פס האטה איזו התנהלות בזבזנית ובלגן

MEIRROX12

New member
פס האטה איזו התנהלות בזבזנית ובלגן

עברתי במקום שהגיעה לשם משאית טרקטור ומכבש קטן וחמשה פועלים
עשו מסגרת לכביש כדי לבנות פס האטה מזפת
לו יותר פשוט לבוא עם פס האטה מוכן
כמי שיש באירופה
להזמין את הגובה והקשת הנחוצה
ולתקוע אותו עם כמה ברגים
שני פועלים עם מסחרית קטנה
גומרים את העסק בחצי שעה

כך עושים דברים כשהכל זה כסף
גם מהפקק שהם יוצרים חברות הדלק מרויחות כסף
אומנם זה שולי לעומת הרמזורים
אבל פרוטה לפרוטה מצתרפת לחשבון גדול
והיקפי
 

marabo

Well-known member
פס האטה הוא על פי רוב גם מפגע בטיחותי

רוב פסי ההאטה הם למעשה "הרי האטה" שבנויים בצורה פושעת בהם מתלי המכונית ומכלולים מכניים שונים מקבלים חבטה חזקה גם במהירות נמוכה, החבטות האלה לאורך זמן גורמות לנזק ולחופש בכל מיני חלקים של הגה ומתלה, תושבות מנוע וכו'.
הרכב עם המכלולים הפגומים, אם לא היה מעורב חלילה בתאונה בגלל זה, יסע כך עד לטסט השנתי ואז ישלחו אותו למוסכים לתיקון, מה שיתן פרנסה למוסכים והכנסות למדינה מהמיסים.
"הרי ההאטה" האלה שהמדינה מתקינה משולים לזגג ששלח ילד שישבור חלונות כדי שתהיה לו פרנסה.
 

MEIRROX12

New member
תשמע מה רבו המושג הזה "הרי האטה" זהו מושג שאני המצאתי

הרי האטה לפניך

מעניין ממי שמעת אותו

ואני מסכים עם מה שכתבת
 

MEIRROX12

New member
רוב הנהגים בכלל לא סופרים את פסי האטה במיוחד האוטובוסים של

אגד

(לאונרד אני מקווה שזאת לא פרסומת להזכיר את אגד) בעצם מה זה משנה
הם שולטיםבכול מקרה
פעם היתה להם פרסומת
"טוב שההגה בידים של אגד"
חבורה של נהגים מופרעים
ההמשך של הפרסומת צריך להיות
אנחנו נוסעים בלי לעשות חשבון אפילו לאלוהים
 

MEIRROX12

New member
שעור בנהיגה האויב מספר אחד של נהג זהו הולך הרגל

הולך רגל מחולק לכמה קבוצות

אחד ילדים
שתים בוגרים
שלוש נשים
ארבע נשים עם עגלה או גברים עם סלולאר
חמש רוכבי אופנים למרות שהוא לא הולך רגל

הקבוצה השניה שיש להזהר ממנה
זה נהגי אוטובוסים ומוניות
השלישית נהגי מכוניות אחרים ונהגי משאיות ( בכלל היתה צריכה להיות הפרדה מלאה בין מכוניות פרטיות
לאוטובוסים מוניות משאיות אופנים
להולכי הרגל צריך להיות תשתית בטוחה יותר
כמה שפחות מפגשים על הכביש
למרות שברוב המקרים שנהג פוגע בהולך רגל על הכביש
זה באשמת ההולך רגל
כי הכביש זה מקום למכוניות ועבור הולך הרגל זה רק חציה מהירה ובטוחה
עליכם להזהר ממנו ביותר
הוא יכול להרוס לכם חיים
אחר כך האוטובוסים והמוניות באותה דרגת סיכון
אחר כך שאר המכוניות והמשאיות

נסיעה בטוחה
ערנות
התמצאות במסלול הנסיעה
שמירת מרחק (אחד הגורמים לאי שמירת מרחק אלו הרמזורים, כול הזמן מדביקים אותנו אחד לשני)
ידע בהפעלת הרכב
ושליטה בו
 

MEIRROX12

New member
ישנו עוד אויב לנהג מי הוא רמז בפנים

הוא הרבה פעמים ממש לצידכם ?

דרך אגב
בערנות זה כולל שדה ראיה רחב
נקיון השימשה והמראות
ושיהיו מכוונות כמו שצריך
 

MEIRROX12

New member
ה"א"בודה מתקדמת

9 פועלים טרקטור וזפת
והכביש חסום
עבודה של חצי שעה
הם עושים בשיטה של חצי יום
 

marabo

Well-known member
כיוונתי לדעת גדולים, לא שמעתי את זה ממך.

בכל אופן, מדובר בפתרון פופוליסטי מיותר שאם כבר משתמשים בו יש לעשות זאת בצורה יותר אמינה ולא מזיקה.
 

מחשבות

New member
כך בדיוק אני מכנה את אותם מפגעים מחרידים. אני גר בעיר

בה רבים המפגעים האלה ואני מסתובב לרוב בעיר. ברכב הקודם שלי כבר החלפתי תושבות מנוע כמה פעמים ואני ממש לא נהג פרוע. רחובות עירי עמוסה הרי האטה. גועל נפש.
 

jackie111

Well-known member
אתה צודק

ואוסיף שאם מביאים את אותו פס האטה מוכן
הגובה והרוחב שלו הם תקניים.

יש בעיה שישנם פסי האטה שנבנו בשטח שהם
גבוהים מידי ושגורמים נזקים לקפיצים ולשסי של
הרכבים.

לפעמים הפס לא ממלא יותר את תפקידו (שנויים
בתכנון התנועה) ואז אם הפס תיקני ניתן לפרק אותו
בקלות.
 

MEIRROX12

New member
בשעה טובה שתים בצהורים הם סימו פס האטה "קלאסי"

7 שעות עבודה וסימו פס האטה קלאסי
קשת רחבה וגובה מנימלי
רק שלא ידרשו כסף זה מרגיש כמו לונה פארק

אני אף פעם לא עובר את פסי האטה יותר מעשרים קמש
שאר הנהגים
למדו מאגד
נוסעים בלי חשבון
גם חומת מגן לא תעצור אותם
 
למעלה