פעם שלישית... תסכול

פעם שלישית... תסכול

האם תוכלו לעזור לנו לחשוב על כיוונים חדשים?
רקע בקצרה: ממחלקת הזרע (בודדים בתנועה), אחרי 3 שאיבות. פעם אחרונה 14 ביציות אבל רק 8 בשלות (למרות ערכים של מעל 10000 אסטרדיול). מיון זרע, 3 עוברים, 2 במצב מצוין (לדברי המעבדה...) 1 ככה ככה, מגדלים ליום 5 והוא פורש. נשארים בלי מוקפאים אחרי החזרה של שני העוברים(בפעם השלישית בלי מוקפאים)
אז עשינו החזרה של 2 העוברים וקיווינו לטוב. ההתחלה היתה טובה, ממש הרגשתי שקורה משהו ואז זה הפסיק. בדיקת בטא- 23. אסטרוגן נמוך מאד. הריון כימי. שוב. שוב כי ההחזרה השניה גם נגמרה בהריון כימי, בטא 14. החזרה ראשונה נגמרה בהפלה בשבוע 9. ההגיון אומר שהגוף כביכול יודע לקלוט אבל משהו כל הזמן משתבש בהתפתחות העוברים...
תוכלו לעזור לנו ולכוון אותנו איזה בדיקות כדאי לעשות? כן עשינו בדיקה גנטית לכרומוזום y.
ועוד שאלה- מה אפשר לשנות כדי שיהיו יותר ביציות בשלות ?? (פעם אחרונה גונל 187.5, מנופור 75 שהופסק שלושה ימים לפני השאיבה בגלל ערכים מאד גבוהים כאמור ובסוף רק 8 ביציות בשלות מתוך 14...)
ממש מתוסכלים ולא יודעים מה לעשות בפעם הבאה.... חשבנו שהמיון יעזור אבל בתכלס היו בקושי הפריות לעומת פעם שעברה שהיו 8 הפריות.
סליחה על האורך ומקווה שהצלחתן להבין את הסיפור שלנו...
 
כל כך מבינה אותך...

גם אני ממחלקת הזרע, אבל גם אצלי לא הכל ורוד כנראה (למרות שעל הנייר אין בעיה ממשית, אבל עדיין לא הושג היריון כבר 9 טיפולים...).
כמה ביציות היו בשאיבות קודמות? למה לא מגיעים למוקפאים- לא שורדים מספיק ליום 5? אולי כדאי חלק להקפיא ביום 3?
לי בטיפול האחרון בגלל שהיה זקיק מוביל גדול וכבר הגיע הזמן לאוביטרל, אבל עדיין היו זקיקים קטנים שלא רצו לוותר עליהם (10-14 מ"מ) אמרו לי להזריק 2 דקפפטיל שעתיים לפני האוביטרל ובאמת כמעט כולם גדלו יפה ונשאבו. אולי כדאי לשאול את הרופא אם זה יכול לעבוד גם אצלך?
ונשמע לי מוזר שהפסיקו לך מנופור בגלל חשש לגירוי יתר- בדרך כלל ממשיכים בטיפול ולאחר השאיבה לא מבצעים החזרה אלא מקפיאים את העוברים ומבצעים החזרה בסבב אחרי (אחרי שחוויתי גירוי יתר, אני לגמרי בעד הגישה הזאת :))
 
בשאיבה הראשונה

היו 7 ביציות (עם מינון מאד נמוך...) אבל רק שתיים היו בשלות (ושתיהן הופרו). בשניה היו 13 ביציות, 8 הופרו, אחד הוחזר ביום שלישי, השאר גודלו ליום 5 ונשארה רק אחת שהוחזרה(במקום להקפיא חלק מיד. את זה למדנו בדרך הקשה). הבאסה שכל פעם מתחיל הריון והוא משתבש. ואין לי מושג מה.
 

היא321

New member
גם אנחנו ממחלקת הזרע וגם אני ממחלקת הסיציות הלא בשלות

פעם ראשונה שאבו 5 עם 3 בשלות
פעם שניה שאבו 27 עם 21 בשלות
פעם שלישית שאבו 9 עם 4 בשלות (מהסבב הזה יש לי בת)
לדעתי זה עניין של תזמון השאיבה. אצלי למשל אחרי ששאבו 27 ביציות, בשאיבה השלישית נצפו הרבה זקיקים ופחדו לקחת שוב את הסיכון למספר כזה של ביציות ושאבו מוקדם מדי.
זה הכל הערכות של רופאים. כמובן שהם משתדלים לקלוע למועד שאיבה האופטימלי.
 

היא321

New member
מניחה שבנות פה ימליצו על מיון זרע

לא עשיתי אבל קוראת על זה המון פה ושזה עוזר במקרים של בעיית זרע
 

נושקית3

New member
וואי מה שכתבת בהתחלה בול אני

נעים מאוד, מחלקת זרעים מתים ובודדים מאוד בתנועה לאחר סירקולציה של מיליון שעות. לפני יומיים עברתי שאיבה מספר 2 בסבב הזה (יש בבית גם ילדה בת שנתיים) .
הפעם הזאת שאיבה לפני פחות משבוע, החזרה ביום שליש, 14 ביציות מתוכן 7 בשלות , 4 הפריות, הוחזרו 2 . עכשיו מקווים ומתפללים .
הפרוטוקול שלי היה גונל 225, מנופור 225, צטרוטייד,
אוביטרל +2 דקפפטיל (תהרגי אותי לא יודעת למה 2)
.
אציין ששאיבה קודמת שהייתה באזור ספטמבר (הגעתי לרופאה שלי באיחור (כי במכבי מטומטמים ולא נתנו לי לראות אותה לפני שעות קבלה שלה - מקבלת פעם בשבוע בימי ראשון ומה לעשות שמחזור הקדים ...) אז שאיבה קודמת באתי ביום 5 והתחלתי יום 5 תרופות , נשאבו 10 ביציות ורק 2 הפריות .

בעלי עם וריקוצלה (לפני הריון ראשון היה לו דרגה 1, עכשיו אבחנו דרגה 3, פאק של הרופא, פספוס, ) יום ראשון נכנס לניתוח וריקוצלה .
לא עשינו מיון זרע כי לדעת הרופאה אין מה למיין . גם ככה הם בודדים . אם בכלל. היו פעמים שבעלי נתן 2 דגימות ולא מצאו...

אני כל כך כל כך מזדהה איתך וליבי איתך , מצטערת לשמוע על כימי . האם עשית היסטרוקופיה, צילום רחם ? אני התעקשתי לעשות איזושהי בדיקה עקב כישלונות
IVF - 5 החזרות מוקפאים שלא צלחו , שאיבה והחזרה לא צלחו, אנחנו בסאגה הזאת כבר כמעט שנה!

איני יודעת לגבי מינונים של פרוטוקול . בזה מתנצלת אין לי איך לעזור. רק להגיד לך שיש פה עוד כמוך . לצערנו. ואנחנו פה מחבקות אותך ומאחלות אחת לשנייה שיגמר כבר ונצא בידיים מלאות
 
תודה על השיתוף


עשיתי היסטרוסקופיה שיצאה תקין ב"ה.
מתסכל ששואבים מס' ביציות לא רע ובסוף חצי לא בשלות... אם הזרע לא משהו לפחות שמהצד הזה יהיה סביר

מצטרפת לאיחוליך! הלוואי במהרה
 
למעלה