פעם שלישית - נמכר, והזוכה המאושר

MoTi_NiMnY

New member
פעם שלישית - נמכר, והזוכה המאושר

...שער 11 Gate 5 presents : 0 עידוד 0 גולים 0 נצחונות 0 נקודות חצי איצטדיון אדום מבושה ועיר אחת צהובה בכדורגל אין הפועל.
 

שחר .ו

New member
הזוכה המאושר הוא ניר קלינגר והשחקני

ם שלו שחברים שלך קיללו כל העונה. צא מהסרט שאתה חי בו, אם הייתם מפםידים אתמול הייתם חוזרים לכל הקמפיינים החברתיים שלכם עלק ומתעלקים על קלינגר ועל הקונספירציות של לוני ומעודדים את נימני, אני בטוח שאם היה לקבוצה שלך מאזן כ"כ עלוב בדרבים השנה כמו של הפועל לא הייתם מעודדים באותה צורה. העיקר שאתם לוחמי צדק עם עקרונות ולא תפסיקו עד שתשיגו את המטרות שלכם (שזה כנראה 2 נצחונות בדרבי..).
 

MoTi_NiMnY

New member
שום "קמפיין" לא נגמר חביבי

זאת בדיוק הטעות שלך אתה הגדרת אותי "לא אוהד מכבי" אז אתה מנסה להצדיק את ההגדרה שלך ? תמיד הייתי ותמיד אהיה אני והחברים שלי מעולם לא קיללנו.. זה בטוח עובדה שעודדנו רק בדרבים שהיו בחוץ אין ספק שהנצחונות של הדרבים רשומים על קלינגר והלחימה שהוא הביא איתו ואם אתה חושב שאני שונא אותו אז אתה בבעיית זהות כמו גרשון. מה היינו עושים במצב שלכם ? היו לך ולחבריך מספיק הזדמנויות לשמוע אותנו כשהובלתם 3-0 בדרבי האבוקות שלכם, אז תמשיך לזמר לעצמך מציאות מדומה.
 

שחר .ו

New member
מציאות מדומה

אם היה לי זמן וחשק הייתי מביא לך לינקים על כל ההודעות שבהן זלזלת בקלינגר ובדרך שלו, אבל אני מניח שכל מי שקורא בפורום הזה יודע על מה אני מדבר. חברים שלך מיציע 11 לא קיללו את השחקנים? טוב , את הויכוח הזה תנהל עם דגו ושטראובר לא איתי אם מדברים על מציאות מדומה. כל הויכוח על עידוד בתקופות קשות הוא היפוטתי, אבל אנחנו ניפגש כשזה יגיע ואז נראה איזה אוהדים מיוחדים יש למכבי ת"א.
 

MoTi_NiMnY

New member
טעות שלי ?

בכל מקרה חברים שלי חשבתי שהתכוונת למשהו אחר ביציע אכן היו כאלה שקיללו.. (נראה לי שאפילו בדרבי) אבל זה מיותר להתייחס כי את אלה יש בכל יציע אני משתדל להשוות לגוש המעודד בלבד בתחום של העידוד, אי אפשר להכליל תחת זה את כל הקהל כמו שעושים במעריב... הדיעה שלי בקשר לקלינגר עדיין זהה הדבר הטוב היחיד שהוא מביא איתו מבחינה מקצועית - לחימה טובה כנראה בעיקר לדרבים לראייה מאזן השערים שלנו מזכיר יותר את הפועל הקבוצה משחקת בלי שיטה או דרך ברורים מעבר ללחימה והסיכוי לאליפות עדיין די נמוך אבל את הקרדיט על הדרבים אי אפשר לקחת ממנו... לא זכורה לי לחימה כזאת של כל השחקנים בדרבים מאז התקופות שנכנסו לקלאסיקה... נקודה תחתונה.. מציע לך לא לזלזל בשום קמפיין בינתיים חבל על הכובע ובקשר להשוואות לוני? קלינגר? נמני? רוצה להשוות את האהבה שלי אליהם ? אם באמת מעניין אותך אז את נמני ברור שאני אבחר על פני לוני גם את קלינגר.. בלי ספק בין קלינגר לנמני, אני די חצוי, אלה שני השחקנים שגדלתי עליהם ומייצגים באופן מושלם את הסמל המכבי.
 

Blue Kakun

New member
אתה "חצוי בין נימני לקלינגר"???

בחיאת מוטי קלינגר?
(יש פה אנשים שקוראים קצת באנגלית) אתה חצוי ביניהם כיום בערך כמו שאני "חצוי" באהדה שלי בין אחי לבין עמוס לוזון
 

שחר .ו

New member
אתה חרטטן

ברמה שלא תתואר. ברור שמקללים יש בכל יציע אבל מעטים מאוד במקרים של נצחונות ואני אפחילו לא הזכרתי את שביתות העידוד המגוחכות למינהן. קלינגר הביא לחימה טובה?? וואלה אז מי הביא את פיינסטיל? מי הביא את השחקן שהבקיע לכם שער נצחון בדרבי שלא הייתם ראויים בו ליותר מנקודה? מי הביא לכם אליפות?? קמפיין?? אני עדיין מחכה לתשובה לשאלה מה המטרה שלו ומצפה בקוצר רוח כדי לראות איך אתם ממשיכים לא לעודד את הקבוצה במחזורים הקרובים (ואני מדבר על נצחונות כי בניגוד אליך ברור לי שיש קשר ישיר ביו עידוד לתוצאה בייחוד במדינה עם תרבות עידוד כמו בישראל).
 

Nino Schibetta

New member
אוי מוטי מוטי....

להזכיר לך שאתה אוהד נמני יותר ממכבי יצאת תיקו 0-0
 
למעלה