פעם ראשונה שאני נתקל ברמאות כל כך בוטה של 014
עברתי מכבלים ל-DSL. שנת ההתחייבות לספק לא היתה מסונכרנת (שבועיים הבדל), ומסתבר שב-014 צריך לשנות הגדרות מנוי להתחברות בתשתית שונה. ציפיתי לשיחת תמיכה של 2 דקות ו-3 ENTERים. לא. תקציר שיחה איתם: - כן, זו אותה מהירות, כן, המחירים היו אותו דבר וירדו מאז, אבל אי אפשר. צריך התחייבות חדשה. - אבל אני רק רוצה לגמור את השבועיים שלי. לא עזרו ויכוחים. - אבל מה אכפת לך, התחייבות חדשה אפשר לבטל תוך שבועיים. בסוף הסכמתי. אחרי שבוע וחצי התקשרתי לבטל. נסיונות שכנוע שלהם, והגעתי לביטול בפועל. - רק שתדע שיש לך קנס יציאה של 22. - מה? בכלל לא רציתי להתחייב מחדש, זה היה רעיון שלכם. ואמרו שאפשר לבטל תוך שבועיים. - כן. זה לא על ההתחייבות הנוכחית, אלא הקודמת שהפסקת לפני סוף השנה. - ?! אם היה משהו על הפסקת הקודמת היו אומרים אז. ובכל מקרה הנציג אמר מפורשות שאפשר לבטל תוך שבועיים. - אין מה לעשות. - אני רוצה לדבר עם מנהל. - יחזור אליך תוך 72 שעות. נראה ש-014 הולכים ומתדרדרים בכל הפרמטרים.
עברתי מכבלים ל-DSL. שנת ההתחייבות לספק לא היתה מסונכרנת (שבועיים הבדל), ומסתבר שב-014 צריך לשנות הגדרות מנוי להתחברות בתשתית שונה. ציפיתי לשיחת תמיכה של 2 דקות ו-3 ENTERים. לא. תקציר שיחה איתם: - כן, זו אותה מהירות, כן, המחירים היו אותו דבר וירדו מאז, אבל אי אפשר. צריך התחייבות חדשה. - אבל אני רק רוצה לגמור את השבועיים שלי. לא עזרו ויכוחים. - אבל מה אכפת לך, התחייבות חדשה אפשר לבטל תוך שבועיים. בסוף הסכמתי. אחרי שבוע וחצי התקשרתי לבטל. נסיונות שכנוע שלהם, והגעתי לביטול בפועל. - רק שתדע שיש לך קנס יציאה של 22. - מה? בכלל לא רציתי להתחייב מחדש, זה היה רעיון שלכם. ואמרו שאפשר לבטל תוך שבועיים. - כן. זה לא על ההתחייבות הנוכחית, אלא הקודמת שהפסקת לפני סוף השנה. - ?! אם היה משהו על הפסקת הקודמת היו אומרים אז. ובכל מקרה הנציג אמר מפורשות שאפשר לבטל תוך שבועיים. - אין מה לעשות. - אני רוצה לדבר עם מנהל. - יחזור אליך תוך 72 שעות. נראה ש-014 הולכים ומתדרדרים בכל הפרמטרים.