פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה

פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
אחרי שני השרשורים הקודמים (שרשור תחבורה ציבורית ברעננה-בדרום העיר ושרשור פעימה בשלוש הערים -כס רעננה הרצליה) אני מביא שרשור פעימה שניה של קווי רעננה. רוב השרשור מדבר על החלפת מערך הקווים הקיים במערך קווים חדש.זוהי הצעה בלבד!קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: גם קו 14 עובר שם, גם קו 49 ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני- כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על הקו, בתוספת לשתיים כיום.אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי הצמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון.קו 14 יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.קו 8ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.
 

32103210

New member
שאלה ל "טנק 2 "

פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
אחרי שני השרשורים הקודמים (שרשור תחבורה ציבורית ברעננה-בדרום העיר ושרשור פעימה בשלוש הערים -כס רעננה הרצליה) אני מביא שרשור פעימה שניה של קווי רעננה. רוב השרשור מדבר על החלפת מערך הקווים הקיים במערך קווים חדש.זוהי הצעה בלבד!קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: גם קו 14 עובר שם, גם קו 49 ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני- כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על הקו, בתוספת לשתיים כיום.אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי הצמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון.קו 14 יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.קו 8ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.
שאלה ל "טנק 2 "
מהיכן כל המידע הנ"ל ?
 

DanielOne

New member
והלוואי שהחברה שם למעלה

זה לא ''מידע'' וזה לא יתבצע בקרוב
זה בסך הכל תכנון,כמו שרבים וטובים (כולל אני) מנסים לתכנן קווים על פי ההיכרות עם השטח והמכונות.
והלוואי שהחברה שם למעלה
היו בודקים את האפשרויות הללו, זה היה יוצר שינוי של ממש.
 


והלוואי שהחברה שם למעלה
היו בודקים את האפשרויות הללו, זה היה יוצר שינוי של ממש.
 

טנק2

New member
אתה בעד ההמלצות?

והלוואי שהחברה שם למעלה
היו בודקים את האפשרויות הללו, זה היה יוצר שינוי של ממש.
אתה בעד ההמלצות?
של שלושת הפעימות?
הראשונה-עיבוי השירות לדרום העיר+קו 13-קו יוממים לאזור התעשייה שיעצור גם בתחנת הרכבת
שימו לב שבהודעה המצורפת קווים 11 ו13 החליפו מספור, כך שקו 11 יהיה הקו מרעננה לכ"ס, ו13 יהיה הפנימי ברעננה (זאת על מנת ליצור רצף עם קו 10 הקיים שעובד במסלול דומה). בנוסף, קווים 49,11 (11 הכוונה לרעננה-כ"ס) שונו, ולכן למידע עליהם יש להסתכל בהודעה של הפעימה השניה (אני פשוט לא יכול כבר לערוך את ההודעה הישנה). המפה עצמה שונתה ועודכנה-מבחינת המספור והמסלולים.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=176006511[/URL]

השנייה-קו 49 החדש שייסע לאורך ציר בן יהודה-ויצמן-דרך ירושלים-הבריגדה-כביש איילון דרום החדש ולאזוה"ת בהרצליה פיתוח.
לצידו יעבדו קווים:
11-מאחוזה ברעננה, כביש 4 צפון, בן יהודה ולמסוף התע"ש
8-ברעננה (ראו פעימה שלישית)
19-ממסוף לב הפארק, דרך פארק רעננה, הבריגדה, ו2 דרום לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח, למלונות ולחוף השרון.
בנוסף קו 9 (רעננה-הרצליה) יתוגבר, ותתווסף חלופה של 347 (447) שתסע דרך ציר ויצמן ושכונת נווה זמר ברעננה לתל אביב (שם גם יערך קיצור-במקום כניסה ללונדון מינסטור, מעבר דרך ציר ארלוזורוב.
לפירוט ההודעה שכוללת קישור לtransitmix.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=176140365[/URL]

והפעימה הזו-ראה ההודעה למעלה.
 

DanielOne

New member
בהחלט כן

אתה בעד ההמלצות?
של שלושת הפעימות?
הראשונה-עיבוי השירות לדרום העיר+קו 13-קו יוממים לאזור התעשייה שיעצור גם בתחנת הרכבת
שימו לב שבהודעה המצורפת קווים 11 ו13 החליפו מספור, כך שקו 11 יהיה הקו מרעננה לכ"ס, ו13 יהיה הפנימי ברעננה (זאת על מנת ליצור רצף עם קו 10 הקיים שעובד במסלול דומה). בנוסף, קווים 49,11 (11 הכוונה לרעננה-כ"ס) שונו, ולכן למידע עליהם יש להסתכל בהודעה של הפעימה השניה (אני פשוט לא יכול כבר לערוך את ההודעה הישנה). המפה עצמה שונתה ועודכנה-מבחינת המספור והמסלולים.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=176006511[/URL]

