כלומר לא מאחרי זכוכית) את ה ipaq, Vx , M505 , Handera ואיזה visor אחד והבנתי שיגיעו עוד ... יהיה להם מבחר סטיילוסים שלא יגיעו בזמן הקרוב עקב איסור הטיסה מארה"ב ואליה, והיה להם שם גם כיסוי קשיח לפאלם שמשמש בתור טלפון ברשת אורנג´ שוב .. המחבחר גדול, החנות יפה המוכרים מקצועיים ... האם הם יצליחו ?! כל הנתונים לטובתם אבל לפי התמחור יקום או יפול דבר ... תקוותי שיקום ויגדל ויתרחב לעוד סניפים אבל ... זה כבר תלוי בהם וכמה סבלנות יש להם להחזר ההשקעה ... יכולים להחזיר לאט אך לשגשג ולהרוויח לאורך זמן או להחזיר מהר ובאותה המהירות להעלם ... ונסיים בברכה, god bless isael (מצא חן בעיני שהאמריקאים אומרים את זה כל הזמן ...)
The Colonel
 

genesis

New member
GPS לפאלם

שלום לכם ידידי בחנות למטייל בדיזנגוף סנטר יש את הGPS לפאלם VX שאתה רוצה . המחיר המבוקש שם הוא 700 ש"ח. איציק
 
למעלה