si גל,
שלבי העבודת התלמידים בנושא הנשימה ברורים, ממוקדים ורואים תהליך . המחוון- יש הדרגתיות בפרמטרים, אך האם לא כדאי "לחלש" לרשום הערות בנוסח חיובי המציינות מה בעצם על התלמידים לתקן ולשפר( במקום חלש לכתוב - לא השיג את היעד ). 2. לעבודה ארוכת טווח כזו כדאי לערוך- הערכה מעצבת- עוצרים בפרשת דרכים באחד משלבי העבודה - בודקים כיצד ביצענו עד כה את המשימה ומה עלינו לבצע הלאה? וכיצד ?( אני עושה זאת עם תלמידים מכיתות ו´ ). 3. מה עם הערכת עמיתים - אגב לא תמיד מתבקשת הערכת עמיתים . אהבתי שבמחוון יש גם כמות ז"א ציון במספרים