פעם ראשונה שהעם היהודי קובע את

שרוף

New member
פעם ראשונה שהעם היהודי קובע את

גורלו ללא המגזר הערבי. ממש תענוג אני מקווה שהממשל החדש יכניס את ערביי ישראל למשבצת המתאימה להם קרי אוייבי מדינת ישראל. אל תשגו באשליות ברגע הראשון שערביי ישראל ירגישו שישראל חלשה הם יצטרפו למאבק אלים נגד ישראל. חייבים לחשוף את מעלליו של הפושע בן עמי ועיסקאות השירקס שלו עם הגייס החמישי חברי הכנסת הערבים. הממשל החדש חייב להקים וועדת חקירה שתבדוק את התנהלותה של ממשלת ברק לאחר ההתקוממות.
 

zed246

New member
אתה טועה

המגזר קבע את גורלנו גם בכך שלא בא להצביע. והרי בלעדי אי ההצבעה שלו ברק היה זוכה - תאמין לי שהם היו מצביעים עבור זה שמבטיח להם 95 אחוזים ולא לזה שמבטיח על ``וויתורים`` מרחיקי לכת כמו לא להיכנס לערים של הרשות. הם קבעו ששרון יהיה ראש הממשלה. אם רק לא היה אכפת להם מהגופות המתות שהשארנו ברק היה ראש ממשלה.
 

hreuven2

New member
תגיד הפסקת ללמוד חשבון בכתה ב?

הפער בין ברק לשרון הוא הואכ700000 קולות אם תאורטית כל בעלי זכות ההצבעה במגזר היו מצביעים הם היו מקזזים כ400000 קולות ושרון בכל מקרה היה מנצח בגדול
 

slawek

New member
החסרת פרט קטן

אומר אמת ולא אבוש,אני לא למדתי אפילו בכיתה א ותמיד נדמה לי שאחד פלוס אחד שווה שלוש,אך בזה אני בטוח ומשוכנע שבנוסף ל-400000 קולות של ערביי ישראל לא הגיעו לקלפיים מאוד אלפי יהודיים,רובם בעלי השקפות מרכז שמאל אשר ביחד עם משלשלי פתקים ריקים בערביי ישראל היו משנים את התוצאה. אני מאמין שכאשר יופרסמו התוצאות ,כולל נותונים על מספר בעלי זכות בחירה,תוכל להיוכח שטעית בחשבון.
 

שרוף

New member
אתה טועה ואני צודק.

גם אם מאה אחוז ערביי ישראל היו מצביעים לברק הוא עדיין היה מפסיד את הבחירות.
 
למעלה