השנייה-קו 49 החדש שייסע לאורך ציר בן יהודה-ויצמן-דרך ירושלים-הבריגדה-כביש איילון דרום החדש ולאזוה"ת בהרצליה פיתוח.
לצידו יעבדו קווים:
11-מאחוזה ברעננה, כביש 4 צפון, בן יהודה ולמסוף התע"ש
8-ברעננה (ראו פעימה שלישית)
19-ממסוף לב הפארק, דרך פארק רעננה, הבריגדה, ו2 דרום לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח, למלונות ולחוף השרון.
בנוסף קו 9 (רעננה-הרצליה) יתוגבר, ותתווסף חלופה של 347 (447) שתסע דרך ציר ויצמן ושכונת נווה זמר ברעננה לתל אביב (שם גם יערך קיצור-במקום כניסה ללונדון מינסטור, מעבר דרך ציר ארלוזורוב.
לפירוט ההודעה שכוללת קישור לtransitmix.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=176140365[/URL]

והפעימה הזו-ראה ההודעה למעלה.
בהחלט כן
אני גם חושב שכל השינויים וההוספות שהם ביצעו לפני כמה שנים, בעיקר באזור תעשייה, כמעט ולא משרתים את תושבי רעננה, כל התחבורה בעיר נבנתה טלאי על גבי טלאי, וחייבים לבצע שינוי מחדש.
 

טנק2

New member
זוהי הצעה בלבד!

פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
אחרי שני השרשורים הקודמים (שרשור תחבורה ציבורית ברעננה-בדרום העיר ושרשור פעימה בשלוש הערים -כס רעננה הרצליה) אני מביא שרשור פעימה שניה של קווי רעננה. רוב השרשור מדבר על החלפת מערך הקווים הקיים במערך קווים חדש.זוהי הצעה בלבד!קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: גם קו 14 עובר שם, גם קו 49 ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני- כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על הקו, בתוספת לשתיים כיום.אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי הצמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון.קו 14 יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.קו 8ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.
זוהי הצעה בלבד!
בשל באג שלי (או של תפוז) ההודעה (שנשלחה מהנייד, דרך אגב) נשלחה בלי enter ולכן זה לא הודגש כראוי. בנוסף, לא צורף הקישור למפה. הנה ההודעה כמו שצריך.
קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).
שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: קו 14 עובר שם, קו 49 החזק ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני-( כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על קו8, בתוספת לשתיים כיום) לא נראה לי שנדרשת כניסתו לשם. אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי התמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.

קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.
קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון
קו 14 :יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.
קו 8: ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.

http://www.transitmix.net/map/40390
 

טנק2

New member
ההמלצה לקו 8 רלוונטית יותר מתמיד עם כניסתו לדרום העיר

זוהי הצעה בלבד!
בשל באג שלי (או של תפוז) ההודעה (שנשלחה מהנייד, דרך אגב) נשלחה בלי enter ולכן זה לא הודגש כראוי. בנוסף, לא צורף הקישור למפה. הנה ההודעה כמו שצריך.
קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).
שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: קו 14 עובר שם, קו 49 החזק ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני-( כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על קו8, בתוספת לשתיים כיום) לא נראה לי שנדרשת כניסתו לשם. אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי התמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.

קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.
קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון
קו 14 :יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.
קו 8: ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.

http://www.transitmix.net/map/40390
ההמלצה לקו 8 רלוונטית יותר מתמיד עם כניסתו לדרום העיר
והוספת התחנה מול מכללת רעננה, כך שיפנה ימינה במקום שמאלה לתיכון אביב, ימשיך עד המכללה, יסתובב ויחזור. וזאת במקום להכניסו דרך רחוב המיתר- דבר שהיה מקצר בהרבה את הדרך.
 

32103210

New member
קו 8 ,הקו הכי מיותר,,,

ההמלצה לקו 8 רלוונטית יותר מתמיד עם כניסתו לדרום העיר
והוספת התחנה מול מכללת רעננה, כך שיפנה ימינה במקום שמאלה לתיכון אביב, ימשיך עד המכללה, יסתובב ויחזור. וזאת במקום להכניסו דרך רחוב המיתר- דבר שהיה מקצר בהרבה את הדרך.
קו 8 ,הקו הכי מיותר,,,
מחבר את צומת רעננה לאונברסיטה הפתוחה,וזהו,,,לאחר מכן אין מושג בשביל מה הקו הזה קיים,,
כל מי שעולה עליו ,זה לא בגלל שהוא צריך אותו ,אלא אם הוא כבר כאן,נעלה עליו,,,
הרי יודעים בדיוק ,מי עולה והיכן ואם יעשו ניתוח של הנתונים יראו כמה הקו הזה מיותר,,,
 

טנק2

New member
לווא דווקא

קו 8 ,הקו הכי מיותר,,,
מחבר את צומת רעננה לאונברסיטה הפתוחה,וזהו,,,לאחר מכן אין מושג בשביל מה הקו הזה קיים,,
כל מי שעולה עליו ,זה לא בגלל שהוא צריך אותו ,אלא אם הוא כבר כאן,נעלה עליו,,,
הרי יודעים בדיוק ,מי עולה והיכן ואם יעשו ניתוח של הנתונים יראו כמה הקו הזה מיותר,,,
לווא דווקא
אחרי פתיחת תחנת הרכבת בבית לוינשטיין הוא יהיה רלוונטי.
בנוסף, הוא החלופה ל16 בין השעות 8-12, שבהן קו 6 ללב הפארק לא עובד
חוץ מזה, זה הקו היחיד שמחבר את דרום העיר, והקו הסיבובי ההגיוני ביותר-או שאולי אתה מעדיף את קו 3?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה