פעם בוגד תמיד בוגד?

seeyou

New member
סימני "מחלה" של גבר בפוטנציה ../images/Emo193.gif

ברור לי שאם את עדיין אישה בפוטנצה והוא לא גבר באימפוטנציה אז יהיו סימנים ראשונים של נאמנות. תנדבי יותר פרטים. יוסי
 
פרטים?.....

בגדול זוג שחי יחד כמה חודשים ונמצא יחד בערך שנתיים וחצי. שניהם בפרק ב' של חייהם הגבר מדבר עם כמה במקביל בנוסף פותח כרטיסים באתרי הכרויות וגם שם מדבר עם מישהי ואומר לה שהקשר הזוגי נגמר , האישה לא יודעת כלום הוא לוקח אותה לשיחה יחסנו לאן ושם אומר לה כמה הוא אוהב רוצה וכל השאר ויומיים לאחר מכן אומר למישהי אחרת שהקשר נגמר והוא כבר מחפש.... זה בגדול האם יש סיכוי להתגבר על המשבר? האם זה מתאים לפורום זוגיות במשבר או אולי זה כבר לא שווה ניסיון כזוגיות וזה שייך לפורום בגידות או אולי לפורום של פרק ב' ובכלל , כמה פורומים יש כאן ראבק כל מילה שאתה מוציא יש עליה פורום.... טוב נו זה לא שייך לשאלה ולנושא. אשמח, באמת ובתמים, לשמוע את תגובותיכם והצעתכם למצב
 

chenby

New member
אני לאיודעת

אבל הייתי ממליצה לך להגיד לאישה הזאת לכתוב בעצמה ולא לשלוח שליחים. ואם זו את יקירתי, אז דברי ב-אני ולא בגוף שלישי - למרות הרצון להדחיק. עכשיו יש לי שאלה אלייך (או לאישה שיש לה את המשבר) זה נשמע כאילו זה כבר משהו בשגרה- שיחת יחסינו לאן, ואחרי יומיים שוב, ואחרי 4 שוב שיחה כזו.. האם זה קורה הרבה? ואם זה קרה ואפילו פעם אחת - מה את אומרת לעצמך כל פעם כשאת מגלה שהוא משחק? האם את מוכנה להשאר שם בכל מחיר? האם את באמת רוצה להתגבר על המשבר הזה? האם את חושבת שזה הכי טוב שאת יכולה לקבל? או שאת כל כך מסונוורת מהאדם עצמו שלא אכפת לך איך הוא יתנהג העיקר שכל כמה זמן יגיד לך שהוא אוהב אותך וכל השאר? האם את באמת רוצה להתגבר על זה? או שנוח לך במקום הזה? לי נראה שנוח לך במקום הזה.
 
ואוו

איזו מתקפה יחסית לאדם חדש שנכנס לפורום.... טוב אז זו אני ולא מדחיקה או מסתירה וממש אין לי בעיה לדבר בגוף ראשון. זה קרה פעם אחת בעיקרון ואני האדם האחרון שישאר במקום כי "נוח" מוזר שכמנהל/ת הפורום שלא מכירה אותי כלל את שופטת אותי בצורה כזו.
 

chenby

New member
:)

אני מבינה שאיתגרתי אותך, וזה מצויין. איפה את קוראת שפיטה? אני קוראת שאלות ששאלתי אותך.. הכל זה פרשנות לאיך שאנחנו קוראים את הדברים. העובדה היחידה היא ששאלתי אותך כמה שאלות ובמקום לענות עליהן בחרת להתגונן... אז השאלה שלי היא - האם את מעוניינת לענות על השאלות ששאלתי?
 
:)

כל השאלות נענו בהמשך או בהתחלה, אין לי שום כוונה להכנס להתנצחות למה איך וכמה, פשוט רגילה לקבלת פנים יותר לבבית בדרך כלל אבל.....
 

