פעם יום האם היה בטו בשבט

droli

New member
פעם יום האם היה בטו בשבט

היום זה נקרא יום המשפחה. לא דילגו על זה השנה? האם חוגגים "לכם" בבית?? זוכרים??
 

keren1

New member
השנה יום האם/משפחה יחול

ב-2 לפברואר. ובוקר טוב.
 

דניאל90

New member
יום המשפחה

נחגג בל´ בשבט. אצלנו לא חוגגים במיוחד. מקסימום מקבלים יבוק ונשיקה נוספים מהילדים.
 

חני ב

New member
כל שנה

אמא שלו די כועסת או אולי מאוכזבת שאנו לא שולחים לה זר פרחים ענק.
 

יסמין43

New member
כשהיא הלכה לבית-החולים בלי להודיע

סיכמנו שאת לא מתרגשת ממנה (אף-על-פי שגם אז לא הייתי בטוחה שזה נכון).
 

חני ב

New member
הבנתי, אז זה סיכום נכון

לא מתרגשת ממנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (בד"כ
, ברוב המקרים).
 

חני ב

New member
נותנת, נותנת ../images/Emo13.gif

היא לא מפלצת, אני סתם מגזימה, אני לפעמים מאבדת פרופורציות כשאני כועסת. לשמחתי, עליה כבר די הרבה זמן זה לא קרה (שכעסתי).
 

חני ב

New member
חחחחחחחח

היא חושבת שהיא הכי חכמה, על מה את מדברת??? שהיא תתיעץ עם מישהו לגבי משהו??
 
למעלה