פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
אחרי שני השרשורים הקודמים (שרשור תחבורה ציבורית ברעננה-בדרום העיר ושרשור פעימה בשלוש הערים -כס רעננה הרצליה) אני מביא שרשור פעימה שניה של קווי רעננה. רוב השרשור מדבר על החלפת מערך הקווים הקיים במערך קווים חדש.זוהי הצעה בלבד!קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: גם קו 14 עובר שם, גם קו 49 ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני- כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על הקו, בתוספת לשתיים כיום.אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי הצמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון.קו 14 יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.קו 8ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.
פעימה שניה מתוכננת: תחבורה ציבורית ברעננה
אחרי שני השרשורים הקודמים (שרשור תחבורה ציבורית ברעננה-בדרום העיר ושרשור פעימה בשלוש הערים -כס רעננה הרצליה) אני מביא שרשור פעימה שניה של קווי רעננה. רוב השרשור מדבר על החלפת מערך הקווים הקיים במערך קווים חדש.זוהי הצעה בלבד!קו 2 המחודש:במסלולו הישן עד בורוכוב/ויצמן, פונה ימינה, שמאלה לרחוב החרושת, שמאלה לקניון רננים, שמאלה לרחוב עתידים, ישר לקרן היסוד, ימינה לרחוב החיל ( כמו קו 16) שמאלה ברחוב הנשיאים ( כאן יש באג במפה שמסמנת את הרחוב כחד סיטרי) ושמאלה לאחוזה. המשך במסלול הרגיל.מהות השינוי: לא נכנס לרסקו (כאן יחליף אותו קו 14 החדש) אך יעצור ביציאות לרחוב עתידים לאורך השכונה- מרחק של 200 מטרים בלבד מהתחנות הישנות (בדקתי בגוגל מאפס וגם בגובמאפ).שינוי נוסף: לא נכנס לשמואל הנגיד. אך עם עיבוי השירות בסביבה בשלוש הפעימות: גם קו 14 עובר שם, גם קו 49 ושאר קווי ציר ויצמן, וגם קו 8 יתוגבר כקו מזין לשתי תחנות רכבת מצפון העיר, והוא אף יפעל בכיוונו השני- כך שיידרשו עוד 2 מכונות לפחות על הקו, בתוספת לשתיים כיום.אפשר גם להכניסו דרך רחוב ההגנה, המחתרות ומשם פניה שמאלה לנשיאים, אבל חשבתי לעבות את השירות בחיל, בעיקר אחרי הצמא המסיבי של בניינים שלמים שעושים שם, מה גם שקו 16 בתדירות יחסית נמוכה ואחרי שתי הפעימות לא צריך לתגברו לתדירות שיא.קו 15: על בסיס קו 5 משופר, ישרת גם את תל מונד וקדימה-שתי מועצות מקומיות.קו 7 יקוצר עד לרכבת צומתרעננה מרכז בעקבות בניית מסילת השרון.קו 14 יחליף את קו 2 בכניסה לרסקו, ישרת את תושבי נווה זמר, יצא ממסוף התדהר ואחרי מעבר דרך שתי השכונות הללו ימשיך דרך הנשיאים, המחתרות וההגנה+אנילביץ וחפץ חיים לכיוון מרכז העיר וצומת רעננה. מסיים במסוף רעננה.קו 8ייכנס לפארק רעננה, יתוגבר, ויפעל גם בכיוון ההפוך.