פעם ראשונה פה... תהיו איתי עדינים

פעם ראשונה פה... תהיו איתי עדינים

(לוקחת אויר) או קיי.... קוראים לי אפרסקסית.... גדלתי על העץ של נענע... ובכלל לא מכירה את התפוז.... אין לי מושג... איפה תופיע ההודעה הזו שאני כותבת... אין לי מושג איך אני אמורה לקרוא את התגובות עליה.... ואין לי גם מושג האם יש עכשיו לכל אנשי הפורום את האי מייל שלי... בקיצור... משוטטת לי בדרכי באפילה גמורה... נתונה לחסדיהם של זרים גמורים.... שלא ינצלו את חוסר האונים שלה... ואולם... בד בבד... אוזרת כוחות נפש... תעצומות של ממש... ומתמודדת עם הפחדים.... ושולחת הודעה זו... על פני גלי הפורום... וכמו שנאמר.... קה סרה סרה...
 

סילבסטר

New member
סער ..סססססעעעעררררררר

אתה לא מנומס אחי עלמה בצרה תשאיר במצוקה נכנסת לסרטים פשוט איומים ואתה כך יושב ועדיין חושב איה הבנות הכל כך חביבות כך מברכים אצלנו אורחים ???? אז הנה מושיט לך אני את ידי נעים מאד אני סילבסטר אח אחחחחחחחחח אאאאאיייייייי למה חזק כל כך תילחצי ???
 

sahr12

New member
בשעה כזו אחי...של הלילה.....

לא אפרסקסית.....ולא...שזיפמתפשטת...או מנגויאגרה...יעורר אותי:) ברוך השב.... וברוכה הבאה..אפרסק...
 
למעלה