פעם ראשונה פה... תהיו איתי עדינים
(לוקחת אויר) או קיי.... קוראים לי אפרסקסית.... גדלתי על העץ של נענע... ובכלל לא מכירה את התפוז.... אין לי מושג... איפה תופיע ההודעה הזו שאני כותבת... אין לי מושג איך אני אמורה לקרוא את התגובות עליה.... ואין לי גם מושג האם יש עכשיו לכל אנשי הפורום את האי מייל שלי... בקיצור... משוטטת לי בדרכי באפילה גמורה... נתונה לחסדיהם של זרים גמורים.... שלא ינצלו את חוסר האונים שלה... ואולם... בד בבד... אוזרת כוחות נפש... תעצומות של ממש... ומתמודדת עם הפחדים.... ושולחת הודעה זו... על פני גלי הפורום... וכמו שנאמר.... קה סרה סרה...
(לוקחת אויר) או קיי.... קוראים לי אפרסקסית.... גדלתי על העץ של נענע... ובכלל לא מכירה את התפוז.... אין לי מושג... איפה תופיע ההודעה הזו שאני כותבת... אין לי מושג איך אני אמורה לקרוא את התגובות עליה.... ואין לי גם מושג האם יש עכשיו לכל אנשי הפורום את האי מייל שלי... בקיצור... משוטטת לי בדרכי באפילה גמורה... נתונה לחסדיהם של זרים גמורים.... שלא ינצלו את חוסר האונים שלה... ואולם... בד בבד... אוזרת כוחות נפש... תעצומות של ממש... ומתמודדת עם הפחדים.... ושולחת הודעה זו... על פני גלי הפורום... וכמו שנאמר.... קה סרה סרה...