פעלים ושורשים

תמי12

New member
si גל,

שלבי העבודת התלמידים בנושא הנשימה ברורים, ממוקדים ורואים תהליך . המחוון- יש הדרגתיות בפרמטרים, אך האם לא כדאי "לחלש" לרשום הערות בנוסח חיובי המציינות מה בעצם על התלמידים לתקן ולשפר( במקום חלש לכתוב - לא השיג את היעד ). 2. לעבודה ארוכת טווח כזו כדאי לערוך- הערכה מעצבת- עוצרים בפרשת דרכים באחד משלבי העבודה - בודקים כיצד ביצענו עד כה את המשימה ומה עלינו לבצע הלאה? וכיצד ?( אני עושה זאת עם תלמידים מכיתות ו´ ). 3. מה עם הערכת עמיתים - אגב לא תמיד מתבקשת הערכת עמיתים . אהבתי שבמחוון יש גם כמות ז"א ציון במספרים
 

נירה63

New member
לסיגל...

המבדק נהדר. באיזו כיתה את מלמדת? ג´ או ד´? אני מלמדת לשון בכיתה ג´ בדיוק את הנושא הנ"ל, עוזר לי מאוד מה ששלחת. תודה רבה סיגל.
 
למעלה