פסיכו פסיכו כמובן

Miryan

New member
פסיכו פסיכו כמובן

שלום לכם, אני משתחררת ממש בקרוב (ספטמבר..) ונראה לי שוואצ'ר אני לא הולכת לקבל למועד ינואר, שאני רוצה לגשת אליו. בכל אופן, אני גרה במודיעין.. ושמעתי שנפתח אצלנו סניף של "תיכון ת"א". מה אתם אומרים עליו?
 

sweetdreams

New member
תשמעי, יש שם את המדריך הכי מדהים

בארץ! אם הוא יהיה זה שילמד את הקורס שלך תלכי על זה בלי להסס.
 

gabimaor

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo6.gif

 

sweetdreams

New member
כלום, פשוט שנינו מכירים אותו

אז הוא יודע על מי אני מדברת.. ולפי התגובה שלו, אני גם מבינה שהוא מסכים איתי.
 

sweetdreams

New member
אני לא יודעת לגבי מחירים

את זה את צריכה לשאול אותם.. אבל לגבי הקורס, אני הייתי מאוד מרוצה. הרבה חומר לימוד, הרבה שעות, המון יחס אישי, ואם יש לך את המדריך הספציפי הזה אז בכלל הרווחת. תראי, הוא מלמד שם בימי ראשון ורביעי מ17:00 עד 22:00. אני מציעה לך לקבוע פגישה שם בסניף בשעות האילו, ואז גם תוכלי לפגוש אותו ולהחליף איתו כמה מילים. אחרי שתי דקות איתו את כבר תביני על מה אני מדברת. הוא באמת הכי טוב. ותוכלי גם למסור לו ד"ש מהתלמידה האהובה עליו מהרצליה
 

tomer65538

New member
אני רוצה רק להראות את הצד השני של

המטבע. אני לא הולך להביא פה ידיעה ישנה שקיים ספק אם היא נכונה. קראתי במעריב לא מזמן, נראה לי במוסף כלכלה את הדבר הבא: חברות משתמשות בפורומים באינטרנט כדי לקדם מוצרים. למשל, נכנסו לפורומים של בינו לבינה, לפני ההשקעה של AXE הזה וכתבו : "כמה ריח עוזר/הורס בפגישה ראשונה וכו'". לאחר כמה זמן, כשפורסם המוצר והרוחות התלהטו התפרסמה הידיעה שהשתחרר המוצר AXE והרוויחו קופה... לא מכיר את כותבת ההודעה הנ"ל אבל ראי בכך אפשרות.. ד"א בכתבה אפילו זה היה זכר שכתב בפורומים מתחזה לבחורה. sweerdreams זה שם של בחורה, נכון?
 

sweetdreams

New member
אם זה לא היית אתה..

הייתי מרשה לעצמי להיעלב.. אבל אני לא מתכוונת להתחיל כאן במסע הצטדקות. שכל אחד יאמין במה שבא לו, אני לא מתייחסת לשטויות האלו יותר..
 
למעלה