פעילויות למטרת העמקת שירותיות

פעילויות למטרת העמקת שירותיות

מחפשת פעילויות/משחקים/הצעות להעמקת השירותיות והטמעת חשיבות השיווק בסניף בנק. המטרות העיקריות הן: * הקניית ערכים לשותפות בעבודה, אכפתיות מול לקוח (גם כשהוא כועס או רגוז), חשיבות השיווק בכל רגע ורגע * הטמעת ערכים לשירות טוב יותר בכל התחומים, פרונטלי, טלפוני וניהולי * כל צורה שאוכל להעביר בה את חשיבות השיווק והשירותיות (זה בא ביחד מבחינתי, כי שירות טוב לא יכול להיות ללא שיווק טוב וההפך) קהל היעד: מטלרים ועד הצוות הניהולי הבכיר חיפשתי בהמון אתרים ומצאתי כמה רעיונות מגניבים, אבל אני עדיין בטוחה שיש המון שעוד לא שמעתי. תודה!
 

ShukiAlonit

New member
רעיון לפעילות

אני עובד בחברה (לא בנק אבל חברה גדולה) ולפני חודשיים היה לנו יום כיף וגיבוש שעשו לנו שנראה לי שיכול להיות מתאים גם בשבילכם. זה גם כיף וגם קצת שינוי שגרה כי יוצאים מהמשרדים כולם ביחד והכל וגם יש בזה תכנים של דברים שנראה לי שאת מחפשת. נתתי קישור לחברה שעשתה אצלנו את היום הזה, אולי זה יתן לך כיוון. בהצלחה!
 
למעלה