chenby

New member
אישה יקרה

אני לא מתנצחת איתך, אני לא מתנצחת עם אף אחד. את לא מעוניינת לענות על השאלות שלי, אחלה, זו בחירה שלך ואני מכבדת אותה. אגב - משפט שלך - חדשה כאן , לא ידעתי בכלל שהפורום הזה קיים .... אז אם לא ידעת שהוא קיים איך את יודעת לאיזו קבלת פנים לצפות? ואולי בן אדם אחר שיקרא מהצד יראה בקבלת הפנים שלי את המקום שבו אני מנסה לאמת אותך עם החוויה שלך - יכול להיות שעצם זה שהגבתי לך - אולי הקדשתי קצת מהזמן שלי בשביל לכתוב לך - אולי זו קבלת הפנים הלבבית? ואולי התוכן שכתבתי הוא לא מקרי ואפילו מדוייק מאוד? מה שאני מנסה להגיד זה שהדג לא רואה את האקווריום שבו הוא נמצא- הדברים שקופים לו - המקום שלי הוא איפה ששקוף - ליצור הבחנה. ויכול להיות שהשאלות ששאלתי הן בדיוק המטרה ליצור את אותן הבחנות שלך הם שקופות? אז אני אומרת שוב- אם את מעוניינת, שאלתי אותך כמה שאלות, לדעתי (ואגב דעתי חשובה כקליפת השום) התשובות שתעני, יוכלו לעזור לי להבחין במשהו שאולי לך הוא שקוף. אם את לא רוצה לענות עליהן, אחלה יקרה. אני בכל מקרה מאחלת לך שתהיי מאושרת ותמצאי את הפתרון הכי טוב בשבילך. חן
 
תודה.

השאלה שלך שהכי הצלחתי להתחבר אליה, אם זה הכי טוב שאני חושבת שאוכל לקבל, אז התשובה היא לא. ואולי זה המפתח לכל. אכן גרמת לי לראות משהו שהיה לי שקוף ועל כך, תודה.
 

chenby

New member
אוקי אז ברשותך אני אמשיך בעוד 2 שאלות

כשאת אומרת לא- שזה לא הכי טוב שאת יכולה לקבל..ובכל זאת את נשארת במקום הזה מה הרווח שיש לך בלהשאר שם? השאלה השנייה היא - מה המחיר שאת משלמת? ויש לי עוד שאלה- מה את בוחרת?
 
אוקיי אני אענה

מי אמר שאני נשארת שם? בסה"כ גיליתי את כל זה רק עכשו...אני עוד מתבשלת.... אני עוד לא משלמת מחיר זה רק קרה ומה אני בוחרת?....אוחחחח שאלת מליון הדולר אני תמיד בוחרת בסוף בעצמי.
 

chenby

New member
אז אחלה.

כל עוד את בוחרת בך, ואת שמה את עצמך במקום הראשון - יוצרת עולם טוב יותר קודם כל עבורך - אז את מנצחת. וגם את הסיפור הזה תנצחי. בהצלחה :)
 

seeyou

New member
אתם עדיין בחיפושים לפרק ב' של חיים.

או לפחות מבחינתו אם הוא רשום באתרי הכרויות ומתחיל עם אחרות סימן(לדעתי) שהוא לא "סגור" על עתיד איתך. יש דחף של הגברים(וגם של נשים) "להכיר" או להתנסות עם כמה שיותר בנות זוג. זה שאתם ביחד,ועושים או לא עושים מה שצריך, זה עדיין לא אומר שאתם בפרק ב'. כמה פורומים יש כאן ראבק כל מילה שאתה מוציא יש עליה פורום
-צודקת על כול מילה יש מגוון דעות קחי בחשבון שעם רק 22 אותיות כמה מילים אפשר לכתוב ועם אותם מילים כמה משפטים אפשר לסבך את החיים. לדעתי,לא שאני משוחד
(יש לי רק 50% ממניות האתר
) ישנם בפורום אנשים יותר רצינים מאתרים אחרים שדנים באותו נושה. בהצלחה יוסי
 
תודה על התגובה

זה מה שהחלטתי לעשות כבר לפני כמה ימים, ללכת משם, אבל הקושי גדול למרות הכל אנחנו לא רובוטים
 

seeyou

New member
אנחנו לא רובוטים?../images/Emo12.gif

לדעתי,אנחנו כן רובוטים ביולוגים-אבל זה דיון ברמה אחרת ממה שהפורום עוסק.
 
נראה לי

בעייתי כל הסיפור הזה.אני באמת לא מתיימרת להיות פסיכולוגית או מטפלת זוגית,אבל לדעתי הבלתי מלומדה,עם אחרי שנתיים וחצי של קשר הוא פוזל לצדדים ומבלה באתרי היכרויות,זה לא מדליק נורה אחת,זה מצית את כל הלוח. משהו לא מלא לו בקשר הזה,הוא לא לגמרי מסופק.ואם לכאורה הכל בסדר,והוא לא "מתלונן" על שום דבר אני הייתי הולכת משם,כמה שיותר רחוק וכמה שיותר מהר,כי זה נראה כמו משהו "סידרתי".
 

מירית99

New member
שאלה

למה את לא שואלת אותו את כל השאלות האלה? זה לא יעשה את העניין לקצת יותר פשוט? אולי הוא יפתור לך את הדילמה?
 
למעלה