פעם ראשונה בפורום - כמה שאלות

2 ביחד

New member
פעם ראשונה בפורום - כמה שאלות ../images/Emo22.gif

אני בשבוע 32 בשמירה עם תאומים, בן ובת. 1. האם כדאי לרכוש עגלת סלקלים? למה זה ישמש אותי (הרי אסור להשאיר תינוק יותר מדי זמן בסלקל). 2. איך הסלסל של חברת פג? 3. יש לי 2 חדרים פנויים בדירה בשביל חדר ילדים (באותו גודל), אחד עם מזגן ואחד בלי. האם יש יתרון לחדר עם המזגן? תודה ויום טוב!
 

galisher

New member
הי - בנוגע לחדר ממוזג

אנחנו שמנו את הילדים בחדר עם מזגן וזה מאוד נוח. בקיץ היה פשוט חם נורא, אפילו עם חלון פתוח לא הייתה מספיק רוח, ובחורף קר מאוד אז הדלקנו על חימום. אנחנו משתדלים שהמזגן לא יופנה ישירות אליהם ולא משאירים אותו פתוח להרבה זמן.
 

shirr011

New member
מה אם חלילה מוות בעריסה

ילדיי בניי חודש ואני לא יודעת להדליק חימום לא להדליק כל פעם מדליקה ומכבה מחשש ממוות בעריסה חס וחלילה
 
צריך להקפיד על חימום של 22-23

מעלות ולא צריך מעבר, חימום יתר נמצא כאחד הגורמים למות עריסה חוץ מהעניין הגנטי שנמצא לאחרונה........ בחימום כזה אין בעייה , תשימי לב שאת לא מחממת יותר מזה.
 
שלום לך וברוכה הבאה

אני נועה, אמא של מאיה ויובל בני 7 ושירה ורוני, בנות שנה וחצי. 1. עגלת סלקלים - ממליצה לשאול את ממה מיה. לה יש כזו עגלה והיא מאד נהנית ממנה. את יכולה לשלוח לה מסר אם היא לא עונה פה בקרוב. 2. אני הייתי ממליצה על החדר עם המזגן. אפשר לחמם את החדר עם בקרת טמפרטורה ולא להגזים. צריך לזכור שבדרך כלל משקיעים בחדר ליותר מכמה חודשים ראשונים. יש ילדים שמאד סובלים מקור או חום ותמיד טוב שיש אופציה למזגן. אני מסרתי את הרדיאטור עוד לפני הלידה של שירה ורוני. הוא צורך חשמל כמו מזגן לבית שלם. אני מחממת להן עם מזגן (עדיין לא התחלתי לחמם - עוד לא היה מספיק קר) ומקפידה שלא יהיה חם מדי. שמירה נעימה והריון קל וארווווווווווווווווווווווווך.
 

ממה מיה

New member
מישהו קרא לי ?

עגלת הסלקל שמשה אותי יפה עד לא מזמן, עד שהעברתי אותם לכסאות בטיחות מפאת גודלם ומשקלם. מאד ממליצה - יש לה סל מטען גדול מאד, מגש לבקבוקים, ידית אחת קלה לתמרון וגלגלים גדולים. מתקפלת למאד קטן ונכנסה לי לי בעייה לבגז' של הפולו. שמשה אותי גם לנסיעות באוטובוסים ומוניות כך שלא צריך לסחוב גם סל קלים וגם עגלה. כמו שכתבת לא מומלץ לשים תינוקות קטנים בסל קל יותר מדי זמן ולכן היא מתאימה בעיקר לסידורים, כשצריך לקחת את הילדים מהאוטו לסופר וכד' מבלי להעירם.
 
הייתי הולכת על החדר עם המזגן

בקייץ זה ממש חובה. לגבי העגלה אני לא מכירה אותה.
 

EphRaTi

New member
עגלת סלקלים מומלצת ביותר

שכרתי עגלה כזאת בוחנות שבלולים בעלות של 240 ש"ח לחצי שנה [ביקשתי מהם כחודש לפני הלידה לשמורלי] החנות נמצאת בשילת ליד מודיעין אמנם העגלה היא לא במקום עגלה רגילה אבל כאשר התינוקות ישנים לא צריך להעביר אותם משתמשת כאשר צריכה להעביר אותם לבד לאוטו או לנסיעות קצרות להורים, טיפת חלב וכו' [וגם לפעמים לקניון] שתסחבי כמה שיותר בקלות אפרת
 
../images/Emo91.gifמצויינת.לחנות קוראים "שבלול"

ופה תמצאי את הפרטים עליה. אני מאד אוהבת את החנות הזו. אני גם תמיד בעד לשכור ולא לקנות א. חבל על הכסף. ב. אין בעיה של אכסון בתום השימוש....
 

yael 1969

New member
בנוסף

אצלי עגלת הסלקלים שימשה אותי עד לפני שבועיים על בסיס קבוע לכל היציאות מהבית. וכן - הבסיס קל מאוד ולא תופס מקום. העגלה הרגילה שימשה אותי לטיולים בשכונה. מהבית. ממליצה בחום על השילוב.
 

yael 1969

New member
עגלת סלקלים - מומלץ בחום!!!

מצטרפת להמלצה של ממה-מיה לשילוב של עגלת סלקלים לנסיעות ועגלה רגילה לטיולים ארוכים בשכונה. השתמשתי בעגלת הסלקלים (אותה הבאתי מארה"ב ובכוונתי למכור אותה בקרוב) לעיתים תכופות והיא היתה ממוקמת באופן קבוע באוטו כך שלכל מקום שהגעתי שלפתי אותה ואת הסלקלים יחד. קלה, מתקפלת בקלות ולא תופסת הרבה מקום. בעגלה הרגילה השתמשתי לכל טיול מהבית.
 
למעלה