לילוש הקטנה
New member
פעילויות למטרת העמקת שירותיות
מחפשת פעילויות/משחקים/הצעות להעמקת השירותיות והטמעת חשיבות השיווק בסניף בנק. המטרות העיקריות הן: * הקניית ערכים לשותפות בעבודה, אכפתיות מול לקוח (גם כשהוא כועס או רגוז), חשיבות השיווק בכל רגע ורגע * הטמעת ערכים לשירות טוב יותר בכל התחומים, פרונטלי, טלפוני וניהולי * כל צורה שאוכל להעביר בה את חשיבות השיווק והשירותיות (זה בא ביחד מבחינתי, כי שירות טוב לא יכול להיות ללא שיווק טוב וההפך) קהל היעד: מטלרים ועד הצוות הניהולי הבכיר חיפשתי בהמון אתרים ומצאתי כמה רעיונות מגניבים, אבל אני עדיין בטוחה שיש המון שעוד לא שמעתי. תודה!
מחפשת פעילויות/משחקים/הצעות להעמקת השירותיות והטמעת חשיבות השיווק בסניף בנק. המטרות העיקריות הן: * הקניית ערכים לשותפות בעבודה, אכפתיות מול לקוח (גם כשהוא כועס או רגוז), חשיבות השיווק בכל רגע ורגע * הטמעת ערכים לשירות טוב יותר בכל התחומים, פרונטלי, טלפוני וניהולי * כל צורה שאוכל להעביר בה את חשיבות השיווק והשירותיות (זה בא ביחד מבחינתי, כי שירות טוב לא יכול להיות ללא שיווק טוב וההפך) קהל היעד: מטלרים ועד הצוות הניהולי הבכיר חיפשתי בהמון אתרים ומצאתי כמה רעיונות מגניבים, אבל אני עדיין בטוחה שיש המון שעוד לא שמעתי. תודה!