פעולת חובה למערך הבא שלכם!

פעולת חובה למערך הבא שלכם!

כן כן קראתם נכון! פעולת חובה! כפי שאתם יודעים, קצת קשה להעביר לחניכים ערכים שנוגדים את כל האינסטינקטים שלהם! (כמו במקרה שלנו את מידת הצופה-הצופה איש משמעת") ולכן, כדאי לערב בפעולה נושא שמאוד מאוד אהוב עליהם. ומה יותר אהוב בימים אלה מאשר הסידרה שמשגעת לכולנו את המוח? המורדים!!!!! בדיוקי מדריכים יקרים, בדרך זו החניכים גם יהיו ממושמעים וגם יהנו מפעולה מ-ד-ה-י-מ-ה! אז רוצו ללמוד את בוניטה דה מאס בעל פה! *בשביל הצלחת הפעולה (או לחילופין למטרת הנאה אישית בלבד...) כדאי לבחור שני חניכים שידריכו את הפעולה ולמרוד בהם! עדי!
 

Meijen Shaggy

New member
one tiny problem - ../images/Emo15.gif

דווקא חשבתי לעשות פעולת "המורדים", כי החניכות שלי מתות על זה.. הבעיה היחידה היא שמעולם לא צפיתי בתכנית, ואני ממש לא עומד להתחיל. יתרה מכך, אני רואה בסדרה הזו כמה אלמנטים שילדות בכיתה ה´ לא צריכות להיחשף אליהם. ובכלל, איך אפשר לבנות פעולה שלמה על טלנובלה? אילו פעילויות אפשר להעביר? מה יהיו מטרות הפעולה? לאילו ערכים זה מתקשר? וכו´..
 
אז ככה...

*מוציאה את פעולת המורדים שהעברנו* המטרות שאנחנו רצינו להשיג הן: גיוס חניכים, קירוב בין המדריך לחניך, ושהחניכים ילמדו על תכונות העופר ויפעלו על פיהם (המצאנו כל מיני תכונות שאנחנו רוצים שהעופרים יהיו וכל פעולה במערך הזה קשורה לאחת התכונות- הפעולה הזו היא "העופר צייתן") עכשיו, בגלל שרצינו "ללמד" אותם שהעופר צייתן אז הלכנו על דרך השלילה...משמע, לקחנו שני חניכים מהקבוצה שיהיו המדריכים למשך הפעולה הזו ובזמן הפעולה נתנו לאיזה ילד מהקבוצה למרוד במדריכים בצורה כלשהי: משחק פתיחה- עשינו פנטומימה של סדרות טלויזיה כשהאחרונה היתה ´המורדים´. שלב א´ בפעולה זה למצוא ברחבי השבט חלקים של פאזל שמרכיב את התמונה של המורדים ולהרכיב את הפאזל. המרידה- אחד הילדים הורס את הפאזל ברגע שמסיימים. שלב ב´ זה חליבת אגודלים עם השמות של השחקנים במורדים (מיה, מנואל, פאבלו ומריצה) שלב ג´- להפוך את החניכים למורדים (בגדים, איפור וכו´) שלב ד´- אתה עושה איתם שיחת סיכום של הפעולה, שואל את שתי החניכות שהיו מדריכות אם היה להן קשה? מה הפריע להן? ואז אתה מסביר להן שהן צריכות להיות צייתניות כדי שהפעולה תעבור כמו שצריך. שלב ה´- (לא נראה לי שהוא יתאים לך) מלמדים אותם את הריקוד של השיר BONITA DE MAS... ואם אתה לא מכיר את הסדרה- אין לך איזה אחות או ידידה או מישהי בשכב"ג שכן רואה ותוכל להסביר לך
 

Meijen Shaggy

New member
קודם כל - תודה!! ../images/Emo140.gif../images/Emo15.gif

1- מה זה חליבת אגודלים?.. 2- נראה לי שהחניכות שלי יודעות כבר את הריקוד של "בוניטה.." (השיר המעצבן של השנה..). 3- יש (לצערי) אנשים בשכב"ג שכן מתמצאים בסדרה הזאת. אבל מה הם יכולים לעשות? לספר לי את העלילה? הדמויות?..
 
תשובות...

חליבת אגודלים- קצת קשה להסביר בכתב אבל בעיקרון יושבים במעגל עם יד ימין עם אגרוף כשהאגודל מחוץ לאגרוף ומופנה כלפי מטה ויד שמאל סוגרת את האגודל ואת האצבע למעין עיגול כזה... כל אחד שם את יד ימין שלו בתוך יד שמאל של זה שיושב מימינו ואז אתה מתחיל לספר סיפור... כל פעם שאתה אומר את אחד השמות: מיה, מריצה, מנואל או פאבלו הבנות צריכות לעשות שני דברים: 1. להוציא את יד ימין שלהן מיד שמאל של זו שיושבת מימינן. 2. לתפוס את יד הימין של זה שיושבת משמאלן ע"י סגירת כף היד... אני מקווה שהבנת, ואם לא אני בטוחה שמישהו אצלך בשבט מכיר את המשחק... (אולי גם אתה מכיר רק בשם אחר) אם החניכות שלך מכירות את הריקוד לדעתי הן עוד יותר יהנו כי אתה נותן להן בזמן פעולה להתאמן על הריקוד שיהיה פרפקט ואז נגיד תקרא לראשג"ד שלך שיראה אותן או משהו כזה ואני חושבת שהן ממש יתלהבו מזה
ובעיקרון אתה לא צריך להכיר את הסידרה בשביל הפעולה הזו... אתה יכול אפילו לשלב בזמן הפעולה שהחניכות שלך יסבירו לך מה הולך שם...
 
הייי!!! איפה ההזדמנות שלי לענות?../images/Emo8.gif

אריאלה יקירתי מה קורה? טוב שלא באת לישיבה היום...לא הספקנו כלום!!!! ואת מכירה את הישיבות האלה שלא מספיקים בהם כלום. טוב די. ובקשר למי שאמר שהתכנים אינם הולמים בסידרה... נכון, ובמיוחד לא לחניכים בכיתה ד´. לא נורא. זה לא ככה בפעולה. מוואההה עדי
 
שיט בשנה הבאה אני יצתרך לעשות

את החרא הזה? מה קרה לצופים? המורדים שיט איכס גועל נפש
 

Meijen Shaggy

New member
אמממ.. לא, עדיין לא.. ../images/Emo15.gif

אבל אני מתכוון, בפעולה החופשית הבאה שאני אצטרך לכתוב..
 
למעלה