פסיכומרי - סוגי הקורסים

  • פותח הנושא ET2k
  • פורסם בתאריך

ET2k

New member
פסיכומרי - סוגי הקורסים

הבנתי שכל חברה מארבעת המכונים מציעה קורסים קצת אחרים לחיילים. אנקורי - מציעים לחיילים את הקורסים הרגילים שלהם,המקוצר,והארוך. קידום - מציעים רק קורסים לחיילים,זאת אומרת,קורסים פחות מקיפים.יש חד שבועי של שלושה חודשים בערך,ודו שבועי של חודש וחצי- חודשים. או.קי - רק ברוסית.(לא נוגע אלי כרגע). לחמן - לא ביררתי. פשוט ניסיתי פעם אחת להתקשר לכל המכונים,וחטפתי כאב ראש. אם מישהוא יודע בוודאות על הקורסים השונים (מניסיון),זה יהיה טוב אם הוא יכול לשרשר.
 

Tonta

New member
לא מנסיון אבל...

לפי מה שכולם אומרים עדיף אנקורי אני מטפלת בווארצו'רים אז יוצא לי לדבר עם האנשים שנרשמים לקורס ורובם מעדיפים אנקורי בגלל שאין להם קורסים נפרדים לחיילים ולאזרחים. ולכן הם מתייחסים אליהם בשווה ומקבלים את כל שאר שיעורי האקסטרה שקידום לא משקיעים בחיילים.
 

סופה21

New member
לא משקיעים?

קידום דווקא מאוד משקיעים ביחס למחיר ששולם . 990 שקל עבור כל חייל רגיל שמגיע לקורס בקידום מקבל את כל הספרים (אפילו אנחנו קיבלנו מהדורה אחת יותר חדשה מכולם). קיבלנו את כל המבחנים שקידום אישי מקבלים , את כל הדפי עזר. הדבר היחידה שלא קיבלנו בתור חיילים : 1. סטופר של קידום אישי. 2. חוברות אישיות לעבודה מוגברת בבית. 3. כמות שיעורים כמו בקידום אישי בקידום פוקוס (חיילים) מקבלים די והותר בהשוואה למחיר , בתור אחד שעושה את הקורס הזה עכשיו אני מאוד מרוצה ממנו. לא לשכוח שבמידה ומי שנרשם לאנקורי , לא יהיו חייבים לשחרר אותו לכל השיעורים שהוא מקבל ובזה קידום הלכו צעד קדימה בקורס הדו שבועי הוא בימי שלישי בערב ושישי בבוקר. אני מאוד מרוצה מקידום.
 

ET2k

New member
אבל השאלה אם יש זמן...?

בהנחה שיש לי מקסימום שלוש שעות ללמוד ביום (אם אני לא רוצה להיות זומבי כל היום למחרת),אז כדאי לי לקחת קורס ענקי שאני עלול להפסיד חצי ממנו בגלל קוצר זמן? או שעדיף לקחת קורס חד שבועי של שלושה חודשים שבו אני לומד בשבועים את מה שבקורס דו שבועי לומדים בשבוע?
 

סופה21

New member
בכל מקרה

לא יהיה לך הרבה זמן.... אני עכשיו עם קורס חד שבועי ואני עושה יומיות אני חוזר הרוג מת הביתה ובקושי לומד. לומד בעיקר בימי שישי בערב ובשבתות. זמן לא יהיה לך. אבל במידה וזה המבחן הראשון שלך לדעתי זה כדאי לראות מה זה ואולי להפגיז בציון טוב.
 

Lady in red20

New member
פסיכומטרי וצבא ביחד זאת בעיה

רציתי להרשם עכשיו לקורס כדי לעשות את המבחן של יולי, אבל במחשבה שניה החלטתי לעשות פסיכומטרי כבר אחרי הצבא. אני יודעת שבצבא יותר משתלם, אבל כשאני חוזרת מהבסיס אני עייפה מדי או רוצה לצאת לאנשהו. זאת תקופה שלא ממש בא ללמוד...
 

ET2k

New member
נכון,אבל...

ברוב האוניברסיטאות,כדי להגיע למקצועות המבוקשים,צריך לעשות פסיכומטרי עד אפריל. אני משתחרר באוקטובר,ואני יכול בעצם לעשות רק פסיכומטרי אחד אחרי השחרור כדי להתקבל לשנת הלימודים של סוף 2006,שנה אחרי שאני משתחרר. אם לא היתה תהגבלה הזו של ארבעה חודשים ,לא הייתי אפילו חושב לעשות פסיכומטרי בצבא.
 

חייל111

New member
באמת חבל על הכסף .. פתוחה זה חינם

 
למעלה